mmoi tsemppiä ultraan! Oireiden perusteella ainakin vaikuttaa hyvältä. Mutta varmasti muuten kurjaa tuollainen jatkuva paha olo.
Mamido onnea ihanista ultrakuulumisista!
Esemila onnittelut tytöstä!
Voi kylläpä täällä tosiaan tulee rytinällä ennenaikaisia vauvoja
Mutta tärkeintä on, että kaikki vauvat tuntuvat voivan ainakin kohtuullisen hyvin.
Hope onnea sinnekin tytöstä!
Ihanaa, että olette molemmat voineet ny hyvin ja toivottavasti pääsette tänään kotiin.
Siidalla ja
Kiuskilla söpöt vauvamasut! Mulla on kans sellanen aika lailla eteenpäin sojottava maha.
An1z81 onnea plussasta!
Toivotaan ja uskotaan siihen, että tällä kertaa sun käynti tällä palstalla kestää pitkään.
SalamaT harmi tuo perätila, mutta toivottavasti kääntyisi vielä.
Kettuperhe no sattuipa ikävä tilanne, mutta eiköhän lääkärit osaa hoitaa oikealla tavalla.
Mulla oli viime viikolla taas istukkakontrolli. Mikä helpotus ja hyvä uutinen saatiin, kun kohdunsuun päällä ei olekaan irrallaan sikiön napasuonia, vaan suoniksi epäillyt ovatkin sikiökalvojen reunoja. Todella pitkään lääkäri ultrasi istukkaa ja vauvaa, joten eiköhän tuohon uskalla luottaa. Ei siis vasa previaa, "vain" kokonaan etinen istukka edelleen. Reilun viikon päästä on taas kontrolliultra, sektiota suunnitellaan alustavasti viikolle 37. On kyllä niin huojentunu olo, koska olin ihan varautunu huonompiin uutisiin. Ja oli nii ihana nähdä pikkuista
Siellä se köllötteli pää alaspäin ja painoarvio on noin 2100 g, vähän keskikäyrän yläpuolella. Kohdunkaulakanavakin oli vielä täysimittainen.
Onpas
Kiuskilla hankinnat jo hyvällä mallilla. Meilläkin sentään on vaunut ja vauvan vaatteita valmiina, mutta esim. turvakaukalo pitäisi vielä hankkia. Ihan hyvä pinnasänky ollaan saatu kaverilta, mutta saatetaan aluksi käyttää äitiyspakkausta nukkumapaikkana. Tosin ei vielä tiedetä, mitä käytetään peittona. Äitiyspakkauksen mukana tullut peitto on kyllä aivan liian iso vastasyntyneelle, enkä oo meinannu löytää kaupasta kovin pientä peittoa. Miten muut ovat ratkaisseet tän asian?
maljakko 32+4