kinuski
Mulle siellä riparilla vaan vahvistui se, että ihan shittiä koko jeesus-homma. Mä en ole lapsiini omia näkemyksiäni kylväny, mutta oman kantani asiaan olen sanonut.
Alkuperäinen kirjoittaja Nana:Usko suureen Munaa! Anna itsesi pääsiäispupulle, jo tänä keväänä!
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Nana:Usko suureen Munaa! Anna itsesi pääsiäispupulle, jo tänä keväänä!
Sinun paras ei ole toiselle paras. Kuten meille ateistiperheenä. Emme me kerro Jeesuksesta, koska emme usko häneen. Emmekä siten siirrä uskontoakaan eteenpäin. Sitten jos löytävät joskus itsestään jotain uskonsiementä, niin antaa palaa. Mutta minusta on parasta lapselle, etten ala heille valehtelemaan ja puhumaan asioista, joihin en itse pysty samaistumaan ja joiden takana en voi seistä. Se olisi minulle "sieluni" myymistä. Valehtelua pahimmasta päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Kannattaako niitä omia näkemyksiä lapsiin siirtää? Jeesus on kuitenkin parasta tässä maailmassa. Samoin hänen lahjansa. Eikö lapselle pitäisi haluta vain ja ainoastaan PARASTA
minä tarjoan lapsilleni parasta. vapautta jeesuksista, uskonnoista ja synneistä. elämä on tässä ja nyt, kannattaa nauttia. moraalia ei raamatusta opita.Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Kannattaako niitä omia näkemyksiä lapsiin siirtää? Jeesus on kuitenkin parasta tässä maailmassa. Samoin hänen lahjansa. Eikö lapselle pitäisi haluta vain ja ainoastaan PARASTA
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Sinun paras ei ole toiselle paras. Kuten meille ateistiperheenä. Emme me kerro Jeesuksesta, koska emme usko häneen. Emmekä siten siirrä uskontoakaan eteenpäin. Sitten jos löytävät joskus itsestään jotain uskonsiementä, niin antaa palaa. Mutta minusta on parasta lapselle, etten ala heille valehtelemaan ja puhumaan asioista, joihin en itse pysty samaistumaan ja joiden takana en voi seistä. Se olisi minulle "sieluni" myymistä. Valehtelua pahimmasta päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Kannattaako niitä omia näkemyksiä lapsiin siirtää? Jeesus on kuitenkin parasta tässä maailmassa. Samoin hänen lahjansa. Eikö lapselle pitäisi haluta vain ja ainoastaan PARASTA
Mutta sanottakoon näin. Avoimen vihamielistä mallia en opeta. Olen selittänyt lapsille, että toiset uskovat, toiset eivät. Me isän kanssa kuulutaan siihen jälkimmäiseen poppooseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Tänään mietin Jeesus-paidan hankintaa. Rinnassa lukee "jeesus tulee", selässä "jeesus menee".
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:sanoi likka eilen kun mentiin helluntaisalin ohi. Kysyi mikä talo se on, sanoin että sellanen uskovaisten kokoontumispaikka, vähän kuin kirkko.
Tähän se sano että "Toivottavasti ei tarhan kanssa mennä sinne, alkaa riittää jo ne jeesushöpinät!"
Jipii. :flower:
Äitiinsä tulee.