Alkaa riittää ne jeesushöpinät

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Tekopyhyys parhaimmillaan
Sultahan se on ton lauseen oppinut,ton ikänen lapsi ei muuten noin kommentois. Ootko jo oman miesangstinki siirtäny eteenpäin? Ja anna mä arvaan; lammasmaisesti annat lapses osallistua uskontotunneista lähtien kaikkiin uskonnollisiin tilaisuuksiin?
 
Maria
Kannattaako niitä omia näkemyksiä lapsiin siirtää? Jeesus on kuitenkin parasta tässä maailmassa. Samoin hänen lahjansa. Eikö lapselle pitäisi haluta vain ja ainoastaan PARASTA :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Kannattaako niitä omia näkemyksiä lapsiin siirtää? Jeesus on kuitenkin parasta tässä maailmassa. Samoin hänen lahjansa. Eikö lapselle pitäisi haluta vain ja ainoastaan PARASTA :)
Sinun paras ei ole toiselle paras. Kuten meille ateistiperheenä. Emme me kerro Jeesuksesta, koska emme usko häneen. Emmekä siten siirrä uskontoakaan eteenpäin. Sitten jos löytävät joskus itsestään jotain uskonsiementä, niin antaa palaa. Mutta minusta on parasta lapselle, etten ala heille valehtelemaan ja puhumaan asioista, joihin en itse pysty samaistumaan ja joiden takana en voi seistä. Se olisi minulle "sieluni" myymistä. Valehtelua pahimmasta päästä.

Mutta sanottakoon näin. Avoimen vihamielistä mallia en opeta. Olen selittänyt lapsille, että toiset uskovat, toiset eivät. Me isän kanssa kuulutaan siihen jälkimmäiseen poppooseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Kannattaako niitä omia näkemyksiä lapsiin siirtää? Jeesus on kuitenkin parasta tässä maailmassa. Samoin hänen lahjansa. Eikö lapselle pitäisi haluta vain ja ainoastaan PARASTA :)
minä tarjoan lapsilleni parasta. vapautta jeesuksista, uskonnoista ja synneistä. elämä on tässä ja nyt, kannattaa nauttia. moraalia ei raamatusta opita.
toki saavat uskoa mihin haluavat.
 
Maria
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Kannattaako niitä omia näkemyksiä lapsiin siirtää? Jeesus on kuitenkin parasta tässä maailmassa. Samoin hänen lahjansa. Eikö lapselle pitäisi haluta vain ja ainoastaan PARASTA :)
Sinun paras ei ole toiselle paras. Kuten meille ateistiperheenä. Emme me kerro Jeesuksesta, koska emme usko häneen. Emmekä siten siirrä uskontoakaan eteenpäin. Sitten jos löytävät joskus itsestään jotain uskonsiementä, niin antaa palaa. Mutta minusta on parasta lapselle, etten ala heille valehtelemaan ja puhumaan asioista, joihin en itse pysty samaistumaan ja joiden takana en voi seistä. Se olisi minulle "sieluni" myymistä. Valehtelua pahimmasta päästä.

Mutta sanottakoon näin. Avoimen vihamielistä mallia en opeta. Olen selittänyt lapsille, että toiset uskovat, toiset eivät. Me isän kanssa kuulutaan siihen jälkimmäiseen poppooseen.

Mun mielestä paras antaa lapsen itse valita. Eikä siirtää omaa asennetta lapseen (en väitä sinun tehneen näin.) Minun parhaasta en puhu, mutta jokaiselle ihmiselle se on parasta, koska ei ole mitään parempaa...
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
sanoi likka eilen kun mentiin helluntaisalin ohi. Kysyi mikä talo se on, sanoin että sellanen uskovaisten kokoontumispaikka, vähän kuin kirkko.
Tähän se sano että "Toivottavasti ei tarhan kanssa mennä sinne, alkaa riittää jo ne jeesushöpinät!"

Jipii. :flower:

Äitiinsä tulee.


:D
 

Yhteistyössä