Alkaa riittää ne jeesushöpinät

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mulle tuli pikemminkin kova sääli näitä ihmisiä kohtaan,jotka näin pilkkaavat Jeesusta.Mutta Jeesus rakastaa silti teitäkin.Ja toi saatanalla pelleily vasta vaarallista puuhaa onkin.
ja miulle tulee sääli sen vuoksi että pilkataan toista ihmistä, persoonaa, siinä samalla.

enkä siis nyt puhu jeesuksesta.
Toimii näköjään vallan mainiosti myös toiseen suuntaan.. ;)
no sitä justiinsa tarkotin. että yleensäkin pitää pilkata toista ihmistä. olipa uskomus mitä tahansa.

 
uskova äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Niin missä jeesususkovaiset ovat pilkanneet saatanauskovaisia? Sitähän tarkoitit...
Kyllähän täällä on naljailtu pitkin ketjua niille jotka ei jeesukseen usko. Tyyliin et kattokaas kuin pitkälle pötkitte ja jossain vaihees tuutte teki järkiinne. Törkeetä se on tuoki.
Ei se ole naljailua vaan se, joka kirjoitti siitä kuinka jokainen joskus vielä tunnustaa Jeesuksen Herraksi, lainasi Raamattua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ja siis sun mielestä saatanan palvonta ei ole vaarallista puuhaa?
No ensinnäkin se että puhutaanko saatanan palvonnasta vai satanismista? Ne kun on kaks ihan eri asiaa jotka mielletään täysin samoiksi.

Näyttää se tuo kirkon meininkikin olevan vaarallista, näitä pedojuttuja ja muita..
 
äiti
no pedofiilejähän nyt löytyy vähän joka nurkalta ja se on aina kamalaa.Ja saatanan palvonnastahan tos puhuttiin.ja kyllä mun mielestä tässä ketjussa on pilkattu just mun uskoa.Ja uskovainenhan ei kait ees tätä ketjua aloittanut.
 
uskova äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
no tuleeko mieleen että se ei välttämättä ole pilkkaa teitä kohtaan?Ehkä se on huolta sieluista? ja mun mielestä ihminen saa uskoa mihin haluaa en mä tuputa uskoani jos joku ei siitä tahdo kuulla.Se että toi saatanan palvonta on vaarallista niin on nyt kai sanomattakin selvää?
Eli jos sä tuut mulle sanomaan että "Koska sä et usko jeesukseen ni oot ihan hakoteillä, kyllä sä viel joskus tajuut olevas väärässä jne. " niin sillon sä et loukkaa mua ja mun mahdollista muuta uskoani vaan mun sieluani?

Niin munki mielestä kaikki saa uskoo vaikka hemmetti joulupukkiin niin kauan ku ei tuputa omaa uskoonsa mulle tai dissaa mun mahdollista uskoani johonkin muuhun.

Hieman kunnioitusta myös tähän suuntaan ja vähän vähemmän sitä hurskastelua.
Mikä on sinun uskosi?

Tuolla kun saatanauskovaisilta kysyin miten he Raamatusta hyväksyvät saatanan todelliseksi persoonaksi ja uskonsa kohteeksi vaan eivät Jeesusta niin enpä ole tungokseen asti vastauksia kysymykseeni saanut.
 
uskova äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ja ihan samanlailla kai kun sää ajattelet säälivästi musta että mä olen "hurahtanut"uskoon niin mä ajattelen ihmisistä jotka ei ole löytänyt Jeesusta että voi kunpa toikin pelastuis.ei kai tota tartte pilkkana ottaa jos siihen ei edes usko?
Mä en tolleen ajattele ihmisistä, toi on sun olettamus. Ihmiset uskoo mihin uskoo ja sillä selvä. Niin kauan homma on ok kun pitää ne ajatuksensa siellä korvien välissä mutta sillon kyllä alkaa saamaan vastapalloon jos mulle tullaan päin naamaa sanomaat että voi ku säkin pelastuisit!
Luonnollisesti kristityt tulevat puhumaan sinullekin Jeesuksesta ihan päin naamaa ja lupia kyselemättä. Jeesus käski kertomaan evankeliumin KAIKILLE, ja sinä kuulut niihin KAIKKIIN myös :)
 
uskova äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ja siis sun mielestä saatanan palvonta ei ole vaarallista puuhaa?
No ensinnäkin se että puhutaanko saatanan palvonnasta vai satanismista? Ne kun on kaks ihan eri asiaa jotka mielletään täysin samoiksi.

Näyttää se tuo kirkon meininkikin olevan vaarallista, näitä pedojuttuja ja muita..
No heko heko, yritä nyt jotain lohtua repiä kirkon pedoskandaaleista!

Yllätys vissiin sinulle, mutta kirkon jäsenistö muodostuu IHMISISTÄ ja jotkut IHMISET ovat myöskin pedofiilejä.

Toisekseen, ateistien, saatanistejen, saatananpalvojien keskuudessa on myös pedofiilejä ja saatananpalvojat teurastavat pikkulapsiakin uhrimenoissaan että kyllä löytyy syntiä kaikkialta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja uskova äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ja siis sun mielestä saatanan palvonta ei ole vaarallista puuhaa?
No ensinnäkin se että puhutaanko saatanan palvonnasta vai satanismista? Ne kun on kaks ihan eri asiaa jotka mielletään täysin samoiksi.

Näyttää se tuo kirkon meininkikin olevan vaarallista, näitä pedojuttuja ja muita..
No heko heko, yritä nyt jotain lohtua repiä kirkon pedoskandaaleista!

Yllätys vissiin sinulle, mutta kirkon jäsenistö muodostuu IHMISISTÄ ja jotkut IHMISET ovat myöskin pedofiilejä.

Toisekseen, ateistien, saatanistejen, saatananpalvojien keskuudessa on myös pedofiilejä ja saatananpalvojat teurastavat pikkulapsiakin uhrimenoissaan että kyllä löytyy syntiä kaikkialta!
My point exactly! Niitä mätämunia on joka uskontokunnassa, samoten ku niitä hyviä.

Mä itte oon wicca.
 
uskova äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja uskova äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ja siis sun mielestä saatanan palvonta ei ole vaarallista puuhaa?
No ensinnäkin se että puhutaanko saatanan palvonnasta vai satanismista? Ne kun on kaks ihan eri asiaa jotka mielletään täysin samoiksi.

Näyttää se tuo kirkon meininkikin olevan vaarallista, näitä pedojuttuja ja muita..
No heko heko, yritä nyt jotain lohtua repiä kirkon pedoskandaaleista!

Yllätys vissiin sinulle, mutta kirkon jäsenistö muodostuu IHMISISTÄ ja jotkut IHMISET ovat myöskin pedofiilejä.

Toisekseen, ateistien, saatanistejen, saatananpalvojien keskuudessa on myös pedofiilejä ja saatananpalvojat teurastavat pikkulapsiakin uhrimenoissaan että kyllä löytyy syntiä kaikkialta!
My point exactly! Niitä mätämunia on joka uskontokunnassa, samoten ku niitä hyviä.

Mä itte oon wicca.
Niin, ihmisillä on vankka synnynnäinen taipumus olla "mätämunia", joko isompia tai pienempiä mätämunia.

Siksi minun onkin helppo uskoa Jeesukseen ja uskoa ihmisestäkin kuten Raamattu opettaa että ihminen itsessään ei pysty olemaan täydellisen hyvä kelvatakseen Jumalalle.

Siksi Jeesus tuli ihmiseksi, Hän eli ihmisenä täydellisen elämän mutta siitä huolimatta kärsi rangaistuksena kuoleman jota ei ollut ansainnut. Hän uhrasi henkensä meidän mätäminien puolesta että jonain päivänä kun syntimme meille luetaan ja todetaan että "ei tästä tyypistä ole mihinkään" niin kun olen uskonut Jeesukseen ja tiedän mitä minun puolestani on maksettu niin voin vedota siihen. Jumala voi armahtaa minut Jeesuksen tähden, Hänen tekonsa vuoksi, omat tekoni eivät parhaimmillaankaan kelpaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ja siis sun mielestä saatanan palvonta ei ole vaarallista puuhaa?
No ensinnäkin se että puhutaanko saatanan palvonnasta vai satanismista? Ne kun on kaks ihan eri asiaa jotka mielletään täysin samoiksi.

Näyttää se tuo kirkon meininkikin olevan vaarallista, näitä pedojuttuja ja muita..
voi hyvänen aika mikä tyyppi!siis et sä ketään sävähdytä tolla luennolla saatanasta ja mitä eroa on milläkin pahan palvelulla,saataana on ihan eilisen elvis näin muotijuttuna meinaan,muutenhan se on ja pysyy. ja mun puolesta sä voit palvella iihan ketä haluat ja niin voin mäkin minä jeesusta sinä saatanaa ja mulle se on iiihan ykshailee.ajattelen tässäkin asialla että mä ne oo mikään tuomitseman yhtään mitää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ja siis sun mielestä saatanan palvonta ei ole vaarallista puuhaa?
No ensinnäkin se että puhutaanko saatanan palvonnasta vai satanismista? Ne kun on kaks ihan eri asiaa jotka mielletään täysin samoiksi.

Näyttää se tuo kirkon meininkikin olevan vaarallista, näitä pedojuttuja ja muita..
voi hyvänen aika mikä tyyppi!siis et sä ketään sävähdytä tolla luennolla saatanasta ja mitä eroa on milläkin pahan palvelulla,saataana on ihan eilisen elvis näin muotijuttuna meinaan,muutenhan se on ja pysyy. ja mun puolesta sä voit palvella iihan ketä haluat ja niin voin mäkin minä jeesusta sinä saatanaa ja mulle se on iiihan ykshailee.ajattelen tässäkin asialla että mä ne oo mikään tuomitseman yhtään mitää.
Ja silti tuomitset toisen saatananpalvojaksi, vaikka kirjoituksesta ei sellaista tunnustusta edes löydy.. Hienoa toimintaa.

 
niko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ja siis sun mielestä saatanan palvonta ei ole vaarallista puuhaa?
No ensinnäkin se että puhutaanko saatanan palvonnasta vai satanismista? Ne kun on kaks ihan eri asiaa jotka mielletään täysin samoiksi.

Näyttää se tuo kirkon meininkikin olevan vaarallista, näitä pedojuttuja ja muita..
voi hyvänen aika mikä tyyppi!siis et sä ketään sävähdytä tolla luennolla saatanasta ja mitä eroa on milläkin pahan palvelulla,saataana on ihan eilisen elvis näin muotijuttuna meinaan,muutenhan se on ja pysyy. ja mun puolesta sä voit palvella iihan ketä haluat ja niin voin mäkin minä jeesusta sinä saatanaa ja mulle se on iiihan ykshailee.ajattelen tässäkin asialla että mä ne oo mikään tuomitseman yhtään mitää.
Ja silti tuomitset toisen saatananpalvojaksi, vaikka kirjoituksesta ei sellaista tunnustusta edes löydy.. Hienoa toimintaa.
Siis niinhän se menee että jos et palvo Jeesusta, palvot automaattisesti saatanaa. Ei sitä tarvitse erikseen "tunnustaa", riittää kun ei tunnusta Jeesusta.
 

Yhteistyössä