Alastomuudesta tuli mieleen, että käyttekö sekasaunassa ja haittaako teitä vieraiden alastomuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Minä olen elämässäni käynyt kerran sekasaunassa ja se oli sen verran inhottava kokemus, että toiste en mene. Minä en vain halua olla alasti muiden miesten edessä kuin oman miehen, sen verran häveliäs olen.

Ja jos ollaan porukassa, niin en minä tykkää edes katsella jos toiset kuljeskelee alasti, no meidän kaveripiireissä ei sellaisia kyllä olekaan ja miehetkin kun käyvät saunassa, niin kyllä niillä on saunan ulkopuolella tiukasti pyyhkeet ympärillä, eivät juoksentele alasti.

En ole minäkään ihan sinut alastomuuden kanssa, eli en käy muiden kanssa saunassa samaan aikaan, paitsi mieheni tietysti. Silloinkin jotenkin olen kamalan häveliäs :D

En tykkää, mä olen privaattisaunoja.
Enkä tykkää katsella alastomana muita kuin omaa miestä :saint: Mun mielestä se on sen verran yksityinen juttu, alaston vartalo, vaikka nykyään suurimmalle osalle normaalia, coolia, nykyaikaa.

No olen mä joskus kavereiden ja niiden miesten kanssa saunonut. Mulle on ihan sama katseleeko joku mua saunassa, ja mun itseni ei tietenkään tartte erikseen kyyläillä sen enempää miehiä kuin naisia. Saunassa voi käydä myös niin ettei asiakseen katsele muita alastomia ihmisiä. Toisaalta mä olen aina sanonut, että ilman silmälaseja mä en näe mitään jalkaa pienempää että ihan sama onko mun kanssa saunassa nainen vai mies. B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mua ei haittais toisten alastomuus. Mutta kaveripiiri on sellainen, ettei sitä pidettäisi normaalina.
Alkaa herätä kysymys, että oletkohan edes kokeillut.

Kokeillut? Miksi mun pitäisi sitä kokeilla, jos kavereiden mielestä se olis kummallista? Pitäskö änkee saunaan kavereiden miesten kanssa, ihan kokeillakseni?

en ikinä menis muuta ku oman miehen kans saunaan. Käyn tosin naisten kans mut ei miesten!! Mun 2-luokalla oleva pikkuveli haluaa kanssani saunaan ja sekin on jotenki outoa olla alasti sen seurassa. Oonko ihan normaali?? :O

No paras ystäväni on mies ja kyllä me saunotaan, ja siskonikin on saunonut porukassa mukana. En osaa pitää saunomista mitenkään eroottisena tai hävettävänä.
Enemmän nolottaa gynekologilla, ventovieraalla ihmisellä joka ronkkii :x

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Enkä tykkää katsella alastomana muita kuin omaa miestä :saint: Mun mielestä se on sen verran yksityinen juttu, alaston vartalo, vaikka nykyään suurimmalle osalle normaalia, coolia, nykyaikaa.

NYKYÄÄN??? anteeks, mutta eikös sekasaunat ole ole iän kaiken ollu suomalainen perusperinne??? ainakin meillä päin... että ei ihan nykyajan keksintö tuo alastomuus..

• Tykkää
Reactions: HiukanObeesiRouva
Alkuperäinen kirjoittaja hävelijäs...:
en ikinä menis muuta ku oman miehen kans saunaan. Käyn tosin naisten kans mut ei miesten!! Mun 2-luokalla oleva pikkuveli haluaa kanssani saunaan ja sekin on jotenki outoa olla alasti sen seurassa. Oonko ihan normaali?? :O

Mun mielestä ei ole mitenkään outoa. Mä saunon 18-vuotiaan pikkuveljeni kanssa. Ja aion saunoa perheeni kanssa jatkossakin.

Sekasaunoissa ei mielestäni ole varsinaisesti mitään outoa, en vain ole tottunut käymään sellaisissa. Jos olen ollut niin on ollut pyyhe tai uikkarit päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja voi peura:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:

NYKYÄÄN??? anteeks, mutta eikös sekasaunat ole ole iän kaiken ollu suomalainen perusperinne??? ainakin meillä päin... että ei ihan nykyajan keksintö tuo alastomuus..

No, se on teillä päin. Mä muistan oman sukuni pitäneen iät ja ajat vartaloidensa yksityisyydestä kiinni, ja mä koen että nykyään PITÄISI jokaisen muka olla tarpeeksi avoin siltäkin osin, kaikkihan tässä maailmassa on jo nähty joten alastomuus on siis suorastaan trendikästä ja odotettavaa.

Joten kyllä, sanon NYKYÄÄN.

Käyn noin kerran kahteen vuoteen sekasaunassa. Naisten kanssa saunotaan useinkin, se on mukavaa :) Sekasaunominen on ihan ok, mutta onhan siinä vähän sellainen oli, että miehet katsoo.. ja oma mies katsoo muita naisia. Mikä on normaalia, mutta kuitenkin, sitä on tietoinen. Pelkkien naisten kanssa sitä on rennompaa.

Mua ei haittais toisten alastomuus. Mutta kaveripiiri on sellainen, ettei sitä pidettäisi normaalina.

Kokeillut? Miksi mun pitäisi sitä kokeilla, jos kavereiden mielestä se olis kummallista? Pitäskö änkee saunaan kavereiden miesten kanssa, ihan kokeillakseni?
Jos et ole kokeillut niin et välttämättä tiedä haittaako. Mutta ensimmäiseksi nyt tuli tuosta mieleen se, kun kerran täällä sanoit että tiedät hyvin, että pitäisit miehille strippaamisesta. Niin jos sulla ei ole kokemusta kuin hyvin rajallisesta osasta miehiä liittyen alastomuuteen, en oikein usko että tiedät mistä puhut.

Mutta nyt oli kyse saunomisesta, anteeksi rönsyily ja tiimarivihkoilu. Ehkä sen tietää, haittaako alastomuus yleisesti vaiko ei.

Meillä oli opiskeluaikana niin paljon saunailtoja, ettei mua haitannut edes juosta alasti poliisikoulun ympäri.. Nykyään ei oikeen oo sellasia tilaisuuksiakaan että olis sekasauna, mutta jos olisi niin voisin ihan hyvin mennä. En kuitenkaan mitenkään erityisesti hingu sinne, kivointa on saunoa miehen kanssa kahdestaan.

Jos et ole kokeillut niin et välttämättä tiedä haittaako. Mutta ensimmäiseksi nyt tuli tuosta mieleen se, kun kerran täällä sanoit että tiedät hyvin, että pitäisit miehille strippaamisesta. Niin jos sulla ei ole kokemusta kuin hyvin rajallisesta osasta miehiä liittyen alastomuuteen, en oikein usko että tiedät mistä puhut.

Mutta nyt oli kyse saunomisesta, anteeksi rönsyily ja tiimarivihkoilu. Ehkä sen tietää, haittaako alastomuus yleisesti vaiko ei.

Niin, missään muualla ei olla koskaan alasti, kuin vain saunassa? Ja se, etten ole seksiä harrastanut usean miehen kanssa, ei tarkoita sitä, etten olisi käynyt esim. hieronnassa, lääkärissä ja gynekologisissa tutkimuksissa. Kyllä sen voi tietää ihan itse, haittaako alastomuus, vai ei.

Yhteistyössä