Alasti kotona ?

• Viestiketjun aloittaja meillä ollaan
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Fiiliksen mukaan, mutta iltaa kohti ne vaatteet aina vähenee. Kylmä ei tule, vaikka vain 23 astetta sisällä. 27 astettahan on sellainen lämpötila jossa ihmisellä ei tule kylmä jos siis ei ole vetoisaa.

Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;22874761:
Oh hoh. Oletpas sinä yllättävän kriittinen Luojan luomia rukkasia kohtaan :saint:
Ei Luoja käsittääkseni luo rukkasia. Ällöttävää vaan, että jotkut haluaa kutsua rintojaan(?) rukkasiksi.

Naturisti vs. kotinihilisti
Minä kyllä tykkäisin koikkelehtia ihan nakuna mutta kun tuo toinen äänivaltainen on asiasta eri mieltä. Ja sitten jos minä hillun sekunninkin liikaa naturistina, niin esiteini ei myöskään suostu laittamaan vaatteita päälle ja siitä se äänivaltaisen ääni sitten jo nouseekin...

Riisikukko
Lähitalossa eräs pariskunta näyttää harrastavan alasti oloa yhdessä erään toisen pariskunnan kanssa. Joskus grillailevat puutarhassaan ilman vaatteita. Vaikka on tuuheita sireenipuskia ympärillä niin kyllä heidät kadulle näkee. Ei siinä mitään. Ovat siinä neljänkympin kahta puolta ja suht hyvän näkösiäkin niin onhan se ihan piristävä näky. Yleensä nudistit eivät ole mitään silmäniloja.

Kolmenperhe
Itse liikun usein joko alasti, taikka joku löysempi ja pidempi paita päällä. Mies taas harvemmin, eli se on täysissä pukeissa. Tosin kesäisinkin otan aurinkoa pelkissä alkkareissa, vaikka rivari on kyseessä, onneksi on tosi syrjäinen paikka, ja nyt tän kesän aikana toisella puolella on tyhjä asunto xD
Eli mä oon aikalailla sitä mieltä, etä jos joku ei ole alastonta ihmistä nähnyt, niin voivoi. (Jos siis naapurin takapihalla onkin joku enkä tajua, siinä vaiheessa laitan jonkun paitulin päälle.)
5v lapsi hilluu usein pelkät alkkarit ja sukat jalassa, ihan sama onko kylmä vai lämmin. Se ei vaan tykkää kotona olla "kunnon vaatteissa", usein hoidosta tullessaan kiskoo jo eteisessä sen mielestä ylimääräiset vaatteet pois. :D Mikäpä siinä, kuitenkin selitetty että kotona se käy, mutta kyläillessä yms vaatteet pysyvät päällä :)

Haha!!!
[QUOTE="höh";29829470]Miten esim. kuukautisten aikaan? Silloinkin nakuna ja veri valuu pitkin reisiä? Ja entä kun talossa on teinejä? Nakuileeko koko perhe. Hyi sentään![/QUOTE]

Hmm. mulla ainakin on tamppooni, mutta JOS sattuisin sidettä käyttämään, niin ehkäpä silloin käytetään ainakin alushousuja. Ootko tosiaan noin vajaa? :D

"pph"
Pitäisköhän minunkin olla alasti KOTONA, vaikka se nyt sattuukin olemaan myös työpaikkani. Oi kun ois kiva nähdä vanhempien ilmeet, kun vastaanotan lapsoset Eevan asussa =D Kerran se nyt on niin luonnollista niin miksei niin voisi tehdä?

storm
Minä olen monesti suihkun jälkeen hetken pelkät alushousut jalassa, kun annan kosteusvoiteen kuivua. Samoin tuo tyttöni, pitää kyllä patista suihkun jälkeen että saa vaatteet päälleen :D

"jooooo"
Mutta teillä ei taida asua teinejä kotona? Meillä niitä asuu ja myös heidän kaverinsa ramppaavat pitkin päivää meillä. Olisi kyllä teineille noloa, jos vanhemmat hilluisivat alasti kotona. Enkä edes osaisi olla ilman vaatteita.

Yhteistyössä