Liikutteko joskus ilman alusvatteita kotona/ulkona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotinudisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotinudisti

Vieras
Olettko joskus ilman alusvaatteita kotona/ ulkona esim kaupassa ?

Itse olen aika usein pelkkä mekko päälle ja tunnustan että olen käynyt myös kaupungilla niin.

Nautin muutenkin olla alasti ja nukun esim. aina alasti. Mökillä uidaan ja otetaan aurinkoa usein alasti.

Onko muita kotinudistejä?

Kotona en lököttävien kotihousujeni kanssa käytä juuri koskaan alkkareita, rintsikoitakaan en joka päivä. Ihmisten ilmoille laitan kyllä aina alusvaatteet, koska tissit ei ole erityisen nätit ilman liivejä ja käytän yleensä farkkuja, joten tuntuu hiertävltä, jos ei ole alkkareita.

Kyllä mulla alushousut yleensä jalassa on,mutta rintsikoita en oo enää käyttänyt kun ei noita tissejäkään oikein ole :D
Eli joskus huomaamatta tulee lähdettyy kauppaan ilman rintsikoita.

Rintsikota en normaalisti pidä kotona koskaan (nyt tämän suhteen poikkeustilanne, kun imetän.. pakko pitää, että saa liivinsuojat laitettua..) Mielestäni maailman ahdistavin vaatekappale.. Yyyyyyh!

Kotona hillun ehkä puolet ajasta ilman alushousuja ja lähikauppaanki olen joskus ilman alkkareita uskaltanut.. Mulla tosin on kotona lähes aina oloasuhousut jalassa, kun en oikein hameihmisiä ole..

Liivejä en käytä ikinä (imettäessä oli ikävä kyllä pakko ). Alushousut pidän jalassa, jos on päällyshousutkin, mutta kotona saatan viipotella ihan alasti.

Mökillä, jos ollaan omalla porukalla, olen yleensä alushoususillaan tai alasti.

Juuh. Mä puen 'tissit' päälle useinkin vasta sitten kun pitää lähteä ihmisten ilmoille- talvella on niin paljon vaatetta joskus päällä että kukaan ei huomaa vaikkei liiveljä olisikaan.

Joskus hätäpäissäni kiskaisen myös byysat jalkaan ilman alushousuja :D

Tarpeeksi lämmintä kun on, kuljeskelen liki ilkosillani pitkin markkia- maaseudun vapaus :D

Mun salainen päiväunelmani on olla liikkeellä ilman alusvaatteita jossain kesämekossa ja sitten jossain sopivan paikan tullen vähän vilautella miehelle :) (tää edellyttäisi kyllä että oltaisiin liikkeellä ilman lapsia, kun veikkaan että vilauttelusta pitäisi hakeutua tosi toimiin... :) )

[QUOTE="mie";23737216]Mun salainen päiväunelmani on olla liikkeellä ilman alusvaatteita jossain kesämekossa ja sitten jossain sopivan paikan tullen vähän vilautella miehelle :) (tää edellyttäisi kyllä että oltaisiin liikkeellä ilman lapsia, kun veikkaan että vilauttelusta pitäisi hakeutua tosi toimiin... :) )[/QUOTE]

Nyt rupesi haluttamaan...ääääh...

Yhteistyössä