Alapään karvoitus lapsella

  • Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27021343]Luin ketjun mielenkiinnosta ja tässä kohtaa tuli ajatus, että ehkäpä tässä vastaus lapsesi hajuun. Vauvoiltahan ei sitä pimppaa pesemällä pestä ollenkaan, saatikka että useamman kerran päivässä!! Ehkä bakteeritasapaino tms. on häiriintynyt tuosta "jynssäämisestä"[/QUOTE]

Kyllä mie pesen vauvan useammankin kerran jos on tarpeen. Eilen esimerkiksi kolme kertaa kakattuaan...
 
Herätkää
Hei ihmiset herätkää! Ei tossa oo mitää sairasta, itse olen 13v. tyttö ja muistan kyllä kun äiti tai ISÄ huuhteli alapääni pienenä ihan vielä ekaluokkalaisenakin. Olin ihan terve ja olen yhä! Itse en iisi iknä osannut sitä käsisuihkua käyttää kastelematta koko vessaa. Kasvakaa aikuisiksi tai edes yhtä kypsiksi 13vuotiaiksi kuin mä.
 
vierailija
Lopettakaa jo se lapsen alapään pesemisestä paasaaminen. Mielestäni se on ihan perheen keskeinen asia, eri tavat kullakin. Ihan kauheaa ruveta haukkumaan äitiä ja lasta tämän takia. Ja ap:n kysymyshän olisi tässä pääosassa.
 
Sudo
Siinä taas nähdään miten idioottimainen meidän yhteiskunta on. Jos lapsi tarvii apua tollasessa asiassa niin eiköhän sitä voi auttaa, vaikka kuin olisi kiusallista. Toiset kun kehittyy vähän nopeammin kun toiset. Tosin noista viesteistä kyllä saa sen kuvan, että toivo on kohta menetetty.
 

Yhteistyössä