Alapään karvoitus lapsella

  • Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Palataas alkuperäiseen kysymykseen....mun esikoisella kasvoi häpykarvoitusta (siis yksittäisiä ihan pitkiä tummia karvoja) juurikin tuossa 7,5 v iässä. (ja joo, en pessyt, tyttö itte huuti vessasta, että tulkaa kattoi mulla kasvaa karva =D).
Neuvolaan tai kouluterkkaan olin yhteydessä (en enää muista on niin kauan aikaa), ei toimenpiteitä. Tyttö on varhain kehittyny, menkat alkoi 11v, aivan kuten mulla itsellänikin aikoinaan
 
mä valitettavasti muistan sen kun tuli jo jotain esikarvoitusta, se oli siis vaaleaa ja niitä oli vaan siellä täällä. Mutta en kyllä varmaksi sano minkä ikänen olin, ehkä jollain 2-3luokalla? Murrosikä alkoi sitten 11vuotiaana...
 
sdfrrrrr
olethan sama, kirjoitustyylisi paljastaa. kasva aikuiseksi.

jos sinulle on lapsena tapahtunut jotain, mikä ei ollut oikein, sillä ei lienee mitään tekemistä tämän aloituksen kanssa.
No kuulepa kun en ole "vieras" :headwall: Jos Anatolia on mode, siinähän tarkistaa ja kertoo sullekin, että on oltava eri ip. Mä olen v.omena harmaana, enkä hauku pedofiileiksi netissä palstalaisia...
 
allapollo harmaana
No kuulepa kun en ole "vieras" :headwall: Jos Anatolia on mode, siinähän tarkistaa ja kertoo sullekin, että on oltava eri ip. Mä olen v.omena harmaana, enkä hauku pedofiileiksi netissä palstalaisia...
olepa kuka haluat, ei kiinnosta yhtään.

sinun lapsuuden aikaisilla epämiellyttävillä tuntemuksillasi ei kuitenkaan ole mitään tekemistä ap:n normaalin lapsiperheen peseytymisen kanssa.
 
sdfrrrrr
olepa kuka haluat, ei kiinnosta yhtään.

sinun lapsuuden aikaisilla epämiellyttävillä tuntemuksillasi ei kuitenkaan ole mitään tekemistä ap:n normaalin lapsiperheen peseytymisen kanssa.
Eli siis on väärin, että koen tuon pesemisen nyt vaikeana asiana??
Ihan oikeasti riehu sille vieraalle, keneksi minua väität tai opettele edes pyytämään anteeksi väitettäsi. Mä en ole haukkunut tässä ketään pervoksi jne.

Toin vain sen esiin, ettei tuo tilanne ole aina lapselle kiva, vaikkei sitä ilmaisisikaan.
Mut auo/aukokaa nyt sitten mulle päätäsi/päätä, jos tekee sun olosi/olonne paremmaksi.

Pura vaan vieraan suuntaan ja muiden pervoksi haukkujoiden.
Mut ei... :headwall:
 
Saraldo
[QUOTE="vieras";27019933]Palataas alkuperäiseen kysymykseen....mun esikoisella kasvoi häpykarvoitusta (siis yksittäisiä ihan pitkiä tummia karvoja) juurikin tuossa 7,5 v iässä. (ja joo, en pessyt, tyttö itte huuti vessasta, että tulkaa kattoi mulla kasvaa karva =D).
Neuvolaan tai kouluterkkaan olin yhteydessä (en enää muista on niin kauan aikaa), ei toimenpiteitä. Tyttö on varhain kehittyny, menkat alkoi 11v, aivan kuten mulla itsellänikin aikoinaan[/QUOTE]

Jes, ihanan asiallinen vastaus, kiitos :flower:!! Mä olen itsekin kehittynyt varhain, rinnat alkoi kasvaa 9-10-vuotiaana, kuukautiset 12-vuotiaana. Samoin mun äiti ja sisko.

Anatolia: tyttö on 132/30 eli ei mikään siroluinen, muttei ylipainoinenkaan. Sellainen normaalivartaloinen ja hyvin jäntevä.
 
"heh"
:LOL:

Nää menee vissiin samaan kategoriaan taaperoimetyksen kanssa? Kyllä nykyajan ihmiset on omituisia, lasten hoidossa saa oikein miettiä mitä tekee ettei haukuta pedofiiliksi.
 
sdfrrrrr
[QUOTE="heh";27020072]:LOL:

Nää menee vissiin samaan kategoriaan taaperoimetyksen kanssa? Kyllä nykyajan ihmiset on omituisia, lasten hoidossa saa oikein miettiä mitä tekee ettei haukuta pedofiiliksi.[/QUOTE]

Täällä palstalla mut on haukuttu pedofiiliksi koska:
a) en taaperoimetä
b) en ymmärtänyt valehtelua

Revi siitä.
 
allapollo harmaana
Eli siis on väärin, että koen tuon pesemisen nyt vaikeana asiana??
Ihan oikeasti riehu sille vieraalle, keneksi minua väität tai opettele edes pyytämään anteeksi väitettäsi. Mä en ole haukkunut tässä ketään pervoksi jne.

Toin vain sen esiin, ettei tuo tilanne ole aina lapselle kiva, vaikkei sitä ilmaisisikaan.
Mut auo/aukokaa nyt sitten mulle päätäsi/päätä, jos tekee sun olosi/olonne paremmaksi.

Pura vaan vieraan suuntaan ja muiden pervoksi haukkujoiden.
Mut ei... :headwall:
ethän sä mitään tuonut esille...muistutuksena, sä nimenomaan kirjoitit näin:

"Haluatko kuulla (en ole kelle vastasit) miltä tuollainen nyt aikuisena tuntuu???
Enpä kerro!!"

sekoitat nyt 2 asiaa: omat tuntemuksesi ja ap:n tilanteen, en usko, että näillä edelleenkään on mitään tekemistä toistensa kanssa.

enkä minä riehu.
 
"vieras"
Mun esikoinen on nyt 10-vuotias ja hänellä huomasin ensimmäiset karvat alapäässä varmaan joskus 7-vuotiaana, ellei ollut nuorempikin. Sellaista hahtuvaa mutta selvästi kuitenkin erottui. Itsekin olin alkuun että pitäiskö asiasta jotenkin huolestua mutta kun ei kuitenkaan mitään muita puberteetin merkkejä ollut niin annoin asian olla. Tuo karvoitus ei ole sen kummemmin "kasvanut" eli on edelleen sellaista hahtuvaa, samoin kainalossa alkaa olla jonkinlaista karvoitusta ja näyttäisi että rinnatkin alkavat kasvaa. Nuorempi on sitten 9v ja hänellä en ole huomannut vielä mitään karvoitusta. Lasten isä on kyllä melkoisen karvainen että oisko perimälläkin osin vaikutusta.
 
"vieras"
Peeäs; pesen kolmasluokkalaisen tyttöni hiukset. Hän on suihkussa luonnollisestikin ilman vaatteita. Ai kauhia.
Ui, onko hiusten pesu sama asia kuin pillun pesu? HÄH?? Miksi pitää olla noin yksinkerttainen? Oletko oikeasti noin helvetin tyhmä? Entä sitten kun lapsi onkin poikalapsi ja sillä kasvaa karvat palleissa, ikää on 12v. ja sinä äitinä peset sen terskan, vedät esarin taakse ja jynssäät, levität perseposkia ja öeset reiän ympärystän. onko se vaan huolehtimista vai pedofiliaa, kysäseppäs lääkäriltä tai Sinkolta tuota asiaa.
 
Saraldo
Se mua tässä vähän hämääkin, että tytöllä ei näy mitään muita merkkejä. Rinnat eivät ole kasvaneet, tukka kyllä vähän rasvoittuu mutta musta se on aina ollut sellainen... Kainaloissa ei näy mitään.
 
"vieras"
ethän sä mitään tuonut esille...muistutuksena, sä nimenomaan kirjoitit näin:

"Haluatko kuulla (en ole kelle vastasit) miltä tuollainen nyt aikuisena tuntuu???
Enpä kerro!!"

sekoitat nyt 2 asiaa: omat tuntemuksesi ja ap:n tilanteen, en usko, että näillä edelleenkään on mitään tekemistä toistensa kanssa.

enkä minä riehu.
Lapsi jolla alkaa murrosikä ja äiti pesee pillun, perseen ja kainalot etc. Ei muistu aikuisena mieleen?
 
[QUOTE="vieras";27020189]Ui, onko hiusten pesu sama asia kuin pillun pesu? HÄH?? Miksi pitää olla noin yksinkerttainen? Oletko oikeasti noin helvetin tyhmä? Entä sitten kun lapsi onkin poikalapsi ja sillä kasvaa karvat palleissa, ikää on 12v. ja sinä äitinä peset sen terskan, vedät esarin taakse ja jynssäät, levität perseposkia ja öeset reiän ympärystän. onko se vaan huolehtimista vai pedofiliaa, kysäseppäs lääkäriltä tai Sinkolta tuota asiaa.[/QUOTE]
Kysy sinä, kun asia on selvästi sun sydäntä lähellä.

T: yksinkerttainen
 
"Vieras"
Ihmekään että lapset dunkkaa hirveelle kun jo ekaluokkalainen on alati vastuussa omasta peseytymisestään! Meidän ekaluokkalaisen kavereita pyörii tässä aika usein, ja jumantsuikka kun osa haisee... :x
 
Lex
[QUOTE="vieras";27020189]Ui, onko hiusten pesu sama asia kuin pillun pesu? HÄH?? Miksi pitää olla noin yksinkerttainen? Oletko oikeasti noin helvetin tyhmä? Entä sitten kun lapsi onkin poikalapsi ja sillä kasvaa karvat palleissa, ikää on 12v. ja sinä äitinä peset sen terskan, vedät esarin taakse ja jynssäät, levität perseposkia ja öeset reiän ympärystän. onko se vaan huolehtimista vai pedofiliaa, kysäseppäs lääkäriltä tai Sinkolta tuota asiaa.[/QUOTE]

Kuka helvetti on Sinko ja mitä tekemistä tällä sekoilulla on tämän aloituksen kanssa?
 
Saraldo
[QUOTE="Vieras";27020247]Ihmekään että lapset dunkkaa hirveelle kun jo ekaluokkalainen on alati vastuussa omasta peseytymisestään! Meidän ekaluokkalaisen kavereita pyörii tässä aika usein, ja jumantsuikka kun osa haisee... :x[/QUOTE]

Juu ei meidänkään ekaluokkalainen menis varmaan koskaan suihkuun, ellei sitä sinne patistettaisi. Ja alapään pesen päivittäin juurikin siksi, että kummasti se pissan haju vaan sieltä tunkee, vaikka kuinka hyvin pyyhkisi. Eikä se takapuolikaan aina välttämättä niin siististi ole pyyhitty, jos on ollut vatsa vähän löysällä. Ja mä kyllä haistan tuon ihan ilman että pitää päätä sinne tunkea (tiedoksi niille, jotka tuosta pedofiliasta olivat kiinnostuneet).
 

Yhteistyössä