Alapään karvoitus lapsella

  • Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Juu ei meidänkään ekaluokkalainen menis varmaan koskaan suihkuun, ellei sitä sinne patistettaisi. Ja alapään pesen päivittäin juurikin siksi, että kummasti se pissan haju vaan sieltä tunkee, vaikka kuinka hyvin pyyhkisi. Eikä se takapuolikaan aina välttämättä niin siististi ole pyyhitty, jos on ollut vatsa vähän löysällä. Ja mä kyllä haistan tuon ihan ilman että pitää päätä sinne tunkea (tiedoksi niille, jotka tuosta pedofiliasta olivat kiinnostuneet).
Haiskahtaa nuo sun selitykset aika pahasti. Otappa oikeasti yhteyttä lasten psykologiin ja kysäise kuinka terveellistä se onkaan kohta 8v. lapselle että äiti tai isä pesee tytön alakerran joka päivä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27020353]Kuka on puhunut jynssäämisestä yhtään mitään?[/QUOTE]

Aloittaja, tarkoittaako pesu sun mielestä sitä että suihkulla suihkutellaan vähän sinne päin?
 
Niin, ja sen jälkeen sä olet pedofiili jolta pitäis ottaa lapset huostaan. Ja ehkäpä sun mieskin tykkää lapsista? Me ei olla päästy vielä siihen kohtaan, että mitäpä jos se onkin mun mies joka pesee sitä alapäätä.
Juuh.

Oikeesti tyrskähtelin tuolle linkille. Lohjan kaupungin varhaiskasvatuksen sivut todistaa tuon väitteen siitä, että ekaluokkalaisen lapsen alapään pesu vanhempien toimesta luokitellaan pedofiliaksi, siten että...?
 
Saraldo
[QUOTE="vieras";27020361]Haiskahtaa nuo sun selitykset aika pahasti. Otappa oikeasti yhteyttä lasten psykologiin ja kysäise kuinka terveellistä se onkaan kohta 8v. lapselle että äiti tai isä pesee tytön alakerran joka päivä.[/QUOTE]

Mä voisin samalla kysyä, että miten terveellistä se on, että ajattelee pesutilanteen jotenkin seksuaalisena. Meillähän on vanhainkodit täynnä... miksköhän kutsutaan niitä, jotka saavat kiksejä vanhuksista? Niin, siksihän ihmiset hakeutuu vanhusten hoivaan töihin, että pääsevät vähän "pesemään" mammoja ja pappoja.
 
"vieras"
En ole lasten bedagogi tai bsygologi mutta arvelisin jotta niin kauan kuin lapsi ei ei osoita mitään kiusaantumisen merkkejä sanallisesti tai sanattomasti niin on ok että vanhemmat tarvittaessa auttaa pesuissa. Pikkuhiljaahan sitä yrittää lapsukaisilleen opetta kuinka hommat hoidetaan mutta käsisuihkupesut vessassa vaatii jo jonkinasteista taitoa ja meillä ainakin kokoakin kun suihku ei ihan pienen käden ulottuvilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
Niin, siis aloittajahan ei ole antanut lapsensa itse pestä alapäätään vaan on itse pessyt aina lapsen alapään. Tietääkö lapsi että hän voisi itsekin pestä oman alapäänsä eikä äitinsä tarvi sitä romplata yhtään?
 
Saraldo
[QUOTE="vieras";27020590]Niin, siis aloittajahan ei ole antanut lapsensa itse pestä alapäätään vaan on itse pessyt aina lapsen alapään. Tietääkö lapsi että hän voisi itsekin pestä oman alapäänsä eikä äitinsä tarvi sitä romplata yhtään?[/QUOTE]

Ei, hän ei ole vielä hoksannut, miten omia käsiä käytetään pesemiseen. Seisoo vaan tyhmänä suihkun alla ja antaa veden valua.

:xmas:
 
Saraldo
[QUOTE="vieras";27020616]Harvaa herkkua taitanee olla muutenkin se teidän lapsen suihkussa käynti. Ei ole omena kauas puusta pudonnut kun sun tekstejä lukee :)[/QUOTE]

Kerros ny vielä, että miten meidän perheen suihkukäynnit korreloivat mun teksteihin? Meinaatko että paska tunkee päänahan läpi ja tuhoaa ne viimeisetkin rippeet, mitä siellä vielä on :)?
 
"vieras"
Kerros ny vielä, että miten meidän perheen suihkukäynnit korreloivat mun teksteihin? Meinaatko että paska tunkee päänahan läpi ja tuhoaa ne viimeisetkin rippeet, mitä siellä vielä on :)?
Suoraan sanoit ja itsepä tiedät mitä omistas puhut :) Joka ilta peset tyttös alapään käsisuihkulla kun iho ei kestä suihkussa käyntiä, tuskin se käy joka toinen päiväkään suihkussa kun iho ei sitä kestäisi. :)
 
Saraldo
[QUOTE="vieras";27020664]Suoraan sanoit ja itsepä tiedät mitä omistas puhut :) Joka ilta peset tyttös alapään käsisuihkulla kun iho ei kestä suihkussa käyntiä, tuskin se käy joka toinen päiväkään suihkussa kun iho ei sitä kestäisi. :)[/QUOTE]

Niin... mä tosiaan tiedän meidän perheen suihkurutiinit paremmin kuin sä.
 
enmuistanikkiä
Juu ei meidänkään ekaluokkalainen menis varmaan koskaan suihkuun, ellei sitä sinne patistettaisi. Ja alapään pesen päivittäin juurikin siksi, että kummasti se pissan haju vaan sieltä tunkee, vaikka kuinka hyvin pyyhkisi. Eikä se takapuolikaan aina välttämättä niin siististi ole pyyhitty, jos on ollut vatsa vähän löysällä. Ja mä kyllä haistan tuon ihan ilman että pitää päätä sinne tunkea (tiedoksi niille, jotka tuosta pedofiliasta olivat kiinnostuneet).
Mutta ihan oikeesti, lapsen kannattaisi varmaan opetella, ettei sun todella tarvitse sitten yläasteelaista pestä.

Miten kusenhaju voi tulla sun nenään? En ymmärrä, jos ei pissaa housuun.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27020616]Harvaa herkkua taitanee olla muutenkin se teidän lapsen suihkussa käynti. Ei ole omena kauas puusta pudonnut kun sun tekstejä lukee :)[/QUOTE]

Lopeta jo.
 
"vieras"
Se on harmillista tässä vieraana olossa kun on toisia vieraita jotka kirjoittelevat sinun nimissäsi mitä sattuu.
Ollut alunperin ilmeisen tahattomasti hauskin ketju tänään. Tämä vieras poistuu omille pesuille, onneksi etupylly on jo jynssätty niin jäljellä enää hampaiden jynssäys. Gunatt :)
 
enmuistanikkiä
Mä voisin samalla kysyä, että miten terveellistä se on, että ajattelee pesutilanteen jotenkin seksuaalisena. Meillähän on vanhainkodit täynnä... miksköhän kutsutaan niitä, jotka saavat kiksejä vanhuksista? Niin, siksihän ihmiset hakeutuu vanhusten hoivaan töihin, että pääsevät vähän "pesemään" mammoja ja pappoja.
Kai tiedät, ettei vanhukset ja vammaiset pidä tuota tilannetta kovinkaan kivana, vaan häpeällisenä. Siis usein. Ei he niinku vapaaehtoisesti tuota halua (paitsi ehkä jotkut). Ottamatta kantaa näihin pedarijuttuihin.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja enmuistanikkiä;27020684:
Mutta ihan oikeesti, lapsen kannattaisi varmaan opetella, ettei sun todella tarvitse sitten yläasteelaista pestä.

Miten kusenhaju voi tulla sun nenään? En ymmärrä, jos ei pissaa housuun.
Onneksi hänellä on kuusi vuotta aikaa opetella. Eiköhän me siinä ajassa se ehditä tekemään =). Ehkä mulla on sitten herkkä hajuaisti. Siinä kun luen iltasatua ja ollaan kylki kyljessä kiinni (ups...), niin kyllä mä sen vaan haistan, jos sitä ei ole pesty.
 
enmuistanikkiä
Onneksi hänellä on kuusi vuotta aikaa opetella. Eiköhän me siinä ajassa se ehditä tekemään =). Ehkä mulla on sitten herkkä hajuaisti. Siinä kun luen iltasatua ja ollaan kylki kyljessä kiinni (ups...), niin kyllä mä sen vaan haistan, jos sitä ei ole pesty.
Ok, kysyin kun en tajua. Ikinä muiden kuin vauvojen vaipoista hajua levinnyt...
-

Ja niitä vammaisia sekä vanhuksia hävettää just siksi, että kyse on intiimeistä mestoista, mitkä liittyy olennaisesti seksuaalisuuteen...
 

Yhteistyössä