Alapään jatkuva koskettelu

• Viestiketjun aloittaja MansikkiMustikki
  • Ensimmäinen viesti
Benediktiini
Alkuperäinen kirjoittaja Ent hinkkaaja:
Muijat yksinään pillujaan hinkkaamaan.
Benedictus Nursialaisen perustaman benediktiinimunkkiveljeskunnan tunnuslause oli "Ora et Labora" suom. "Rukoile ja hinkkaa"

Minäkin olen hinkannut rutosti, useimmiten hinkannut ruohoa. Benedictuksen kolme vaatimusta oikealle elämälle olivat: köyhyys, naimattomuus ja kuuliaisuus. Näille kolmelle peruspilarille perustuu minunkin avioliittoni. Rahat kuluttaa muija, puutteessa pitää elää, eikä urputtaa saa. Rukoilla ja hinkata tässä pitää...

käske se hoitoon
Ala vetää lujaa sen kullia edes takaisin ,sitten kun olette yhdessä jooko? tee samoin. räplää ja roiku koko aika sen munassa vedät sitä kunnolla ja vatkaat sitä kuin viimistä päivää,joka kerta kun olette yhdessä. niin pian pääset tosta tyypistäkin irti...

Hiplausta kaipaava
Voi ku poikakaverini hiplailis ja koskettelis se ois ihanaa. Mutta se tulee vaan paksun kyrpänsä kanssa rytkyttää vähän aikaa, urahtaa ja kiepsahtaa sivuun ja alkaa kuorsata. Sais kosketella missä vaan.

Tuttu juttu
Hmmm... minulla oli 18-vuotiaana nuorena tyttönä vastaavanlainen tilanne. Eka poikaystäväni, pahainen teinari hänkin, koko ajan kosketteli rinnoista ja alapäästä, vaikka en yhtään tykännyt. Nyt harmittaa ihan pirusti, miten saatoinkin antaa sen lääppiä! Että kun nuoret naiset osaisivat arvostaa itseään niin paljon, ettei tuollaista jatkuvaa ei-toivottua kähmintää tarvisi sietää...!

Pihtailu v*tuttaa
Voi perkele mitä feministejä ja lesboja naiset on. Mitä pahaa siinä on jos mies koskettelee rintoja ja alapäätä? Sehän tuntuu helvetin hyvältä!!!!!!!! Menkää hoitoon te kaikki joille ei seksuaalinen hyväily maistu, tai alkakaa lesboilemaan. Vituttaa tuollainen tyhjänpäiväinen valitus. Jos mies hiplaa kahden kesken niin nauttikaa perkele. Jos muiden aikana alkaa hipelöimään niin sitten lätkäskää kuonoon,mutta kahdestaan niin ottakaa ilo irti. Kyllä se päivä vielä koittaa milloin teidän tissit ja haarat ei kelpaa enää kenellekään. Minä nautin jokaisesta hyväilystä minkä mieheltäni saan ja vetelen, imen ja nuolen sen munia aina kun vain siihen on mahdollisuus. Nauttikaa toisistanne ja seksistä ja lopettakaa tyhjänpäiväinen valittaminen. Jos seksi ei kiinnosta, on parasta frikidin jäädä yksin ja painua nunnaluostariin.

akkaakka
Alkuperäinen kirjoittaja Pihtailu v*tuttaa:
Voi perkele mitä feministejä ja lesboja naiset on. Mitä pahaa siinä on jos mies koskettelee rintoja ja alapäätä? Sehän tuntuu helvetin hyvältä!!!!!!!! Menkää hoitoon te kaikki joille ei seksuaalinen hyväily maistu, tai alkakaa lesboilemaan. Vituttaa tuollainen tyhjänpäiväinen valitus. Jos mies hiplaa kahden kesken niin nauttikaa perkele. Jos muiden aikana alkaa hipelöimään niin sitten lätkäskää kuonoon,mutta kahdestaan niin ottakaa ilo irti. Kyllä se päivä vielä koittaa milloin teidän tissit ja haarat ei kelpaa enää kenellekään. Minä nautin jokaisesta hyväilystä minkä mieheltäni saan ja vetelen, imen ja nuolen sen munia aina kun vain siihen on mahdollisuus. Nauttikaa toisistanne ja seksistä ja lopettakaa tyhjänpäiväinen valittaminen. Jos seksi ei kiinnosta, on parasta frikidin jäädä yksin ja painua nunnaluostariin.
On kyllä tekstisi sen verran agressiivista, että paljastaa sinun elävän rankassa puutteessa ja mielikuvissasi vain hiplailevan/olevan hilattavana. Mutta todellisuudessa jatkuva kähmiminen ei ole mukavaa, tekee sitä sitten kuka hyvänsä

Pihtailu v*tuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja akkaakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihtailu v*tuttaa:
On kyllä tekstisi sen verran agressiivista, että paljastaa sinun elävän rankassa puutteessa ja mielikuvissasi vain hiplailevan/olevan hilattavana. Mutta todellisuudessa jatkuva kähmiminen ei ole mukavaa, tekee sitä sitten kuka hyvänsä

Toi on sun mielipide. Jos sinä et tykkää hiplailusta, niin sehän on sun vika. Minä tykkään.

Elämässä on muutakin...
...kuin pelkkä seksi. Vaikka tykkään esimerkiksi suklaasta, niin en sitäkään haluaisi koko ajan syödä. Vastaavasti seksikin on parempaa, kun sitä ei ole koko ajan tyrkyllä. Meillä välillä miehen kanssa pidetään tarkoituksella pientä vapaaehtoista selibaattia (yleensä kuukautisten aikaan), niin 4-5 päivän selibaatin jälkeen seksi on taas ihanan himokasta.

Jokainen päättää omasta kehostaan. Mieheltä ei ole mikään puolustus, että hän nyt vaan on sellainen, vaan jos nainen ei AP:n tapauksessa halua, niin siihen on miehen tyytyminen. Niinhän se on tietysti toistepäinkin: jos mies ei halua seksiä tai vehkeen hiplausta, siihen on naisenkin tyytyminen.

Uutuus viehättää
ja ne hulluimmillaan porskuttavat hormonit! Parikymppinen kaveri ja hommat vasta aloitettu. Mikkään muu ei päässä pyörikään. Sitä vaan pittää kuitenkin hillitä himojaan sen verran, että kohtuus ja normaali elämä säilyy. Tuossa tilanteessa kaverin pitäisi purkaa energiaansa urheiluun tai muuhun fyysisesti raskaaseen toimintaan. Se tasoittaisi vähän.

Aika tekkee tässä suhteessa tehtävänsä, mutta siinä välissä ei kun korttelia ympäri tai semmosta!

Pelottele se kaveri, jotta ei tipu yhtään, jos jatkuvasti on räpläämässä, se kun vie himot. Muitten läsnä ollessa se myös hävettää, joten kehoita käyttämään yläpäätänsä hännän sijaan välillä.

Näinhän se on
Tuon ikäsellä miehenalulla tahtoo olla pissiä päässä ja aivot jalkovälissä. Ajan mittaan ne useimmilla sitten vaihtaa paikkaa. Mutta harvinaisen paha tapaus tämä poikanen. Ite laittasin kiertoon oitis. Kyllä miehellä sen verran täytyy olla itsekunnioitusta ettei näytä kuinka epätoivosesti se naisen tavara on koko ajan mielessä. Sympaattisen ja söpön kaverin ei tarvi kuin odottaa valmista, naiset tulee silloin ite ehdotteleen ja hiplaan. Luuserit kähmii.

MansikkiMustikki
Kiitos kaikille vastanneille, nyt todella ymmärrän että ei tällainen peli vetele. Kysymys on muuten 24-vuotiaasta miehenalusta, kun tuolla joku epäili tätä keksityksi.
Uskon että osaksi hän hipelöi minua juuri sen takia että toivoisi minun koskevan häneen, mutta reaktio on päinvastainen. Monesti olen häntä kieltänyt, mutta tuntuu että osa hänen tekemisitään on jo automatisoitunut, meinaan siis sitä, että vaikka olen juuri kieltänyt häntä, hän hetken kuluttua ajatuksissaan on kaivautunut housuihini ja kun huomautan närkästyneenä, hän sanoo että toimi vain automaattisesti ajattelematta ollenkaan. Ärsyttää. Onneksi ei olla nähty pariin päivään ja olen saanut olla rauhassa. Mutta seuraavan kerran kun hän on taas mahdoton aion sanoa asiani selvästi. Tosin en tiedä kuinka paksusta rautalangasta se on väännettävä.

...
Alkuperäinen kirjoittaja MansikkiMustikki:
Kiitos kaikille vastanneille, nyt todella ymmärrän että ei tällainen peli vetele. Kysymys on muuten 24-vuotiaasta miehenalusta, kun tuolla joku epäili tätä keksityksi.
Uskon että osaksi hän hipelöi minua juuri sen takia että toivoisi minun koskevan häneen, mutta reaktio on päinvastainen. Monesti olen häntä kieltänyt, mutta tuntuu että osa hänen tekemisitään on jo automatisoitunut, meinaan siis sitä, että vaikka olen juuri kieltänyt häntä, hän hetken kuluttua ajatuksissaan on kaivautunut housuihini ja kun huomautan närkästyneenä, hän sanoo että toimi vain automaattisesti ajattelematta ollenkaan. Ärsyttää. Onneksi ei olla nähty pariin päivään ja olen saanut olla rauhassa. Mutta seuraavan kerran kun hän on taas mahdoton aion sanoa asiani selvästi. Tosin en tiedä kuinka paksusta rautalangasta se on väännettävä.
Kirjoittelinkin jo tuolla aiemmin että minulla oli nuorempana samanlainen pakkolääppijä poikaystävä. Hän oli tavatessamme 23-vuotias, ja kun ei ollut oppinut tavoille 26-vuotiaanakaan niin otin vihdoin järjen käteen ja lähdin. Yritin saada häntä lopettamaan hyvällä ja pahalla, mutta mikään ei auttanut. Ja käänsi minunkin viakseni, kun olin "niin ihana ettei hän voi itselleen mitään", ja "sun täytyy hyväksyä mut tällaisena kuin oon, en mä voi muuttuu". Hyi yäk näin jälkeenpäin ajateltuna!! Ja vaikka kuinka vakuutti rakkauttaan, niin tajusin että ei semmoinen ihminen oikeasti rakasta joka satuttaa henkisesti noin, ja fyysisestikin välillä kun väkivalloin kättään tunki pilluuni. Lisäksi vielä veti tumppuun aina ja jatkuvasti vaikka olisi ollut kuinka paljon seksiä.

Nykyään tuo kyseinen mies on jo yli 35 vuotias, minäkin kolmekymppinen, enkä tiedä mitä harrastaa nykyisen tyttöystävänsä kanssa tai onko hänellä edes sellaista. Itse olen elänyt nykyisen avomieheni kanssa yli 5 vuotta, ja olen tyytyväinen että hän ei ikinä ole tehnyt samaa kuin tuo entinen eikä ikinä hyväksyisi sellaista käytöstä. Hän on Mies isolla M:llä, eikä mikään pippelinnysvääjä väkisinlääppijä!

Toivon että saatte asiat selvitettyä poikaystäväsi kanssa, ja että saat arvoisesi kohtelun! Toisen ihmisen koskettelu on eriasia kuin jatkuva alentava hiplaaminen. Nykyisen avomieheni kanssa koskettelemme toisiamme jatkuvasti, mutta emme "ronki" haaroja kuin seksin aikana, tai jos toinen ilmaisee että haluaa sitä. Kumpikin lopettaa heti jos toinen ei ole hommassa täysillä mukana.

Toivon vain itsesi takia että jos poikaystäväsi ei opi käyttäytymään järkevän ihmisen tavoin, niin tiedä että löydät itsellesi takuulla paljon paremmankin :) Ei tuollainen ihminen oikeasti rakasta, joka ei ymmärrä että satuttaa typerällä käytöksellään varsinkin kun olet sen hänelle useaan kertaan ilmaissut.

Tsemppiä! :)

sama juttu
Tuttua.
Mieheni on jo yli 40v, mutta on jatkuvasti tökkimässä ja vetämässä housujani alas (kotioloissa) tai työtämässä sormiaan sisälleni. Kaupungilla kulkiessamme hän saattaa yrittää nostaa puseroani ylöspäin (en tiedä, haluaako näytellä rintojani kaikille?) tai alkaa työntämään kättään paitani alle avatakseen rintaliivini tai yrittää työntää kätensä housuhini.

Lisäksi hän on sitä mieltä, että hänellä on oikeus siihen. Minusta se on nöyryyttävää. Miksi ihmeessä mies ei voisi arvostaa minua ja yksityisyyttäni?

En käsitä, miten miehestä sellainen tuli. Joskus alkuaikoina hän oli täysin erilainen. Puhui jopa, ettei ymmärrä, kun miesporukassa monet miehet puhuvat vaimoistaan halveksien tms. Itse hän nöyryyttää minua toiminnallaan ja jos en innostu, niin hän murjottaa ja koko homma on minun vikani. Grrrrrrrrr

Kanssasisko
Juttu on nyt niin että sinun vartalosi on sinun vartalosi ja miehelläsi ei ole oikeutta koskettaa edes olkapäätäsi ilman sinun lupaasi.

Meillä on ollut vastaavia ongelmia. Mieheni selitti että hänestä itsestä tuntuisi hyvältä jos menisin suoraan hänen munilleen. Miehillä kun on vain tuo yksi erogeeninen alue eivätkä he tarvi lämmittelyjä. Itse taas haluan että vartaloani (ja mieltäni) herätellään muualta ennen kuin siirrytään erogeenisiin alueisiin. Kiihottuneena jalkovälin koskettelu tuntuu hyvältä, ei-kiihottuneena se ei tunnu ihan fyysisesti ajatellen ollenkaan hyvältä, se voi jopa sattua. Jonkin aikaa siedin miehen lääppimistä mutta sitten laiton sille stopin ja selitin kuinka epäkunnioittavaa se on ja kuinka ahdistavalta se tuntuu. Viesti meni perille.

Loppujen lopuksi kyse on kai siitä että miehen keho toimii eri kanavia pitkin ja heidän on vaikea tajuta, ettei naisesta sama toimintamalli tunnu samanlaiselta. Selittääkää, hyvät siskot, ja vääntäkää rautalangasta. Tiedän kyllä että voi olla turhauttavaa kun vastaukseksi aina saa "niin, niin, mutta kun se tuntuisi MUSTA hyvältä!". Ei auta kun selittää sen puolisensataa kertaa. Tsemppiä!

Sama juttuu
Kun ei se rautalangasta vääntäminen auta. Miehen mielestä minun kai pitäisi olla onnesta soikeana, kun hän minua satuttaa tai nöyryyttää. Sillä minä koen asian epäkunnioittavana, nöyryyttävänä ja ahdistavana. Sen pitäisi riittää. Mutta kun ei...

Hitto, kun mies ei usko, että se ronkkiminen SATTUU, jos ei ole mieli mukana ja tunnen itseni ihan prostituoiduksi, kun yritän kestää, ettei taas tule murjotuskohtausta: "kun sinä et yhtään halua..".

Välillä haaveilen omasta asunnosta ja omasta rauhasta. Jos tästä suhteesta joskus ero tulee, niin en IKINÄ muuta yhdenkään miehen kanssa samaan osoitteeseen. Ei ole sen arvoista. On ne nähty.

En koskaan tajua
Alkuperäinen kirjoittaja sama juttu:
Tuttua.
Mieheni on jo yli 40v, mutta on jatkuvasti tökkimässä ja vetämässä housujani alas (kotioloissa) tai työtämässä sormiaan sisälleni. Kaupungilla kulkiessamme hän saattaa yrittää nostaa puseroani ylöspäin (en tiedä, haluaako näytellä rintojani kaikille?) tai alkaa työntämään kättään paitani alle avatakseen rintaliivini tai yrittää työntää kätensä housuhini.

Lisäksi hän on sitä mieltä, että hänellä on oikeus siihen. Minusta se on nöyryyttävää. Miksi ihmeessä mies ei voisi arvostaa minua ja yksityisyyttäni?

En käsitä, miten miehestä sellainen tuli. Joskus alkuaikoina hän oli täysin erilainen. Puhui jopa, ettei ymmärrä, kun miesporukassa monet miehet puhuvat vaimoistaan halveksien tms. Itse hän nöyryyttää minua toiminnallaan ja jos en innostu, niin hän murjottaa ja koko homma on minun vikani. Grrrrrrrrr

Yök yök yök!!!!!!

Miten tuollaista miestä kukaan kestää? Toi menee jo ihan sairauden ja sadismin puolelle. Mitä tuosta suhteesta nainen saa? Onko miehessäsi jotain älyttömän hyviä ominaisuuksia joiden takia ei kannata lempata ulkoruokintaan? Miksi naiset sietää tällasta nöyryyttämistä ja väkivaltaa liitoissaan?

Leelia
Olen yrittänyt häneltä kysyä selitystä miksi on kokoajan kimpussani, mutta hän vain sanoo että tällainen hän on ja että minun pitää hyväksyä hänet sellaisena kuin on.
Jos sinua ei miellytä partnerin harjoittama alapääsi jatkuva koskettelu, niin on hyvä kysyä itseltään, haluaako todellakin jakaa elämänsä tällaisen partnerin kanssa. Väite, että tuollainen käyttäytyminen pitää vain hyväksyä, on äärimmäisen itsekäs. Suosittelen täydellistä pesäeroa.

Viimeksi muokattu:
jäbä98
Mä ainakin olen koko ajan kimmakaverin mirrin ja tissien kimpussa kun suhde on aika alussa ja kumpikin haluaa melkeen koko ajan lähinnä seksiä. Sormettamalla saan sen aika nopeaan orkkuihin eikä ne yhteen lopu jos mä vaan jatkan sitä tekemistä. Joskus se sanoo et ei enää ja koittaa estellä mut kun jatkaa vaan niin hetken kuluttua se lopettaa kun alkaa tuntumaan liian hyvältä ja sit se ottaa vaan vastaan mitä saa ja ynisee orkuissaan pian taas. Voidaan vetää pariki tuntia tolleen niin et mä kotrolloin sitä ja runkkaan sen orkusta toiseen kunnes se on ihan hikinen ja punainen. On se mun seksilelu mut mä pidän huolta siitä et se saa nautintoa enemmän kun mä ite saan. Kyllä se sit mielellään imee ja ottaa suihin kun oon ensin ite runkannut sen pillua tuntikausia orkusta toiseen. Me vietetään aika paljon aikaa sängys tai ammees kun ollaan yhessä ja sekstaillaan lähinnä. Leffassa ja bussissa joskus runkannut kimmaa kans ja puristellut sen tissejä ja kumpikin kiihottu älyttömästi kun ties et joku voi nähdä mitä tapahtuu. Nuorta himoa se vaan on ja me molemmat halutaan nauttii toisistamme.

Yhteistyössä