Alkuperäinen kirjoittaja MansikkiMustikki:
Kiitos kaikille vastanneille, nyt todella ymmärrän että ei tällainen peli vetele. Kysymys on muuten 24-vuotiaasta miehenalusta, kun tuolla joku epäili tätä keksityksi.
Uskon että osaksi hän hipelöi minua juuri sen takia että toivoisi minun koskevan häneen, mutta reaktio on päinvastainen. Monesti olen häntä kieltänyt, mutta tuntuu että osa hänen tekemisitään on jo automatisoitunut, meinaan siis sitä, että vaikka olen juuri kieltänyt häntä, hän hetken kuluttua ajatuksissaan on kaivautunut housuihini ja kun huomautan närkästyneenä, hän sanoo että toimi vain automaattisesti ajattelematta ollenkaan. Ärsyttää. Onneksi ei olla nähty pariin päivään ja olen saanut olla rauhassa. Mutta seuraavan kerran kun hän on taas mahdoton aion sanoa asiani selvästi. Tosin en tiedä kuinka paksusta rautalangasta se on väännettävä.
Kirjoittelinkin jo tuolla aiemmin että minulla oli nuorempana samanlainen pakkolääppijä poikaystävä. Hän oli tavatessamme 23-vuotias, ja kun ei ollut oppinut tavoille 26-vuotiaanakaan niin otin vihdoin järjen käteen ja lähdin. Yritin saada häntä lopettamaan hyvällä ja pahalla, mutta mikään ei auttanut. Ja käänsi minunkin viakseni, kun olin "niin ihana ettei hän voi itselleen mitään", ja "sun täytyy hyväksyä mut tällaisena kuin oon, en mä voi muuttuu". Hyi yäk näin jälkeenpäin ajateltuna!! Ja vaikka kuinka vakuutti rakkauttaan, niin tajusin että ei semmoinen ihminen oikeasti rakasta joka satuttaa henkisesti noin, ja fyysisestikin välillä kun väkivalloin kättään tunki pilluuni. Lisäksi vielä veti tumppuun aina ja jatkuvasti vaikka olisi ollut kuinka paljon seksiä.
Nykyään tuo kyseinen mies on jo yli 35 vuotias, minäkin kolmekymppinen, enkä tiedä mitä harrastaa nykyisen tyttöystävänsä kanssa tai onko hänellä edes sellaista. Itse olen elänyt nykyisen avomieheni kanssa yli 5 vuotta, ja olen tyytyväinen että hän ei ikinä ole tehnyt samaa kuin tuo entinen eikä ikinä hyväksyisi sellaista käytöstä. Hän on Mies isolla M:llä, eikä mikään pippelinnysvääjä väkisinlääppijä!
Toivon että saatte asiat selvitettyä poikaystäväsi kanssa, ja että saat arvoisesi kohtelun! Toisen ihmisen koskettelu on eriasia kuin jatkuva alentava hiplaaminen. Nykyisen avomieheni kanssa koskettelemme toisiamme jatkuvasti, mutta emme "ronki" haaroja kuin seksin aikana, tai jos toinen ilmaisee että haluaa sitä. Kumpikin lopettaa heti jos toinen ei ole hommassa täysillä mukana.
Toivon vain itsesi takia että jos poikaystäväsi ei opi käyttäytymään järkevän ihmisen tavoin, niin tiedä että löydät itsellesi takuulla paljon paremmankin
Ei tuollainen ihminen oikeasti rakasta, joka ei ymmärrä että satuttaa typerällä käytöksellään varsinkin kun olet sen hänelle useaan kertaan ilmaissut.
Tsemppiä!