A
apua
Vieras
Huutaa,kiljuu,uhkaa heitellä tavaroita...mikä olis paras tapa toimia? Puhe ei auta,jos pitää sylissä kiinni niin huutaa täysiä apua ja jos jättää huoneeseen yksin niin heittelee uhkailemansa tavarat...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Huutaa,kiljuu,uhkaa heitellä tavaroita...mikä olis paras tapa toimia? Puhe ei auta,jos pitää sylissä kiinni niin huutaa täysiä apua ja jos jättää huoneeseen yksin niin heittelee uhkailemansa tavarat...
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Houldaukseen juurikin kuuluvaa tuo huutaminen, meillä huudetaan, että sattuu ja satutat mua, päästä irti, sä kuristat mua jne jne.
Ja ihan perus syliotteella mennään, tarvittaessa kiedottu myös jalat muksun jalkojen ympärille.
Saattaa kestää jopa vajaan tunnin tämä sessio.
Välillä huutaa, että mä olen jo rauhoittunut, päästä irti, ja ihan on vielä kiepit tapissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Houldaukseen juurikin kuuluvaa tuo huutaminen, meillä huudetaan, että sattuu ja satutat mua, päästä irti, sä kuristat mua jne jne.
Ja ihan perus syliotteella mennään, tarvittaessa kiedottu myös jalat muksun jalkojen ympärille.
Välillä huutaa, että mä olen jo rauhoittunut, päästä irti, ja ihan on vielä kiepit tapissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Onko lapsella ollut koskaan mitään muita neurologisia oireita?
Alkuperäinen kirjoittaja Sippe:Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Houldaukseen juurikin kuuluvaa tuo huutaminen, meillä huudetaan, että sattuu ja satutat mua, päästä irti, sä kuristat mua jne jne.
No mä en kannata tätä, toiset lapset ahdistuu entistä enemmän tästä kiinnipitämisestä.
Meillä saa sitten huutaa huoneessaan, jos heittelee tavaroita, siitä seuraa rangaistus. Ja rangaistuksesta keskustellaan sitten rauhoittuneena.
Isoa lasta pidellessä sylissä voi tulla oikeasti mustelmia ja kipuja...
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Onko lapsella ollut koskaan mitään muita neurologisia oireita?
esim ?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Onko lapsella ollut koskaan mitään muita neurologisia oireita?
esim ?
Pakko-oireet, tic, heijaus, varpailla kävely, positiivinen babinski, keskittymisongelmat, oppimisvaikeudet, herkkyys äänille, hajuille, mauille tai esim. kosketukselle...
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Onko lapsella ollut koskaan mitään muita neurologisia oireita?
esim ?
Pakko-oireet, tic, heijaus, varpailla kävely, positiivinen babinski, keskittymisongelmat, oppimisvaikeudet, herkkyys äänille, hajuille, mauille tai esim. kosketukselle...
jotain joo...itsekin olen epäillyt monenmoista mutta aina päätynyt siihen että ehkä vika vaan meissä vanhemmissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei kenenkään vika:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Onko lapsella ollut koskaan mitään muita neurologisia oireita?
esim ?
jotain joo...itsekin olen epäillyt monenmoista mutta aina päätynyt siihen että ehkä vika vaan meissä vanhemmissa![]()
Menkää lääkäriin. Jos lapsella on vaikka HFA tai Asperger, saa lapsi apua ja koko perhe voi paremmin, kun tilanne saadaan hallintaan.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja ei kenenkään vika:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Onko lapsella ollut koskaan mitään muita neurologisia oireita?
esim ?
Menkää lääkäriin. Jos lapsella on vaikka HFA tai Asperger, saa lapsi apua ja koko perhe voi paremmin, kun tilanne saadaan hallintaan.
adhd joskus tutkittiin,joten kai ne olis huomannut jos olis vaikka asperger...