No voihan räkä Rosa

Lohtuhalit!!
Hitsi, mä en kyllä maksaa suuhuni laita, super yök!! En ole koskaan sitä syöny, enkä syö

Pelkkä haju saa jo pykimään.
Mulle kävi hassu juttu kaalin kanssa. Olen samanlailla aina inhonnut kaikkea missä kaali on kypsenetty. Keväällä lion työn puolesta toisella paikkakunnalla ja siellä lounaamme meni viime tippaan joten ravintolassa ei ollut enää mitään valinnan varaa. Oli kamala nälkä ja pakkohan sitä kaalilaatikkoa oli maistaa. En ollut syönyt kaalia yli 20 vuoteen.... Ja hitto vie, sehän oli HYVÄÄ!!

Hassua miten makunystyrät muuttuvat iän myötä!
Mun paras rentoutuminen on askartelu, urheilu tai koiran kanssa touhuilu. Myös kalastus mökillä kuuluu top vitoseen

Mulle musiikin kuuntelu ja lauleskelu on kans tosi tärkeetä, meillä on myös iso kasa noita singstarseja

Mun lemppari on ehdottomasti legendat, eli finnhitsit.
Mulla h-hetki lähenee....Hmm, naama kukkii entistä kauheempana. Alkaa jo vähän hävettää, sen verran pahana on. (yleensä mulla ei ole mitään)
Mulla taitaa olla joku vatsakalvon tulehdus. Itse vatsalaukkuun saattuu tosi paljon, varsinkin heti kun syö jotain, ja muutenkin olen nyt sitten ihan ruikuilla (sori). Mutta turvotus on ja pysyy, nyyh.
Pitää huomenna varata lääkäri, alkaa tuo vatsa huolestuttamaan. Taidan tarvita jotain vatsahaavalääkkeitä, eli vatsalaukkua silleen jännästi kouristelee. Jotain feelua siellä on.
Tänään aamulla olin ihan varma että nyt se täti tulee, sen verran särki kohdun kohdalta, mutta ei. Nyt taas ei tunnu mitään tuntemuksia. Odottavan aika on pitkä, tuntuu kuin huomiseen ois vielä valovuosi!
Mutta kivaa että Lost alkaa tänään!!! Jee! Seuraatteko te sitä? Mä olen ihan koukussa
Nyt pitää kiiruhtaa rakennekynsihuoltoon
Moikka!