Iipi, en ihan tajunnut sun kiertoa kun mun matikkapää on heikko, tai siis mulla ei ole matikkapäätä. Mulla netistä tilatut Mammaksin ovisliuskat näyttää vahvan ovisviivan 16 päivää ENNEN menkkoja, sen jälkeen näkyy enää pelkkä kontrolliviiva jo parin tunnin päästä. Mammaksin testipakkauksessa lukee, että ovis tulee 24-48 tuntia vahvan viivan jälkeen. Ja mulla alkaa menkat tarkalleen siis 16 päivää tuon vahvan viivan jälkeen. Eli mulla ovis tulee vasta kahden pävän päästä testiplussasta.
Angsteri, mä ehdottaisin ettette sekstaile niin usein oviksen aikaan. Akupunktiossa neuvoivat olemaan menkkojen jälkeen panematta niin, ettei spermaa pääsis lainkaan kohdunsuulle (eli lasti kortsuun tai ihan muualle), että vasta kp10 alkais yhdynnät perille asti. Puhui siis hassusti Saharasta, ja sanoi että jos koko ajan juomaa ei tule jano, heh, eli sun pitää kehittää jano kohdunsuulle...
Gyne taas sanoi, että parin päivän "laukeamispaasto" tekee hyvää siittiöiden laadulle. Jotta siittiöt ehtii "latautua" ja niitä kehittyy tarpeeksi spermaan, kannattaa panna parin päivän välein vaan. Jos laukeaa pari kertaa päivässä, sperma on suurimmaksi osaski pelkkää vettä (gynen mielipide vaan). Sperma-analyysissäkin pitää olla 4-7 vrk laukeamatta ennen testiä jotta saadaan oikea tulos.
Ja vielä Angsteri, ehkä teillä oli niin hyvä lasti; siittiöitä paljon, kun olitte vaan kerran sängyssä moneen viikkoon, ja sitten se osui juuri oviksen aikoihin.