Ajatuksista yritykseen 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kp 31! Jännittää itseäkin. Voi tosin menkat olla myöhässä senkin takia, et ihan kuin ovislimat tuli vasta kp 20. Enhän saanut tikkuihin plussaa kp 17 mennessä ja pupuilut jäi tohon 17. Ajattelin uskaltaa testata ensi vuoden puolella, jos kp 35 ei ole tullut, niin silloin viimeistään. Lumikukalle, Iipille ja kaikille muillekkin isot peukut pystyssä :) Iipi, jos se olisi sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa bd bd!

Nyt poitsun kanssa ulkoileen. Oikein ihanaa Uutta Vuotta teille kaikille :)

Heippa ystävät!

Kivaa iipi että tulit takas langoille!! :)

Kaikille jännäilijöille kovasti peukutuksia!! bd bd bd

Toivotaan että ensi vuonna jo iikka meistä saa sen kauan kaivatun plussan ja nyytin kainaloon!!

Oikein ihanaa ja ennen kaikkea hedellmällistä Uutta Vuotta kaikille!! Olkoon ensi vuosi meidän vuosi!! Suuret pusut ja halit!

Fireworks_NYE.jpg

Erica

Tsemppiä jännäilijöille ja halit Annalle ja Saanalle menkkojen johdosta.

Mäkin testailin ihan omaatuntoani rauhoittaen ennen kun menen kohta Alkoon shoppaamaan, ja eihän nyt kp 21 voi muuta kun nega näkyäkään...

Nam kuulostaa hyvältä noi nugetit! Meillä on ihan valmisnakki/perunasalaatti/sipsi/karkki-linjaa illan syömingit :)

Hyvää uuttavuotta tytsyt vielä kerran!

Muilla taitaa olla tänään vapaapäivä? Täällä ainakin on niiiin hiljaista.

Perhana. Nyt on kyllä pakko ponkaista ylös itsesäälin mutalammikosta. Nyt loppui se tjotin sekainen yritys ja alkoi hampaat irvessä yrittäminen. Siemenet sisälle aina kun vaan on mahdollista. Ja takamus ylös täytön jälkeen. Pystyisiköhän sitä nukkumaan tyyny takamuksen alla? Mulle greippimehua ja foolihappoa, miehelle sinkkiä. Ja punaviiniä molemmille. *vetää sotamaalia naamaan ja kiillottaa kaulinta* Voi kun tämä tsemppienergia kestäisi kotiin asti. Olisi pari pölysaurusta tapettavana.

Juu hyvä että taistelumieltä riittää, Saana!

Mä oon joskus miettinyt että yks ainut hyvä puoli on että joutuu odottelemaan vauvelia vähän pidempään on et sitä osaa sitten arvostaa. Ei tartte ainakaan haikailla menneiden nuoruuden, baarireissujen ja yöunien perään kun on IHAN varma ja odotettu tämä vauva. Pitkään odotettu ja vielä enemmän rakastettu!

(siis en mitenkään niin että ne joilla on tullut tyyliin vahinko rakastais vauvaansa vähemmän, mutta että ainakin itse osaa todellakin arvostaa ja rakastaa vauvaa ihan kauheesti kun sitä on niin paljon toivottu ja odotettu)

Minni, niinpä! siis kun ei saa heti kaikkea mitä haluaa (eli siis vauvaa) niin kyllä kummasti arvostaa enemmän ja ymmärtää itsekin jatkossa olla päästelemättä kaikenlaisia sammakoita suustaan kun ei koskaan tiedä millaisia vaikeuksia kuillakin on.

Annalle suuri rutistus! inhottava täti!!

Ja siis edelleen valtaisia peukutuksia jännäilijöille, noi Iipin menkat kuulostivat aika oudoilta..ehkäpä onkin kyse ihan jostain muusta ;)!!

Oon miettinyt taas paljon sitä että missäköhän vaiheessa sitä olisi täysin tyytyväinen elämäänsä? kun ensin haaveili naimisiinmenosta ja nyt haluaakin vauvan, niin mitäs sitten? vai loppuuko se joskus?

Niinpä Minni. Heh, vanhentumisen pahin merkki on kyllä varmaan se, kun alkaa katsomaan vuoden vaihteessa mennyttä vuotta. Mutta kuitenkin. Näin kun jälkeenpäin ajattelee, onneksi meille ei käynyt "vahinkoa" silloin reilu vuosi sitten, vaikka sitä silloin niin kovin toivoinkin.

Samaan aiheeseen liittyen. Entiset naapurit saivat pikkusensa. Ihanaa. Heidän puolestaan ei kyllä voi olla kuin onnellinen. Joskus varmaan kirjoitinkin heistä. Ensimmäistä yrittivät 8 vuotta, nyt tätä toista, jota eivät uskoneet edes saavansa, 5 vuotta. Ihanaa. Kyllä tuli liikutuksen kyynel silmään niiden menkkojen aiheuttamien vitutushuurujen keskellä. :)

Otetaanko Minni taas vuoden vaihteen jälkeen tsemppiä sen sokerin kanssa?

En mä usko, että koskaan voi olla täysin tyytyväinen elämäänsä. Sehän tarkoittaisi sitä, että mitään muutosta ei haluaisi, eikä haaveilisi mistään. Kuulostaa tylsälle! Vaikka pieni suvantovaihe olisi kyllä nyt ihan kiva....

Vauvahaaveilun jälkeen tulee varmaan toive siitä, että syntyisi jo, kasvun seuraaminen, odottaminen milloin joku uusi asia opitaan, mahdolliset seuraavat vauvahaaveet, lapsien koulut, kasvu, aikuistuminen, työkuviot, ulkomaanmatkat lasten kanssa ja ilman, mummoutuminen, eläkkeelle jäänti jne jne. Oliskohan sitä silloin tyytyväinen kun moikkaa Pietaria? Heh, itseni tuntien yritän loikata siltä pilvenreunalta takaisin hoitamaan jotain tekemättä jääneitä asioita ;)

Saana, tuo on ihan hyvä päätös että alkaa yrittäminen. Tosin en usko että kannattaa liikaa yrittää, siis tuskin tuo tyynyn kanssa nukkuminen kauheasti mitään muuttaisi, kun raskautuu ihmiset ilman sitä tyynyäkin. Eiköhän se riitä jos jää aina hetkeksi makoilemaan.

Meillä alkaa miehen kanssa keskiviikkona mässäilemätön tammikuu. Ei siis sipsejä, karkkeja, jätskiä, siideriä jne. Syödään normaalisti ja hedelmiä enemmän ja liikutaan. Ollaan jo laitettu kalentereihin pariksi viikoksi liikuntapäivät. En halua täysin mennä lakkoihin, mutta aina välillä on kiva olla hetki kunnolla =)

Täällä olisi vauvakuumeilija...vasta nyt myönsin itselleni potevan TAAS sellaista.Neljäs lapsi olisi ihana saada...nyt olisi myös oiva aika koittaa josko tärppäisi.Ei sitä noin vaan enää tullakaan raskaaksi.Ikääkin jo 32 joten ei mitään nuoria olla enää.

Ekaa aloin odottamaan hieman yllättäen,ei kuitenkaan mikään vahinko!Tokaa saatiin sitten yrittää reilut 9kk kunnes tärppäsi,kun jo luovuin toivosta edes tulla raskaaksi.Tämä kolmas olikin ihan outo juttu,kerran yritimme ja heti tärppäsi.

Miehelle tämä voi tulla vähän puskista,jo viimeisen synnytyksen jälkeen vannoin etten ENÄÄ KOSKAAN synnytä...ja nyt olisi "hinku"taas kärvistelemään tuskaisena ja manamaan huonomuistisuutta synnärille.
Tietysti hieman pelottaa ajatuskin nopeasta synnytyksestä,sellaisesta et pusket minuutin ponnistusvaiheella ulos 4,5kg vauvan...repeämättä...AUTS!

Olen Minni ajatellut ihan samoin! Nyt kun sen plussan odottaminen vaan pitkittyy ja pitkittyy (ja mutkistuu) niin kyllä sitä varmasti myös osaa olla onnellinen sitten kun lykästää. En tietenkään tarkoita etteivätkö lyhyemmän aikaa yrittäneet osaa olla onnellisia, mutta jotenkin näiden säännöllisten pettymysten, pohjamudissa ryömimisten ja v****skausien myötä tulee ajateltua asiaa hyvinkin filosofisesti. Ja oikeesti miettii perinpohjin onko muutokseen oikeasti valmis.

Sade: Meillä alkoi jo näköjään tänään tuo tsemppauskausi :-) Tosin illaksi on varattu kaikenmoisia texmex-herkkuja, mutta kaupasta ei ostettu mitään ylimääräistä ;-) Minäkin ostin _alkoholitonta_ siideriä! Lyön nimittäin kaksi kärpästä samalla iskulla (siis siiderillä ;-D) eli voin olla kuskina ja varmuuden vuoksi jätän alkoholin läträämisen pois muutenkin... Tänään on sitten kuitenkin ollut vähän menkkavuotoa eli en käynyt apteekin kautta. Pelaan nyt muuten vaan varman päälle.

Maijuliinilta odotellaan sitten huomenna hyviä uutisia, eikös vaan db db db!!!!!

Moikka ihanat ystävät!

Hyvää, Onnellista ja Vauva-onnista vuotta 2008!! Toivon todella, että nyt alkaa plussia satelemaan!!

Neuvolassa oli kaikki hyvin. syke 150 ja kohtu kasvanut ihan mukavasti. Maha alkaa mulla näkymään kuulemma vasta viikolla 20+. "Sukupuoli-ultra" on 15.1.

Rattoisaa iltaa! Nauttikaa!

No nyt on uusi vuosi korkattu ja juhlittu :) Mies simahti just juhlinnasta ja nukahti bileiden emännän sänkyyn...

Ihan mukavat bileet, vaikken nyt niin hirveesti jaksanu juopotella, taidan olla jo liian vanha siihen.

Valettiin kans tinaa, ja mä yritin väkisin nähdä siinä selällään makaavaa vauvaa vaikka muut ehdotti vaikka mitä :) Mutta haluan nyt uskoa että vuosi 2008 lupais vauvaa... :) Mieheni katto omaansa ja sano et se näytti pirulta sarvineen.... just joo...

Minni, mä olen varma, että sun tinassa oli makaava vauva!! ;) Tietenkin! Mekin valettiin tinoja ja kyllä nyt ainakin tinojen mukaan tyttö olisi selvästi tulossa. Tosin mun erittäin oudon muotoisen tinan toisessa päässä oli pieni fallossymboli...mutta muuten selkeästi tyttö. Miehen tinassa oli jopa reikä koko tinan keskellä. Ei jäänyt paljon arvailtavaa, heh.

Mites teidän aatto meni? Mä olin jotenkin ihan haltioissani raketeista. Palasin jonnekin kuusi vuotiaan tasolle. Muut menivät sisälle, niin mä jäin vielä ihastelemaan raketteja. Kerrankin oli niin hyvä sää, talvinen ja vain jotain aste pakkasta. Jaksoin yllättävän hyvin valvoakin. Nukkuun mentiin vasta kolmelta. Ja tällä kertaa ei saatu riitaa aikaiseksi...

huomenta ja ihanaa uutta vuotta (vaikka täällä sataakin vettä..plaah)!

me päästiin kotiin ja nukkumaan puoli viideltä, heräsin juuri. ilta meni ihan mukavasti, tosin tuli syötyä ihan liikaa ja unohdettiin tinat kokonaan :( oltiin siis kahden lapsiperheen kanssa ja mulle tuli ekaa kertaa ikinä sellainen ihan tyytyväinen olo siitä että ei vielä ole lapsia. tai siis tietty haluaisin niitä edelleen yli kaiken, mutta oli ihan mukava halitella rauhassa ja katsella raketteja ilman häiriöitä. Mutta tuli kyllä monta kertaa sellainenkin olo että olisipa itselläkin vauva. Mutta siis positiivista että nyt on ihan pirteä olo =)

Tänään alkaa sitten meidän reippailu, onneksi on oma sauna niin ei haittaa vaikka ulkona kauhea ilma kun pääsee sitten saunaan lämmittelemään ja rentoutumaan.

niin ja ne nuggetit oli tosi hyviä, suosittelen ja oli niin yltiöhelppoja tehdä!

mitäs meidän jännäilijöille kuuluu??!?

Uusi vuosi ja uudet odotukset..

Kivaa, että jotkut on oikeasti ehtineet viettää uutta vuotta ja angsteri ihaillut rakettejakin. Mä oon vanha (tai sitten vaan vauvaperheelllinen :)), kun menin jo yhdeksältä nukkumaan. Rakettien pauke kuului jo silloin, mut puolen yön aikaan oli kuulemma ollut hirveä meteli. En onneksi siihen herännyt, eikä herännyt Irkkukaan.

Hankala sihtailla pupuiluja oviksen tienoille, kun ei ole nyt aavistustakaan oviksesta. Vuosi sitten osasi jo melkein limoistakin tunnistaa oviksen, mut nyt siinäkin on niin ruosteessa. Mistä sen tietää, et onko moista alkuunkaan kun kierto on pyllyllään. Mut kylläpä se siitä pian tasaantuu.

Juu ketäs niitä jännäilijöitä vielä oli..?

Mä jännäilen ainoastaan ettei tiputtelut alkais ylihuomikseks kun on gyne, se on kivempi levitellä jalkoja kun on "puhdasta" tavaraa :)

Ollaan vihdoin tultu kotiin, ja onneks ei ollu murtovarkaat käyny :) Olin kyllä jättäny jonkun verran valoja päälle. Mies raukka on tullut kipeeks ja makaa peiton alla. Onneks ei sentään oo ovisaika ettei sitä tartte pakottaa mihinkään, oli jo tarpeeks rankkaa sille matkustaa kuumeessa kaikkien kamojen kanssa. Siis oli tosi fiksua kaikkien joululahjojen ja muiden romujen lisäks ostella alennysmyynneistä kaikkea rojua...

... ai niin mä oon ihan varma että mun kaveri on raskaana, kun tiedän että ne yrittää ja kun ekalla kerrallakin nappas pian. Ois se sanonu jos ei ois ollu, ja musta siinä oli outoa "hehkua"...

Kp 32 ohi, nyt 33 puolella. Muutaman päivän päästä testailen, jos mitään ei kuulu. Vatsaa juilii tätimäisesti. Voi toki olla että ihan muusta syystä.. Tulisi se sitten "äkkiä" plussa jos nyt on tullut, 5:s kierto. Sen näkee jonkun ajan päästä. Vielä en uskalla testailla, jännittää valtavasti!!! Hyvää yötä teille daamit, lähden poitsun viereen nukkumaan.

Yhteistyössä