Ajatuksista yritykseen 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Myöhäiset jouluntoivotukset täältäkin :) Olin kanssa katsomassa joulurauhan julistusta kun olin sukuloimassa jouluaattona, ei sitten törmätty Rosan kanssa :)

Oon nyt vihdoin tullut sukoloimasta kaverin luokse yöks, ja siis päässy netin ääreen. Tai oisinhan mä voinut mun äidin koneelta kirjottaa mut en halua että se sitten innostuu liikaa. Oli jo vävypojalleen kun katsottiin mun lapsuudenkuvia missä työnsin nukenvaunuja että "oh, look what she´s doing! going with the baby...". Ja kun puhuttiin että viime kesänä oli suvussa useammat häät, niin siihen vaan ilmoitti sukulaisille hymyillen että seuraavaks on sitten varmaan ristiäiset! Ennätin siinä sitten sen verran korjaamaan että ei tässä nyt vielä ole pullat ihan uunissa! Vitsi mikä hölösuu vaikka en oo sille yrityksestä kertonutkaan!!!

Mä en oo bongannu ovista tässä kierrossa, mutta en oo kyllä niin ahkerasti tikuttanutkaan kun muulloin, ihan haamuja vaan. Enkä tuntenutkaan mitään... Laskurin mukaan ovis ois voinu olla joulupäivän tienoilla. Mutta eihän sitä tiedä vaikka se ois ollu nukkuessa... En odota nyt sen kummempia, kun nyt tammikuun alussa pääsen sinne gynikselle ja sitten toivottavasti päästään tositoimiin!

Voi kun inhottavaa tollaset riidat niinkun angsterilla, mutta ymmärrän hyvin sun kannan! Ei musta jouluunkaan kuulu juopottelu! Mä heitin kerran eksän suoraan joulukirkosta baariin, ja olin aika raivoissani, mutta sellanen tapa kuulemma oli niiden perheellä :)

Kuulostaa hyvältä tuo Saanan ennustus! Tämä Joulukuun plussa on vielä tekemättä!!!
*vink vink*

Vitsi, ei kiinnostaisi yhtään lähteä töihin... Blaah. Eilen illalla ei ollut uni tulla, kun alkoi harmittamaan vauvajutut kuitenkin.. Niin vähän on sekstailtu tässä kierrossa taas vaihteeksi, että enpä tiedä kannattaako edes jännäillä. Mutta pitäisi olla tyytyväinen siitä, että on päässyt edes tähän yritysvaiheeseen.

Kävin aamulla pienellä lenkillä... Ajattelin aloittaa uudelleen sen tavan. Mukava aloitus aamulle sinänsä, pieni happihyppely.

Tervetuloa Jellybean takaisin! Voisi kuvitella, että kun on saanut "putken auki", niin toinen tulee helpommin, varmaan johtuu siitäkin pitkälti, että ei tarvi enää stressata samalla tavalla kuin ykköstä odottaa! Voi vitsi, kun saisi sellaisen ykkösen, olis se niin ihanaa! :)

Neilikka on kokenut ihan uuden muodonmuutoksen, vau! Joo, onhan tuo vuosikin sellainen rajapyykki, että pelottaa.. Luin Helistimen puolelta eilen sellaista ketjua, jossa noin vuoden yrittäneet olivat siirtyneet ja siirtymässä erilaisiin hoitoihin. Tuleva kyllä pelottaa ja mihin kaikkeen sitä tässä joutuu. En haluais millään alkaa syömään hormooneja, mut kaipa ne sit on edessä jossain vaiheessa.

Lumikukka, mäkin aion tehdä joitan uuden vuoden lupauksia tämän yrityksen suhteen! En vaan oikein tiedä, mitä asioita pitäis karsia liittyen tähän vauvaprojektiin.. Ovistestien käyttö? Netissä roikkuminen? Asiasta vatvominen? Kiertopäivien seuraaminen? Greippimehun litkiminen? Muuten join sitä punaviiniä sitten, kun oli Rosan kanssa puhetta ja mustahan tuli ihan fani, se rupes maistuun oikein hyvältä ja meillä oli vielä sellaista ihan halpaa viiniä, että miltähän ne paremmat punkut oikein maistuvatkaan.. Musta tuli oikeasti aikuinen!

Mä eilen taas murehdin tätä hommaa ja surkuttelin miehelle, että ens oviksen aikaan olen työmatkalla n. 170 km:n päässä, johon hän ihanasti kysyi, että haluanko, että hän tulee silloin sinne sit hoitaan homman kotiin.. Voi vitsi oli kivasti sanottu!

Mun mies vaan suhtautuu tähän jotenkin niin, mikäköhän olisi oikea adjektiivi, rennosti..? Siis uskon, että se haluaa lapsen, mutta se aina vaan sanoo, että yks kaveripariskunta on yrittänyt kauemmin eli meillä ei ole mitään hätää tai taas tulee uusi yrityskerta, älä huoli tai ei me vaan voida tälle mitään, joten ei voida edes murehtia koko asiaa. Hän tuntee kyllä kauheasti alan termistöä jo ja kyseleekin kaikkea jne ja on mukana jutussa, mutta ei tunnu ikinä oikeasti pettyneeltä, kun täti iskee tai ole mitenkään pettynyt siihen, että yritys vaan pitkittyy ja pitkittyy tai siis hän ei vaan ole sen luonteinen, että ikinä surisi tai murehtisi mitään.. Miten teidän miehet, kertokaas vähän?

Huomenta ihanaiset!

Jee, Anna, punkku on hyvää! Ja nimenomaan ne ihan halvat on yllättävän hyviä. Vuosia sitten eräs ihana sanoi mulle, että "Osta chileläistä, se on aina hyvää". Tietty se on makuasia. Mut olen huomannut että niiden maiden viinit, joissa aurinko paistaa ympäri vuoden, on juuri mun makuuni. Eurooppalaiset viinit on ihan eri makuisia. Eli kun ottaa mitä vaan chileläistä ihan alahyllyltä (n6-10e), ei pety ikinä. Casillero del Diablo on ihan herkkua (n9e), nam!

Nielikkainen, mulla on ihan kauheen kiire viikonloppu tulossa kun me muutetaan. Mutta esim torstai passar jättebra! Palataan asiaan. En saa päähäni, onko neilikka englanniksi carnation? Tosi ihana kappale on Paul Wellerin ja Oasiksen yhdessä soittama Carnation. Löytyy youtubesta.

http://www.youtube.com/watch?v=EKeDvBvaS3g

Meillä on huomenna muutto, mut jo tänään pakettiauto, joten päätin että lähdetään tänään meidän mökiltä hakemaan sellanen vanha senkki ja talonpoikaiskaappi. Oon jo keittänyt kaffet termariin. Ja miekkoselle ostetaan matkalla perjantaipulla. Maaseutumatkailu on mukavaa!

Mulla on ihmeelliset menkkamaiset kivut alkaneet, vaikka tädin pitäs tulla siis 5.1. Johtuu varmaan clomeista. Ja seksi on alkanut taas tosissaan maistumaan, mikä on mukavaa. Mustakin tuntuu, että ellei tästä kierrosta natsaa, niin otan etäisyyttä yritykseen, mutta en teihin! Tää on jo niin 24/7 päässä, että parempi yrittää ajatella muitakin asioita.

Mä palaan asiaan illalla. Mukavaa päivää kaikille!

Huomenta!

Ihana nähdä sua taas Jellybean! Huh, aika menee tosiaan nopeasti...

Ja mi-iulle onnea ihanista ultrakuulumisista :)

Älä Anna ainakaan sitä netissä roikkumista karsi! ;)

Nyt ei kyllä taaskaan ajatus juokse ollenkaan. Liikaa räkää aivosolujen välissä.

Heh, toisessa ennustuksessa oli pikkuisen tarkemmin. Tyttö 15.9.2008. Hmm. Eli jos nyt plussaisin, niin menisi pari viikkoa yliajalle. Tai jos plussaisin vasta ensi kierrossa, niin syntyisi pari viikkoa etuajassa. Hmm. Järkevää ajateltavaa.... ;)

Plääh, jos jaksaisi muutaman tunnin töissä vielä. Ja paikkailla eilisestä välähdyksestä aiheutuneita vahinkoja... Argh. Mies ei antanut jäädä kotiin, kun ei ole tarpeeksi kuumetta. Hmph. Mutta kun ei mulle just koskaan tule kunnon kuumetta. Tasan 37 on mulle jo paljon...

Erica, joko täti tuli paikalle vai vieläkö on toivoa?

Saana, mulla kuumeilun suhteen sama juttu, ei vaan nouse ylemmäs oikein millään. mä olen niin kapinallinen että mies ei enää edes yritä estää mua, ja kun tietää että voin olla tosi kipeä vaikka kuumetta ei olisi ollenkaan niin antaa mun jäädä kotiin jos niin haluan :)

Rosa, ehkäpä sulla nyt tärppäsi kun on toi muutto ja kaikkee?!? tosin clomitkin voi aiheuttaa monille vaikka mitä tuntemuksia. Mutta kovasti peukkuja!! ja hauskaa muuttopäivää huomenna!

Anna, mun mies on myös tuollainen ei-koskaan-stressaaja. Tuntuu että monet miehistä on sellaisia, siis että eivät jaksa kuluttaa energiaa stressaamiseen ja miettimiseen. Mun mies haluaa myös ihan tosissaan vauvaa, mutta silti kun menkat on alkaneet niin toteaa vaan että täytyy jatkaa yrittämistä ja aina kun oon maassa niin vakuuttaa että kyllä me se vauva vielä saadaan. Ja kai se on vaan ihan hyvä että edes toinen on stressaamaton. Enkä tiedä kestäisinkö jos mies masentuisi joka kuukausi menkoista..

Mulla ei ole kauheasti karsimista tän vauvatouhun suhteen, siis voin ainoastaan lakata täällä pyörimisen ja asian ajattelun. Hmm, kumpikaan ei tule onnistumaan, koska ajatuksia ei voi estää ja ootte niin ihania että olisi tylsä olla ilman teitä =) Mutta päätän että en jatkossakaan tikuttele tms.

minnillekin halit! ei ole kivaa jos alkaa tulla noita vihjailua ja vielä suuren joukon kuullen :(

Neilikka oli ihana pirteä! tai siis aivan ihanaa kun jaksat tsempata meitä muita!

Tervetuloa takaisin, Jellybean!

Ja pikaisia paranemisia Saanalle...

Ja onnittelut Lumpparille vanhenemisen johdosta ;) Oi kun olet reipas kun jaksat lenkkeillä! Mä vasta heräsin... :D

Kyllä mäkin toivoisin että osaisin rentoutua tän asian kanssa, mut en oikein tiedä miten. En haluais "pienentää" mahiksia ja lopettaa oviksen tikuttelua, enkä osaa täältäkään olla poissa. Tää kierto on kyllä mennyt rennommin (ainakin tähän asti mutta täällähän on vasta piinaviikot alussa) mutta tässä on ollut niin paljon muuta ajateltavaa kun on ollut joulu ja tiedän et pääsen gynikselle nyt loppukierrosta.

Mulla on vähän eri ajatukset kun Annalla noista hoidoista, mä en niinkään pelkää vaan haluan mahdollisimman nopeasti vaan tehokkaampaan actioniin! Yritän olla ajattelematta kuinka rankkaa se voi olla mutta haluaisin nyt vaan asioihin nyt enemmän tempoa kun tässä on viime pääsiäisestä vaan odotettu ja yritetty vaikka mun tiputtelut on ollu outoja. Ja nytkin kun saatiin vähän kehnoja tuloksia miehen simpoista niin oon jo sen verran siirtynyt asioissa eteenpäin että ei me sitä vauvaa ihan ilman apua saada, mutta yritän uskoa että saadaan kyllä tavalla tai toisella!

Mun mies ei oo asiasta niin kummempaa mieltä, lähinnä samaa mieltä kun minä, kun mä oon asiassa "ekspertti" ja lukenut kaikista jutuista niin paljon :) Oon sanonut sille että toivoisin että päästäisiin pian hoitoihin, ja se sanoo että siitä se ois kans hyvä juttu. Sen veljen lapsi sai kans alkunsa inseminaatiosta, eli ei se sen isompi kummajainen oo sen perheessä. Ja onhan sillä hirvee vauvakuume eikä se jaksais odottaa... Mutta oon mä meistä se joka reagoi voimakkaammin, ja rupee itkemään joskus menkkojen tullessa. Oikeestaan koko menneestä vuodesta 2007 tulee lähinnä mieleen "vauvakuume, ovistikut, ja naama irvessä seksin harrastaminen" ja tietty sitten häät :) Toivottavasti vuosi 2008 olis sitten ison mahan vuosi...

Mulla alkoi menkat jo 5 viikon päästä synnytyksestä. Irene syntyi yli kaksi kuukautta ennen aikojaan ja vietti viisi ensimmäistä viikkoaan keskolassa. Tottui sitten jo niin pulloon, ettei imetystä saatu käyntiin vaikka maitoa ois tullutkin. Kolme kuukautta jaksoin rintamaitoa pumpata ja sitten en enää jaksanutkaan.

Pikku-lirkku on ihana, suloinen, nätti, pippurinen ja kiltti. Kertakaikkiaan nyt on sellainen fiilis, että vaikka kymmenen näitä lisää! Alku oli unenpuutteen takia hirveää, mut sitä kestikin vain noin pari kuukautta ja sitten siihen tottui ja kyllä tyttökin alkoin nukkua pidempiä unipätkiä yöllä. Nyt syödään vain kerran yössä jossain 2-6 maissa, sitten nukutaan johonkin 8-10 saakka. Päivät on helppoja kun Irene nukkuu vaunuissa melkein koko päivän, herää vaan välillä syömään. Illat sitten taas valvotaan ja mennään ysiltä nukkumaan. Ollaan siis päästy todella helpolla ja pitää ihan koputtaa puuta että pysyisi samanlaisena. Toki tiedän, että vaikeampiakin aikoja on edessä. Mut silloin vaikeana alkuaikanakin aloin lopulta selviämään sillä, että ajattelin et seuraava yö on suurella todennäköisyydellä parempi.

Mulla oli tuosta syyskuusta saakka käytössä cerazettet, mut käytin niitä vaan kolme kuukautta kun loppuajasta vuotoa oli puolitoista kuukautta yhtä soittoa. Nyt sitten viimeisen parin viikon ajan ei ole ollut mitään ehkäisyä, mutta kierto on noitten cerazettejen jäljiltä aivan sekaisin etten tiedä ollenkaan milloin seuraavia menkkoja kannattaisi edes odottaa. Alunperinkin otettiin ehkäisy vaan siksi, kun lääkäri sanoi että seuraavan ennenaikaisen synnytyksen riskin pienentämiseksi olisi hyvä odottaa seuraavaa raskautta siihen saakka kunnes Irene on niin iso ettei tarvitse kanniskella. Mutta koska riski seuraavaan ennenaikaiseen synnytykseen ei ole minulla sen suurempi kuin kenellä tahansa muullakaan, niin se odottaminen tuntuisi hätävarjelun liioittelulta. Varsinkin tässä tilanteessa, kun me ei niitä lapsia noin vain tehdä vaan se saattaa vaatia vuosienkin yrityksen.

Tuntuu itsestäkin, että siitä viime tammikuusta olisi vain hetki aikaa. Aika on mennyt todella nopeasti.

http://www.facebook.com/album.php?aid=7596&id=689623560

Yritin kovasti laittaa teille kuvaa Irenestä, mutta se ei onnistunut. Jospa tämä linkki toimisi, kun sinne laitoin muutaman kuvan.

Säästyittekö Minni murtovarkauksilta? Pisti vain korvaan, kun täällä uutisoitiin Tanskan murtoaallosta :)

Tuli tänään muutoksia työpaikalla. Työmäärä triplaantui, vastuu kasvaa ja palkka ei nouse. Mutta olen tosi tyytyväinen. Hullua :D Tykkään, että on paljon töitä ja nyt voin toimia itsenäisesti, tähän asti olen hoitanut periaatteessa kollegojen asiakkaita. Ja mikään ei ole ikävempää, kuin pyöritellä peukaloita työpaikalla... Nyt ei ole sitä pelkoa ;)

En välttis ehdi tänne ennenkuin ensi vuonna, joten siltä varalta hauskaa uuttavuotta kaikille! Ottakaa ilo irti ja unohtakaa huolet edes yhdeksi illaksi :) Mun uv lupaukset liikkuu akselilla vauvaressittömyys-aamulenkki-päiväkirja. Miten teillä muilla? Ja miehellekin voisi olla kiltimpi. Erityisesti olla purkamatta siihen ärsyyntymistäni johonkin ihan muuhun asiaan... :( Ja plussauutisia hankkikaa! Mullakin on jännäilyt varmaan jo selvinneet siihen mennessä kun palaan, toivottavasti parhaalla mahdollisella tavalla.

Ääh, toivottavasti tää teksti päätyy palstalle asti. Kotiläppäri on hajoamis pisteessä ilmeisesti. Toimii törkeen hitaasti ja teksti jota kirjoitan tulee viiveellä...

Hitsi, uskokaa tai älkää mutta Ferrari ei vieläkään ole kaartanut pihaan. Sangen outoa sillä mulla on kellon tarkka aika oviksesta menkkoihin, aina se 14 päivää. Nyt se on jo ohitettu. Mitetin että jospa tikut näytti oviksen vaikkei sitä ollutkaan? Voihan niin tapahtua, eihän ne varmoja ole?
Rintoihin kuitenkin vihloo ja välillä nippaa masusta, joten kyllä siellä tallia valmistellaan fertsulle... Lisäksi mulla on törkee hermosärky oikealla puolella lantiota vihloen oikeeseen jalkaan? Outoa?! Uusi menkkaoire?
Eilenhän mä sen testin tein ja negaa näytti, joten en jaksa tuhlata enää uutta testiä toteamaan samaa, eli negaa. Mutta alkaa tää huolestuttamaan jos ei menkkoja kuulu, onkohan mullakin jotain hormonihäiriöitä kehittynyt?

Onnea Lumikukalle uusista haasteista! Mulla oli tänään vähän saman suuntaiset jutut töissä, pääsen tekemään sitä mistä tykkään eniten! Kivaa!

Höh, me ollaan miehen kanssa nahisteltu. Eilen tuli kinaa jostain pienestä asiasta ja se ois halunnut myöhemmin illalla rakastella, mulla meni fiilikset ja muutenkin näin ennen menkkoja näissä nippailuissa ei oikein huvittanut. Mies otti nokkiinsa ja töksäytti rumasti että "säkin haluat vain rakastella silloin kun on mahdollista raskautua" Loukkaannuin tosta tosi paljon, sillä ei asia ihan noin musta valkoinen ole. Koko seksistä on vaan tullut viime aikoina ns. "pakkopullaa" tietyllä tavalla ja vaatii töitä että saadaan kipinä taas syttymään. Tollaiset kommentit ei vain paranna asiaa kamalasti. Sitä paitsi on yhden käden sormissa laskettavissa kun olen viimeisen vuoden aikana kieltäytynyt seksistä, joten musta toi ei ollut reilusti sanottu. Nyt mä mökötän sille. Ei ehkä kovin rakentavaa mutta harmittaa tollaiset sammakot.

Mustakin tuntuu että mies ottaa suht kevyesti tämän vauva jutun. Ei sitä harmita samalla tavalla kuin mua ja sanoo vaan että ei jaksa surra etukäteen. Tottahan se on, ei pidäkään surra etukäteen, mutta välillä jopa tuntuu että onko koko asia sille edes oikeesti tärkeä? Äh, kaipa se on mutta se vain reagoi tähän ehkä hiukka stressittömämmin kuin minä..

Mä häippäsen nyt siivoamaan :)

Ihanaa perjantai-iltaa kaikille!

Mietin tässä, että mahtavatko raskausoireet olla samat samalla ihmisellä eri raskauksissa? Että niinkuin tietäisin tällä kertaa kytätä niitä samoja oireita, mitä viime kerrallla tuli. Rinnat tuli nimittäin silloin heti oviksen jälkeen TODELLA kipeiksi, että aavistelin jo ennen testin tekoa olevani raskaana. Ja mahakin oli muistaakseni ihan sekaisin. Pitääpä lueskella sen aikaisia päiväkirjoja, että vähän verestäisi muistia.

Kyllä mä oon ainakn kuullu että eri raskaudet voi olla hyvinkin erilaisia. Ainakin anoppi sano että joka kerta on ollu erilainen, ja aina on luullu että tyttökö sieltä nyt tulis mutta vaan poikia sille tulikin :)

Mua kyllä jänskättää kauheesti noi murtovarkausjutut, ei tiedetä vielä kun mennään vasta 1. tammikuuta kotiin!! Varsinkin kun me asutaan 1. kerroksessa kerrostalossa... Me jätettiin tosin yks iso valo päälle toivoen että se säikyttäis jonkun verran varkaita pois, ja se valo näkyy kyllä kaihtimienkin läpi.

Voi harmi en pystynyt näkemään tuota kuvaa, ois niin kiva nähdä kuva pikku prinsessasta!

peukkuja Ericalle! voisihan se parhaassa tapauksessa olla plussaoireita, kun eilenhän sulla vasta piti alkaa? niin ehkä ei nyt vaan näkynyt vielä, joten su/ma testaat uudelleen, eikös?!!

Jellybean, mä tossa eilen laskinkin että miten voi olla jo 4kk ikäinen jos vasta alkuvuodesta plussasit, mutta tuo nyt selittää sen. Ihanaa että ei kuitenkaan sen vakavampaa ja nyt kaikki hyvin =)

Tänne ei mitään uutta, samaa vanhaa järjentakomista ;) siis kun vielä viikko pitäisi malttaa niin silti miettii ja kuulostelee, vaikka järjellä tietääkin että erittäin harvoilla oireilee oikeasti ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Joten täytyy nyt vaan unohtaa kaikki ja odottaa kiltisti.

Tehtiin äsken sitruunaspaghettia David(?) Roccon ohjeella, ihan jees mutta ehkä vähän liian sitruunainen.

halit kaikille!

Kauheesti peukutuksia Ericalle! Testailetko sitten maanantaina uudestaan vai maltatko odottaa? Täällä odotetaan uutisia!!!

Mäkin ostin raskaustestin apteekista ja testailen saadakseni hyvän omantunnon uudenvuoden juopottelulle :) Ei mulla oo vielä kun kp 18 eli maanantaina kp 20 mutta jotenkin pystyn juomaan paremmalla omallatunnolla kun nään sen negan...

Kuulostaa jänskältä Lumpparin työkuviot, vaikka musta sun pitää pyytää kyllä lisää palkkaa!! Oot kovana!

Kiitos Sade peukutuksista! Teille kaikille tässä ketjussa niitä plussia toivon. Itsellä jo hieman pelottaakin, et mitä jos onkin tärpännyt, APUA!! Tosiaan, kp 28 ja hieman polttelee alavatsaa, nyt kun sitä miettii.. Eiköhän se täti kuitenkin tule käymään. Testejä on kaapissa 3 kpl, mut en kyllä uskalla testailla. TEILLE NIIN PALJON PEUKUTUKSIA DAAMIT!! Nyt tulee ryminällä plussia tähän ketjuun!!

Nyt lähden saunomaan. Hyvää yötä :)

Oikein hyvää Uutta Vuotta 2008!!!

Uutisia jännäilijöiltä? Erica? Entäs Maijuliini?

Ollaan ainakin mielestämme hyödynnetty tää kierto niin hyvin kun pystyttiin, ainakin on "pantu parastamme". Kp 10-18 puuhailtiin joka tai joka toinen päivä, ja vaikken mä sitä ovista tikuilla tai tuntemuksilla saatika limoilla bongannu, niin yritän toivoa että se ois ollu. Nyt siis kp 19 ja aika menee hitaasti :) Mutta ihana lomailla kuitenkin, että menkööt nää pari päivää vaan hitaasti :)

Mitäs teillä kuuluu uuden vuoden suunnitelmiin? Ehtiikö Rosakin vähän rentoutua hässäkän keskellä? Me ollaan ihan kaveriporukassa, me ja pari muuta pariskuntaa. Ihan perinteseen tyyliin, syödään ensin, sitten istuksitaan ja juodaan vähän, ja sit kattellaan ja ammutaan vähän raketteja. Ja sit varmaan juodaan lisää, en tiedä innostutaanko baariin vielä vai ei :)

Mutta joka tapauksessa HYVÄÄ JA PLUSSAISTA UUTTA VUOTTA!!!

Huomenta ihanaiset!

Kiitos rakkaat murut peukutuksista, mutta mun osalta ne voi nyt laskea. Ferrarini kaarsi näyttävästi pihaan aamuyöllä klo 05. Heräsin kaameeseen vatsasärkyyn ja oli pakko hiipiä buranapurkille kesken unien. Voi tätä menkkasäryn ihanuutta, nyt on kaksi kasisatasta buranaa otettu ja yhä vaan kramppaa... :/

Maijuliinille kovasti peukutuksia, toivottavastin on tärpännyt!! Ja hyvää ja ennenkaikkea hedellmällistä Uutta Vuotta 2008 myös sinulle!! :)

Mun peukut on tarmokkaasti pystyssä jännäilijöille!! bd bd
Uskon myös vahvasti että vielä se plussa tälle kuulle sattuu!!

Ajattelin tänään olla ahkera ja siivoilla kodinhoitohuoneen kaapit paraati kuntoon, siis järkätä lakana ja pyyhe kaapit kuntoon. Ne ovat päässeet taas vähän rönsyilemään ja turhat lakanat sekä pyyhkeet meinaan heittää pois (niitä kun ei kuitenkaan tule koskaan käyttäneeksi). Huomenna vois olla samma proggis vaatekaapille. Huh, muhunhan on iskenyt ihan kunnon siivousvimma :) (harvinaista!)

Rosalle kovasti tsemppiä muuttopuuhiin!!

Voi Erica, isot halit! Toivottavasti pystyt nauttimaan vaikka skumpasta uuden vuoden aattona, ilman että menee ihan sekakäytön puolelle :) Ihailtavaa tuo siivousvimma joka tapauksessa! Meikäläiseen se iskee korkeintaan kerran vuodessa... :)

Taisin miettiä viime uutena vuonna että toivottavasti se ois ollu "vika" uusivuosi sillai ilman mahaa ja kavereiden kanssa bilettäen. Toivottavasti tää uusivuosi ois nyt sitten sitä!

Ehdinpäs vielä pyörähtää! Vitsit on huono omatunto - olen nyt tässä loppukierrossa harva se ilta juonut siiderin tai kaksi eikä eilinen ole mikään poikkeus... Niinhän sitä sanotaan, ettei siitä tässä vaiheessa pitäisi olla mitään haittaa, mutta... Vähän on menkkainen olo, että siinä mielessä ei tartteis huonoa omaatuntoa potea.

Työkuvioista vielä, että ta on korottanut palkkaa jo useamman kerran vuoden sisään pyytämättä, niin ei tunnu, että nyt olisi tarpeen mankua korotusta. Ehkä tuossa vähän keväämmällä voisi kysäistä jos näyttää, että siihen aihetta olisi.

Ericalle suurensuuret halit! ja ärsyttävää jos on noin kovat kivutkin, ihan kun ei olisi jo riittävästi pelkässä tädissä :(

Mulle tulee tuollaisia siivousvimmoja nykyään sen verran usein että en tiedä mitä tekisi. Siis kun alka jo kaikki olla niin siistejä, eikä ole enää edes mitään poisheitettävää enää.

Meillä taitaa uusi vuosi kulua kahdestaan niinkuin viime vuodenvaihdekin. Nyt kun melkein kaikki kaverit on perheellisiä niin eivät enää halua tulla kylään, eivätkä ole edes kiinnostuneita viettämään ei-perheellisten kanssa (ja naimisissa oleva pariko ei muka ole perhe?!?), mutta siis vaihtoehdot meillä aika vähissä. Mä olisin halunnut tehdä kaikkia ihania pikkupurtavia ja talon täyteen ihmisiä mutta kun kaikilla kerta on jo jotain niin ei sitten väkisin. Enkä jaksa meille kahdelle noita väsäillä. lihapullia nyt teen niin niitä voi sitten napostella.

Hassua kun mä en viime vuodenvaihteessa edes miettinyt lapsia, tai siis silleen kunnolla. Sillon olin niin keskittynyt tuleviin häihin että tällaiset tuntuivat vielä tosi kaukaisilta.. Mutta peukut pystyssä silti kaikille että olisi vika uusi vuosi ilman vauvaa!

Meidän piti lähteä hiihtolomalle jonnekin etelään (joku äkkilähtö/tarjousmatka) ja katselin niitä jo. Mies ilmoitti eilen että joudutaankin aikaistamaan hiihtolomamme helmikuulle ja silloin ei ole tarjolla mitään edullisia viikon matkoja (ainakaan siis vielä). kaipaisin niin kovasti jonnekin lämpimään, oikein kunnon rentoutuslomalle. mutta peukut pystyyn että joku kiva äkkilähtö löytyisi!

Voi itkut Erica, mä niin toivoin........
Arvatkaas mitä innostuin tekemään? Uudet sohvatyynyn päälliset! Sellaista ruskeaa kangasta, johon ompelin vanhat vaaleat pitsiliinat koristeeksi. Romskua!
Ja oon myös ollut siivousvimman vallassa - järkkäillyt kaikkia kaappeja ja koloja joihin tulee kasattua romua.
Meille tulee uudeksi vuodeksi kaksi mun lukiokaveria, ja toisen mies - eli meitä on 5 yhteensä. Ajateltiin tehdä oikein väkerrysruokaa - eli kaikkea nättiä ja jänskää pientä naposteltavaa. Odotan kovin!
Mutta nyt takaisin neulan pariin. Hymyä poskeen kaikille!

Ikävää kuulla Erica sun negasta!!! Höh! Lumppari, koska sua jännäillään virallisesti? Peukutuksia!! Peukutuksia myös Maijuliinille!!! Koska testaat?

Mukavalta kuulostaa kaikkien juhlasuunnitelmat! Meille tulee meidän kaveripariskunta kylään. Syödään hyvin ja toiset juo hyvin ;). Raglettea ajateltiin laittaa. Ainoa nega tässä on, että mä olen taas kipeänä. Migreeni vaivaa, eilen oksensin ja tänään oksensin kaksi kertaa. Mulla on tosi kipeä olo!! Olen napsinut panadolejakin jo ihan kiitettävästi. Hitto!

Sade, ihmettelen kyllä kavereitanne, kun noin asennoituvat. Harmi juttu! Mutta toisaalta teillähän voi kaksi olla paljon mukavampaa, eikä ainakaan tarvitse kuunnella toisten vauvajuttuja.

Niin ja Jellybeanille kovasti tervetuloa joukkoomme. Me emme olekaan tavanneet aikaisemmin -liityin tänne kesäkuussa.

Mukavaa lauantai iltaa!

Yhteistyössä