Heips!
Yhyy, työt alkoi tänään ja nyt taitaa flikat olla niin etten pääse tänne päivisin vähään aikaan, HMPH! Hommaa näytti notkuvan pöydällä sen verran paljon ettei tarvitse miettiä mitä päivisin tekee... Kiva palata lomilta sellaiseen...hmph.
Noista gallupeista, mulla on anopin kanssa ihan ok välit. Ei me mitään sydänystäviä olla, mutta tullaan hyvin juttuun. Kultaisia ovat molemmat appivanhemmat
Täällä oli ihan hurjia storeeja anopeista, hui!! Mä en kyllä kestäis hetkeäkään (mutta pakkohan se ois

) joten nostan hurjasti hattua esim Rosalle!!
Adoptiosta ollaan puhuttu sen verran että kai ehkä se voisi olla mahdollista, mutta ei tuo mies siitä nyt niiiiiiin kamalasti innostunu. Kai se niin luottaa että saadaan omia. Itse taas oisin valmis adoptoimaan vaikka saataisiikin omia lapsia, mutta sitä mies ei halua. Jos omia saadaan se kuulemma riittää.
Meillä mies maksaa kyllä enemmän, sillä on paljon parempi palkka kuin mulla joten näin ollaan sovittu (hän ehdotti) Meillä on myös erilliset asuntolainat koska mun tuloilla ei olisi ollut mahdollista ottaa 50% lainaosuutta talostamme. Eli omistan (lue pankki omistaa

) pienemmän osuuden kuin mieheni.
Mutta mä hoidan kauppalaskut ym kodin ostokset, koiran ruuat, vakuutukset, ell.kulut ja mies taas hoitaa taloon liittyviä maksuja, vedet, sähköt ja isommat ostokset jne. Lisäksi kumpikin hoitaa itse omien autojensa kustannukset, eli vakuutukset, bensat ja huollot.
Kovasti onnea Minnille!! Ihanaa että päivä meni hienosti!
Musta kans alkaa olemaan oikeesti outoa että plussia on saatu odottaa näin kauan! Varsinkin kun meitä on niin monta täällä yrittämässä, NYT NIITÄ PLUSSIA!!
Itselläni on totuuden hetki nyt pe/la. Masuvihlontaa ja aika voimakastakin kipuilua alamasussa on ollut viime to ja pe asti. Ja naamaa kukkii valtavan iloisesti, lovely. Mulla ei ole pitkään aikaan ollut näitä kunnon underground miinoja jotka pullistelevat tosissaan isona ja kipeenä kilsan syvyydessä. Kiva. Ja muutenkin näytän ihan teiniltä kaikkine punaisine pikkunäppyineni. Joko nää johtuu raskaushormoonista (please please please!!!) tai sitten mulle on tulossa kaikkien tätien äiti vierailulle loppuviikosta.

Uh. Nuo alavatsa kipuilut hieman "huollestuttavat" mulla nimittäin oikeesti nyt sattuu kohdun alueelle. Näin voimakkaana tää ei ole koskaan aikasemmin ollut mutta siihenkin lienee ihan järki selitys, siis muu kuin raskaus. Hmph. Niin ja olen niellaissut potkupallon, en teidä mistä tämä turvotus on tullut mutta mies sano tänään että näyttää kuin olisin jo useammalla kuulla raskaana. Mulla on selvä maha, erittäin seksyä (vasrinkin kun kyseessä EI ole vauvamasu). Hmph.
Jee me ostettiin 200 litran akvaario ja kävin tänään hakemassa siihen hieman tarvikkeita

Nyt pitäisi aloittaa hiekan pesu....kiva duuni...
Mukavaa iltaa arvon leidit