Ajatuksista asiaan 05/09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JB, miksi ihmeessä se löllöpylly tuli teille kylään? (Aikuismaista kielenkäyttöä..) Eikun mä en myöskään käsitä. En tunne ihmisiä, joten kaiketinkin ihan normaalia ja YYA fiiliksillä, mutta tosi kummallista. Jos minun miehen entinen heila seisoisi ovella niin heittäisin kengällä. Mur.

Rosa, vähän pönttö tuo anoppis kommentteineen. Olisko se sitten sanonut vakavassa tilanteessa, että kyllä hän jotenkin tämän intuitioi? Ihmiset on hassuja. (Mä kommentoin järjestyksessä nyt kaikkea, teksti pomppii..) Punottiko Rosa muuten korvia illalla??? Enirossa on nykyään helikopterikuvat ja mä melkein kurkkasin teidän verhon raosta sisälle ;) Hauskaa oli omia entisiä osoitteitaankin sieltä katsella.

Angsterille halitus miehen takia. Ne on korvaamattomia, aina. Töissään siis. Emäntä kyllä pystyy salaojamiehen metkut hoitamaan siinä lapsenhoidon ja kaiken muun välissä, eikös??

Baltsu, sä et tod. oo mikään tavis. Soitetaanko sille exälle ja kerrotaan asia ;) Ja ei, en ole humalassa vaikka nämä jutut alkaa kuulostaa siltä.

ZZzzZZzz. Öitä pienet pörriäiset.

Kuumeet pomppas 40:iin ja neiti taas nukkunut ihan koko päivän. Käytiin Lastenklinikalla näytillä ja palaamme sinne jälleen aamulla :( Mitään vakavaa kokeista ei löytynyt, tulehdusarvot yms. normaalit, mut varmuuden varalta käydään huomenna vielä uudestaan näytillä... Tää nyt on vähän tälläistä hätävarjelun liiottelua, mut hyvä niin. Mä olen jo kurkkuani myöden täynnä tätä huolen määrää. Oon aivan loppuunajettu! Mut jos se on niin sit, kuten fanipalamme sanoi, ettei kellekkään anneta enempää, mitä jaksaa kantaa, niin ihmettelen tosissaan, et koska meiltä loppuu tää!!! Äärirajoilla taas roikuttu tämä päivä!
Mut nyt nukkuun...

Voi itku Amilda. Niin kurjaa!! Eikä tiedä miten voisi auttaa. Ihan oikeasti, ottakaa nyt ainakin kaikki se apu vastaan mitä teille tarjotaan ja jos se ei riitä niin pyytäkää lisää. Ymmärrän täysin, että oot väsynyt ja huolesta sekaisin. Halituspalitus sinnekin. Tosiaan, voisi jo teidän osalta koettelemukset jäädä vähemmälle.

Mahtavaa, että Rosa saikin terveen paperit! Täällä taustalla tosiaan eletään ihan yhtä mukana :D

Amildalle erikoishalaus ja isot tsemppaukset tytön hoitoon. Uskon, että kyllä se vielä helpottaa!

Muillekin vilkutukset ja tsemit, ootte kerrassaan mahtava porukka!!

Ihanaa Rosa! Mulla tuli niin helpottunut olo, että käsiin levisi sellainen rento lötköys. Kaikki päättyykin nyt paremmin kuin hyvin, ja lisäksi te ootte taas yhdessä lujempi perhe, ja arvot on taas kirkastettu! Ihanaa, huojentavaa, aurinkoista!

Menin hölmö lukemaan Vauva-lehdestä lauseen "jos pienen vauvan huutoon ei vastata heti, vauva kokee, että häntä ei rakasteta". Tämän asian kanssa nyt olen yrittänyt elää, ja miettiä, miten ihmeessä meidän pienet ihmeet ymmärtäisi, että oikeasti niitä rakastetaan suunnattomasti. Ja meillä siis on ollut aika paljon huutoa viime viikon aikana, eikä molempia pysty huomioimaan aina samanaikaisesti. Sit kun vuorotteluhuutoa jatkuu kolmatta tuntia, ja oot yksin kotona, meinaa hermot väkisinkin mennä. Mä en lisäksi ole luonteeltani mikään lammas (sisar-hento-valkoinen), enkä jaksa tollasessa tilanteessa leperrellä. Tulee tosi avuton olo, ja sellainen fiilis, että nää lapset huutaakin sitä, että ne inhoo mua.
Hauskaa viikonloppua jo valmiiksi, en elättele turhia toiveita, että ehtisin tänään toista kertaa tänne...

Neilikselle jaksamista!! säkin kuulut kyllä supermama-kerhoon!! mulla meinaa välillä loppua pinna jo yhdenkin kanssa joka ei juuri edes itke ja silti on huono omatunto niin kahden kanssa menee varmaan väkisin joskus hermot kun on niin riittämätön olo. Mutta uskon että teidän lapset tietävät miten hurjasti heitä rakastetaan!!

Amildalle voimia ja suurensuuria halauksia!! ja todellakin nyt otatte sen siivoaja/hoitaja/mikälien jotta saatte vähän hengähtää. eikä tarvi ajatella että joku muu tarvitsee vielä enemmän sitä, teille on sitä tarjottu ja tekisi varmasti hyvää. Voisitte rauhassa lähteä jonnekin ja silti asiat hoituisivat.

Olinkin eilen sitten 13h yksin ja nyt selkä/hartiat ihan jumissa kanniskelusta enkä ehtinyt eilen kertaakaan rauhassa istua alas ja syödä..ja tänään mies lähtee töiden jälkeen golfaamaan. onko vinkkejä miten miehestä saisi tehtyä enemmän kotona viihtyvän? vai oonko vaan niin kauhea että ei sen takia nauti kotona olosta?? aika hiljasta että koskaan rakastellaan jos ei olle riittävästi kotona.

mutta upeeta kun on perjantai!

Voi Amilda, suuri halaus sulle!! Varmasti teillä on nyt raskasta niin henkisesti kuin fyysisestikin (kaikki hoidot, ym)! Voisinpa jotenkin auttaa, ja ehkäpä pian voinkin edes vähän, kun nyt näemme Rosalla, niin ehkä sitä sitten "uskaltaisi" nähdä kahden keskenkin, kun asutaan niin lähekkäin ja kehitellä joskus jotain kivaa ja joskus taas auttaa toisiamme, siten miten nyt vain pystyisimme. Joskus odotusaikanahan kaipailimme lääkäriä joukkoomme...

Nyt tulee taas harmitusta, vaikka se jo lieventyikin, kun luin Amildan tekstin ja naurettavaahan tää on Ennin kokemuksiin verrattuna ja parempi ettei kukaan vertaakaan niitä toisiinsa, mutta meillä on taas nuha, Nukilla. Taisin vaatettaa sitä liian heppoisesti (Bron iloksi kerron, että ensin kirjoitin heppisesti...ihan aikuisten oikeasti!) ja lisäksi ollaan kylälty aika paljon ja Nuki on sitten tunkenut kaiken mahdollisen suuhunsa. Harmittaa kauheesti. Nukin on huomenna menossa hoitoon ja sekin lisää harmitusta. Terve lapsi olisi mukavampi luovuttaa hoidettavaksi. Jos jotain hyvää haetaan, niin mies otti ns. pekkasia tälle päivälle, joten mun ei tarvitse yksin stressata miten kaikki tulee hoidettua.

BroKani on palannut. Tarkoitan kaniini puheineen -villiä tekstiä ennen NukkuMatin tapaamista ;)

Onkos Rosa muuten saanut vielä valkoviini/kuohari aamupaloja?!?!

Neilis, tosiaan harmi, että menit lukemaan tuollaisen artikkelin. Ethän sä voi revetä joka paikkaan, eikä jokaiseen itkuun vaan yksinkertaisesti ehdi reakoida, eikä aina jaksakaan. Yhdenkin lapsen kanssa on tekemistä ja kyllä mä joskus annan Nukin itkeä kiukku-itkuaan ja syön leipäni loppuun, ennen kuin haen sen bronxistaan. Jos on hätä, niin tietenkin haen sen heti ja lohdutan. Mä olen täysin luovuttanut sen suhteen, että pyrkisin täydelliseksi äidiksi ja mä uskon, että lapsi tuntee jo kosketuksesta, että häntä rakastetaan. Mulla on huonoja esimerkkejä äideistä, jotka ovat olleet perfektionisteja ja palaneet loppuun ja samalla on palanut parisuhdekin. Niistä siis oppineena...

Mulla ainakaan vauvanhoito ei onnistu huudattamatta. Varsinkaan kun Eeti oli pieni, niin pakko se oli jättää huutamaan että saisin Irkun syötettyä. Kun Irkku oli pieni, niin vedin hirveät paineet siitä, ettei vauvaa saa huudattaa. Lopulta totesin, että se on mahdoton toteuttaa kun huutaa se kumminkin.

Neilikka on superäiti! Hatunnosto ja halaus. Myös Amildan vauva-arki kuulostaa erittäin kiireiseltä, että huh huh.

En tiedä mitkä löllöpyllyn perimmäiset motiivit olivat, mutta taidan ottaa Broganista mallia ja nakkaan kengällä kun seuraavan kerran tulee ovelle kolkuttelemaan.

Mulla huono omatunto tulee siitä, etten vietä tarpeeksi aikaa lasten kanssa. Usein istun sohvalla ja natiaiset saa leikkiä keskenään. Nytkin lukevat kahdestaan kirjaa ja äiti palstailee.. Kyllä me kumminkin luetaan yhdessäkin kirjoja, ulkoillaan ja sylitellään. Että kai se on ihan ok, että joskus vaan makaan sohvalla ja nappulat viihdyttää toisiaan. Toinen huonon omantunnon aihe on, että osaanko hoitaa Irkun raivarit tarpeeksi hyvin ja johdonmukaisesti. Sillä on nyt oikeasti tullut uhmaikä ja se vetää hirmuisia raivareita, joiden aikana potkii ja hakkaa kaikkea mihin yltää, on kontallaan maassa ja hakkaa päätä lattiaan tai seinään. Nämä raivarit alkaa jos se ei saa tahtoaan läpi, tai kiellän sitä tekemästä jotain. Pitäisi varmaankin ostaa joku kasvatusopas ja löytää aikaa sen lukemiseen.

Pikku Ennille toivottelen vielä pikaista paranemista! Omanapaisuus ei haittaa.

Amildaiselle voimahali! Arvailivatko klinikalla syytä kuumeilulle?

Hih, ProKani on ollut taas vauhdissa :D
Munkin pitäisi varmaan taas kunnostautua vaimona. Viime kerrasta on aika älyttömän pitkä aika. Ainakin miehen mielestä XD

Huuh, JB on kyllä tosiaan sissi. Mitä ihmettä se ex edes halusi..? Mä voisin tintata jokaista mun exää...

Siis oikeasti, jos jokaiseen itkuun pitäisi ehtiä reagoimaan heti, pitäisi olla puoliksi mustekala. Luin sen saman artikkelin kun olin jo aika väsyksissä. Jotenkin siitä tuli syyllinen olo muutenkin.

Syyllisyydestä puheenollen. Pojan päivähoitopaikka on järjestymässä. Perhepäivähoitoon ei voi laittaa, joten päiväkotiin. Mikäli mulla nyt sitten on edes töitä. Soittelin työnantajalle aloituspäivästä, niin sanoi, että laskevat budjettia uudelleen. Pikkuisen pahan kuuloista. Mutta onneksi kävi niin tai näin niin käy hyvin. Joko mä saan lisää työkokemusta tai sitten voi olla pojan kanssa kotona ja voidaan yrittää heti toista :) Ilmoittaisivat vaan nyt äkkiä.

Pojalla on joku ihmeellinen syömättömyyskausi menossa. Kolmeen päivään ei ole juurikaan syönyt. Yksi annos päivässä menee ehkä, kun normaalisti syö ihan reippaasti. Hmph, vetää mahaa kivasti juntturiin, kun ei suostu muuta syömään kuin maitoa.
Hei onko joku koittanut pakastaa korviketta? Ihan siltänään tai siihen tehtyä ruokaa? Meillä on kaapissa älyttömästi korviketta, kun poika sitä oikein kittasi, mutta lopettikin sitten sen juomisen kuin seinään. Menee vanhaksi kuukauden päästä, mutta en viitsisi kaataa sitä poiskaan, jos sen voi käyttää ruokiin.

Palvelupyyntö...

Onko tänään tosiaan perjantai?!? Siistiä!

Saana, ymmärtääkseni korviketta ei sais pakastaa (edes ruuan seassa). Mut myy ne mulle, mä yritän vähentää imetystä täällä ja neuvolantäti sanoi että korviketta pitää saada alas 6 desiä kun lopetan kokonaan.

Amildalle halauksia ja tsemppiä. Tuon huolen kanssa eläminen on varmasti sanoin kuvailematonta. Sitten pitäisi vielä pitää itsestään huolta, syödä ja nukkua, ettei mene ihan fyysisestikin äärirajoille.

Neilikalle myös halauksia. Älä tosiaankaan niistä kirjoituksista välitä. Mäkin lopetin vauvalehtien tilaamisen, kun ne jutut on jotenkin niin väsyneitä. Mikään juttu ei hipaise kuin pintaa, ja ne esimerkkiäitylit on niin kanalasta. Sori vaan.

Toivottavasti Nuki paranee kuntoon, ei oo kiva antaa kipeetä lasta hoitoon. Huomista odotellessa, täälläkin. En ole vetänyt viiniä heti aamusta, mutta huomenna olis tarkotus päästä tyhjentämään pää. Eilen hoputin miehen katsomaan futista (siis paikan päälle) kun sai liput fanikatsomoon. Sitten jännitinkin kotona, että mitä jos sen stressi purkautuu siellä. On yleensä niin rauhallinen ja kuitenkin stressaava, ja hän on ollut tukena ja uskomattoman vahvana ja pitänyt perhettä pystyssä kun mä olen veistellyt arkkua kellarissa (no melkein), että pelkäsin että sen stressi purkautuu testosteronimassassa, ja nyrkit viuhuen on jossain joukkotappelussa tai vähintään säntää kentälle munasilleen.

Pup herää...

Amildalle kovasti voimia. Teille on tosiaan annettu huolta melkoinen määrä. Miten neiti voi tänään? Voi kunpa voisimme olla avuksi!

Neilikselle hatunnosto. Parhaansa tekeminen riittää. Yhdet itkut sinne tai tänne, jotta äiti ehtii syödäkin. Voin kertoa, että meillä on helpottanut arki kummasti viime kuukausina Vinkun kasvaessa. Ja kyllä lapsi vaistoaa, onko hän rakastettu. JB:kin morkkistelee ihan turhaan. Jos tyttäret leikkivät keskenään, tuskin siinä aikuista kaivataan! Joten palstaile rauhassa... :D Joskus minulle tulee olo, että menen Vinkun reviirille kesken leikin, en vain voi ymmärtää mitä hän näkee siinä vanhassa tarralenkkarissa... Tässä ketjussa ei takuulla ole yhtään huonoa äitiä, voi kunpa pääsisimme morkkiksista ja itsesyytöksistä eroon.

Tulipa sekametelisoppa. Hurjasti jaksamisia Muruliinit.

Neilis, nyt työnnät ne huonoäitifiilikset äkkiä takaisin sinne vauvalehden väliin ja Saana ja muutkin myös. Onpa tyhmiä juttuja kirjoittaneet, onneksi en lue lehtiä. Mä haluan nähdä sen superhypermaman, joka päivystää hymy kasvoilla koko ajan ettei lapsi pääse inahtamaankaan. Maaninen ajatus. Se on tietenkin eri asia, jos antaa lapsen karjua määrättömiä aikoja, mutta kyllä Pojukin saa toisinaan odottaa jos mulla on joku asia kesken. Huutelen sille vaan että hetki pieni, tulen kohta niin ei se siitä voi rikki mennä.

Voi Sade, vai että golfaamaan. Kysypä mieheltä, että milloinkas sinä pääset golfaamaan ja mies on kellon ympäri Nöpön kanssa. Sun mies kyllä vaikuttaa oikein ymmärtäväiseltä ja järjelliseltä oliolta, että kyllä mä uskon että se vois jopa ajatella asioita. Toisaalta, miehet on miehiä että ei kannata liikaa ladata odotuksia.. ;)

Angsteri, tuo Bronx on niin hauska termi, että aina alkaa hymyilyttää. Ootko tsekannut onko Nukilla spraymaaleja repussa?? Asiasta toiseen, onhan se sunkin mies kehityskelpoinen kun tajus ottaa pekkasia.

Saana, onko teidän pojalle tulossa hampaita? Siis meinaan tuota syömättömyyshommaa.. Mä syytän nykyään kaikesta hampaita! ... Toivottavasti työkuviot järjestyy pian. Nuo sun palvelupyynnöt on ihan huippuja.

Miten Amilda kävi?

Bro, sehän siinä onkin kun oon aina ajatellut että mun mies on ihan jopa parhaasta päästä noin niinkun auttamisen kannalta, mutta joskus tuntuu että ei se paljoa ajattele. Jos käsken sitä niin kyllä tekee mutta ei itse tajua! lähti siis nyt golffaamaan tuonne myrskyyn ja luulin että olisi joku lyhyt reissu niin kuulemma tuleekin vasta joskus 6-7 aikaan! eli hoidanpa sitten TAAS Nöpön iltahommat yksin enkä mene tänään kauppaan vaikka miehelle aamulla sanoin että pitää mennä ja haluan mennä katsomaan yhden vauvaliikkeen loppuun myynnin. mutta en siis mene. Ja huomenna pitäisi lähteä anoppilaan mutta ilmoitin miehelle että mennään vasta kun olen käynyt kaupassa ja hoitanut asiani ja jos Nöpö ehtii sitä ennen aamupäikkäreille niin mennäänkin sitten vasta päiväpäikkäreiden aikaan ja ollaan siellä taas vaan se 2h ja lähdetään pois mutta itsepä valitsi. ja kun kaiken huippu on että oon selittänyt ja selittänyt miehelle että musta ei koskaan tule sellaista kieltävää akkaa ja sanonut että voi käyttää ihan omia aivojaan noissa menoissaan. eilen olin siis yksin sen 13h ja tänään mies kävi kääntymässä ruokiksella mutta periaatteessa tänäänkin yksin 10h. ja eilen olin jo ihan paskana kun en ehtinyt syödä kunnolla ja muutenkin tosi väsy niin ei sitten tullut sille mieleenkään olla tänään menemättä. mutta ei, mä oon kyllä supersäälittävä kun en saa edes miestä pidettyä kotona vaikka täällä on tuollainen ihana Nöpökin. Nyt taas tuntuu tosi kaukaiselta ajatukselta että joskus saataisiin lisää lapsia kun se vaatii sitä kanssakäymistä. niin ja kävisi edes jossain liikunnallisissa, kun nykyään pelaa bilistä tai golffaa niin ei niissä paino pahemmin pääse tippumaan.

joo että näin iloinen viesti tälläkertaa..ottaa vaan pattiin ihan kybällä! ja kutsuin vielä sen golfkaverin kahville mutta peruin nyt kutsun kun mies sanoikin että menee noin myöhään. ja Bro, voikun voiskin mies olla 24h Nöpön kanssa, tuo on syy miksi korvikkeissakin on puolensa, olisi voinut alusta asti jakaa täysin kaiken.

mutta en nyt enempää pilaa teidän ihanaa perjantaita. lähden kiehumaan muualle (ja ärsyttää sekin kun ei voi täysillä rähjätä/itkeä/mitään kun ei halua että Nöpö säikähtää/joutuu kuulemaan turhaan riitoja)

sade, kuulostaa tutulta...meil on nyt menny viime viikko ja tää viikko siinä et isi ei paljon pikkistä näe ku on millon mitäkin... maanantaina meni jotain poikaa opettaa illaks, näki ehkä tunnin pikkistä, tiistaina oli taas jotain juttuja tai pihahommia tms, keskiviikkona oli muuttoa tekemäs, ehti antaa iltapusun pikkikselle, torstaina näki aamulla tunnin ja illalla ei ollenkaan kun oli pelaamassa ja kattomas peliä, perjantaina eli tänään tulee puol 5ja lähtee hakee salaojitusputkia jostain... et se siitä.. :( oon sille sanonu ja valittanu ja käskeny laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja jopa kieltäyty jostain lisähommista mitä olis vielä tullu eteen, mut aikaa vaan näyttää riittävän kaikenmaailman sählynpelailuille jne ylimääräsille menoille.. ja sit ku tulee kotiin niin valittaa että pihaa täytyy tehdä tai ei saa koskaan tehtyä.. mä en käsitä miksei voi luopua noista sählyistä jne jutuista vaikka kerran kuukaudessa!! :( perkl.!

mä mietin tosissani pitäiskö mun kesätöiden jälkeen aina jäädä kaupoille ja jumppiin ja vaikka minne ja ilmottaa vaan et meenkin sinne tai teenkin näin! siinähän sit oli perä homeessa et enkö vieläkään tuu kotiin... muuten tekisinkin,mut en pysty niin kauaa olla näkemättä pikkistä.. pah, noita miehiä!

JB:tä todella ihmettelen, miten sä pystyit sietämää sitä exää?!
mä oon jotenki niin lapsellinen et "vertaan" itteäni sit exiin ja tunnen olevani kymmenen kertaa rumempi jne ku ex ja ihmettelen miten mies on ikinä muhun päätyny.. enkä aikasemmin edes halunnu nähä kenen kans mies on käyny treffeil jos oli samas baaris tms ettei mun tarvi "vihata" sitä ja verrata itteäni.. empä kyl oo tainnu nähä ku yhden exän ja siihenki liittyy niin pälli juttu et ei tarvi enää nähäkään.. enkä kyl muista edes miltä se näytti.. :D

mut nyt nukkumaa hetkeks ennen ku pikkiksen samanikänen kaveri tulee hoitoo...

nykyään tarvin unta ja mieluiten päiväunia.. eli se väsy on löytänyt tiensä tänne.. :)

ja ultra on sitten toukokuun vikalla viikolla... :) jännittää!

Sade, meillä riidellään myös. Ainakin jos yksipuolista mykkäkoulua voi kutsua riitelyksi. Kaikkihan alkoi siitä, kun mies lähti eilen illalla seitsemän maissa kauppaan. Puhe oli, että sitten käydään saunassa kun se tulee takaisin. Yhdeksän jälkeen laitoin vihaisen viestin, että missä hemmetissä se kuppaa. Oli jäänyt kavereiden kanssa makkaraa paistelemaan! Oli juuri lähdössä kotiin päin (just joo). Helkkari että mulla kilahti. Puhe on, että käy kaupassa mutta viipyykin monta tuntia mitään ilmoittamatta. Pyysi kyllä jo aamulla anteeksi, mutta en sanonut mitään. Sitten huomasin, että tukkakin näyttää taas pahalta. Sitten muistin kuinka mies pitää pitkistä hiuksista. Seuraavaksi hainkin sakset ja pätkäisin ooooikein reilusti. Haistattelen siis tavallaan tukallani. Ehkä epäkypsin temppuni tähän mennessä.

Kyllä se eksä jossain vaiheessa mua kaihersikin pahasti, mut ei enää nykyään. Jos jotain vertailuja teinkin toissa päivänä, niin omasta mielestäni voitin 6-0. Että siitäs sai löllykkä!

Jb sä oot mahtava! toi tukan katkasu on ihan loistokeino! :D (eriasia sitten tajuaako mies siitä mitään)... mitähän yhtä repäsevää mä keksisin ku mies menee ja tulee miten haluaa... pitäiskö vetästä otsatukka?! mies ku ei niistä kummemmin tykkää ;) siinähän sit olis koko mies.. :)

nuki ei oo ainoo kellä on nuha, pikkiksellä rupes tänää vuotaa nenä ku seula.. :/

mä haluan jotain hyvää eikä meil oo mitään!.. :(

kohta tulee pikkiksen ikänen kaveri hoitoo enkä ehtiny niitä unia uneksia.. päätä särkee... äh!

Huoh ja puoh! Piiiitkä päivä sairaalalla ja vihdoin kotona. Tosin miehen kanssa kahdestaan. Halusivat ottaa Ennin (kiitos Broganille loistavasta palstanimestä) tarkkailtavaksi osostolle yöksi.
No nyt sit saunaan, pari siideriä huiviin ja unelle ja aamulla takas sairaalalle. En nyt jaksa jauhaa enempiä, mut palailen jälleen, kun oon edes jotenkin voimissani... Ainakin saan ensi yönä nukkua koko yön putkeen!

Amildalle tännekin iso hali ja kauniita unia!

ja JB&Mi-iu, pelastitte päiväni! etenkin toi JBn hiustenleikkuu on ihan huippu! tulin siis jatkamaan valitustani, mies tuli kotiin vähän vajaa ysi kun puhui mulle aiemmin seiskasta. ja tiesi että mulla oli tarkoitus siis käydä niissä kaupoissa jne mutta en siis käynyt missään ja nukutin Nöpön jälleen yksin. Oon niin raivoissani kun enjaksaisi aina tapella näistä samoist jutuista ja mies valittaa kun turha mennä kun tietää että sen jälkeen aina huutoa..ai jaa, käyttäisi aivojaan niin ei tarttisi huutaa. Mun piti viedä vanhemmilleni pari juttua enkä niitäkään vienyt ja pitää sekin hoitaa aamulla kuten ruokakauppakin niin mun puolesta saisi anoppi jäädä, mutta toisaalta en jaksa olla nyt kotonakaan. ja sunnuntaina mies saa painua ihan rauhassa yksin kummipoikansa synttäreille, mä menen vanhempieni luo lepäämään.

Niin ja hiuksista, siis ärsyttää kun mies vielä lupasi eilen että saan tänään rauhassa kaunistautua, eli pestä hiukset ja ajaa karvat ja noi on nyt sitten tekemättä. inhottaa mennä aina joka paikkaa hiukset ihan rasvaisina..oon kyllä niin homssuinen äiti että ärsyttää! ja sekin kun mies valitti että ei pääse liikkumaan sitten koskaan niin voisi liikkua Nöpönkin kanssa vaikka kuinka paljon mutta kun ei huvita..pitää nähdä kavereita ja plaa plaa.

Mi-iu, teillä sentään mies on ollut sen verran paikalla että on hoitanut aviovelvollisuutensa ja saitte uudet pullat uuniin ;) mua ei vois taas vähempää kiinnostaa seksi tuon kanssa..no ehkäpä kesäkuussa voisi taas pohtia josko jo päästäisiin kunnolla itse asiaan. oltiin jo tosi hyvässä vauhdissa mutta tästä tuli kyllä niin paljon takapakkia että ei mitään rajaa.

ja iso ANTEEKSI kun näin paljon valitan. Painun nyt nukkumaan jos saisin unta.

Enni saa sairaalassa parasta mahdollista hoitoa, eikä tarvitse kotona pähkäillä että mikä on vakavaa. Toivottavasti paranee huomiseksi ja saatte pikkuruisen takaisin kotiin. Yritä kuitenkin nauttia yhtenäisistä yöunista, vaikka se varmaan on mahdotonta.

Voi Saden miestä! Mä olen ajat sitten lakannut luottamasta siihen, että Pölkky tajuaisi itse. Myös vihjailuista olen luopunut. Vain suora puhe tehoaa meillä, eli joskus joudun sanomaan suoraan että mihinkään ei ole menoja. Toki teen sen niin kierosti, että sanon että mihinkään et kyllä lähde, mut kävisikö ensi viikonloppu/viikko/kuukausi. Yksinkertaiselle Pölkylle jää ilmeisesti mieleen vaan lupaus seuraavan viikon "iltavapaasta", eikä se tajua että siltä riistettiin jotain.

Toivottavasti Nöpön kanssa helpottaa pian. Vaikka meillä on nämä kaksi, niin silti pääsen onneksi suihkuun vaikka yksin olisinkin. Nämä antaa jopa syödä rauhassa. Kyllä siitä on etua, että näitä on kaksi kun pitävät seuraa toisilleen. Irkkukin on jo niin fiksu, että pyynnöstä vie Eetille leluja jos Eeti alkaa kitistä kun teen jotain. Eetin huudoistakin erottaa, että milloin on tosi kyseessä. Jos vaan huutelee ja kitisee, niin hoidan rauhassa omat hommat loppuun ensin. Eeti on kyllä todella lupsakka tapaus muutenkin. Ei oikeastaan kitise vasta kun alkaa nälkä tai uni tulla, muut ajat vaan hymyilee leveästi ja kikattelee.

Meillä on taas rauha maassa. Tai siis puhun jälleen miehelle. Tukasta se ei ole sanonut mitään. Mulla on nyt samanlainen tukka kuin Eetillä. Ohut ja hapsuinen. Oikeasti on jo niin ohut sivuilta, että korvat näkyy tukan läpi! Ihan oikeasti!

Voi teitä hassuja!

Ihanaa,että Rosan patti oli parempaa laatua. (Äidiltäni leikattiin rintasyöpä, vieden koko rinnan, sekä kainalonaluset. Muuten hyvä, mutta äitini keikaroi hiusten lähdettyä hoitojen johdosta, mitä kummallisimmissa peruukeissa ja virkatuissa mansikkahatuissa..)

Kuten olen aiemminkin kommentoinut, olette jotenkin valloittava poppoo ja sitä ikään kuin kuvittelee itsensäkin osaksi tiimiä, vaikka ihan täältä taustalta juttuja lukeekin. Olisi tosi sääli, jos viestittelynne jostain syystä päättyisi tällä saitilla. Olenhan saanut paljon iloa ja myös kokea kollektiivista huolen tunnetta(positiivisessa mielessä)

Kiitos, kun olette.

Yhteistyössä