B
Brogis
Vieras
JB, miksi ihmeessä se löllöpylly tuli teille kylään? (Aikuismaista kielenkäyttöä..) Eikun mä en myöskään käsitä. En tunne ihmisiä, joten kaiketinkin ihan normaalia ja YYA fiiliksillä, mutta tosi kummallista. Jos minun miehen entinen heila seisoisi ovella niin heittäisin kengällä. Mur.
Rosa, vähän pönttö tuo anoppis kommentteineen. Olisko se sitten sanonut vakavassa tilanteessa, että kyllä hän jotenkin tämän intuitioi? Ihmiset on hassuja. (Mä kommentoin järjestyksessä nyt kaikkea, teksti pomppii..) Punottiko Rosa muuten korvia illalla??? Enirossa on nykyään helikopterikuvat ja mä melkein kurkkasin teidän verhon raosta sisälle
Hauskaa oli omia entisiä osoitteitaankin sieltä katsella.
Angsterille halitus miehen takia. Ne on korvaamattomia, aina. Töissään siis. Emäntä kyllä pystyy salaojamiehen metkut hoitamaan siinä lapsenhoidon ja kaiken muun välissä, eikös??
Baltsu, sä et tod. oo mikään tavis. Soitetaanko sille exälle ja kerrotaan asia
Ja ei, en ole humalassa vaikka nämä jutut alkaa kuulostaa siltä.
ZZzzZZzz. Öitä pienet pörriäiset.
Rosa, vähän pönttö tuo anoppis kommentteineen. Olisko se sitten sanonut vakavassa tilanteessa, että kyllä hän jotenkin tämän intuitioi? Ihmiset on hassuja. (Mä kommentoin järjestyksessä nyt kaikkea, teksti pomppii..) Punottiko Rosa muuten korvia illalla??? Enirossa on nykyään helikopterikuvat ja mä melkein kurkkasin teidän verhon raosta sisälle
Angsterille halitus miehen takia. Ne on korvaamattomia, aina. Töissään siis. Emäntä kyllä pystyy salaojamiehen metkut hoitamaan siinä lapsenhoidon ja kaiken muun välissä, eikös??
Baltsu, sä et tod. oo mikään tavis. Soitetaanko sille exälle ja kerrotaan asia
ZZzzZZzz. Öitä pienet pörriäiset.