Tuosta lapsen menettämisestä
mä olen miehelle sanonut, että jos lapselle sattuu jotain niin otettaisiin yhdessä henki toisiltamme pois. Mä en pystyisi enää jatkamaan elämää. Hän ei valitettavasti ole asiaan suostunut. Mä en vain oikeasti pystyisi enää elämään sen surun kanssa
ja enkä oikein näe syytäkään, miksi eläisin, jos omat/miehen vanhemmatkin olisi jo kuolleet.
Ja Rosa, mä olen varma, että se huutelija oli enkeli. Ja tsemppiä ja jaksamista anopin kanssa toisesta korvasti sisään
toisesta uuulosa
Hienoa Saana, että sait valituksen läpi! Ajattele, jos olisit jättänyt valittamatta
mitään ei tunnu saavan ellei vaadi.
Täällä pää rikki miehen takia. Se osaa olla yksi helvetin idiootti. Ihan oikeasti, on niin tunnollinen, ettei voi ottaa saikkua, vaikka täällä seisoo iso kone pihalla ja se kuuluisa salaojamies tarvitsee apua. Ja tietenkin tuntiliksa kuluu. Siis mä pyysin yhtä päivää, mutta eihän se moralisoija siihen pystynyt, tuli heti mieleen se, kun se ei viimeksi pyytänyt saikkua, kun mä olin tosi kipeänä. Ymmärrän ettei usein ota saikkua tai laiskuuden takia, mutta nyt olisi ollut the PAKKOTILANNE, niin ei. Murmur. Sit mä olen itsekin kärsinyt kaksi pv migreenistä ja olen tosi väsynyt, kun hoidan Nukia 24h yksin tän kaivuuprojektin takia. Pienet on syyt valittaa, mutta valitanpahan silti.
Toivottavasti Ennin kuume laskee pian!! Onko teille annettu jotain rajaa mihin asti kuume voi nousta ennen kuin tarvitsee huolestua?
Sade, meillä on ollut sama menu kuin Pupella eli se kasviskinkku-juttu oli todellinen hitti silloin vauvana. T.Taapero (Nuki kirjoitti

)
Sade, töihin menen kesäkuussa, mutta kysessä on kesätyö, joten luultavasti jään taas syksyllä hoitamaan Nuudelia.
Ja JB, miksi ihmeessä miehesi ex halusi tulla kylään?!?!? Tai siis miksi hän tuli? Ja mäkään en olisi kyllä päästänyt. Mä olen kaikkien mustasukkaisukkaisten äiti!