Ajatuksissa kakkonen =)

  • Viestiketjun aloittaja -Vanilla-
  • Ensimmäinen viesti
anskuli74
Bongasin aamulla oviksen testillä... Mutta ongelmana on se, että olen oksentanut ja ripuloinut koko viime yön ja tän aamun... Sain taudin tytöltä... Miten mulla voi olla näin huono tuuri oviksen suhteen. Viimeksi mies matkoilla ja nyt ripuli ;)

 
Kirsikka.
Heido, mulla ei ole ollut tapana bongata oviksia testillä, ollaan sen verran aktiivisia että olen luottanu vaan siihen:) Ompa sulla anskuli huono tuuri!!
Tänään olen jo miettiny nimiä tulevalle taaperolle..olen pikkusen etuajassa:) olis se mukava taas tuntea pienen ihmisenalun kasvavan sisällä, no se ilo haihtuu kun alkaa raskauspahoinvointi...kirjoitellaan kuulumisia..
 
Jellybean
Enhän mä minnekään maanataille jaksanut odottaa, vaan testasin taas tänä aamuna. Selkeästi siihen viiva tuli, tosin paljon paljon vaaleampi kuin kontrolliviiva mutta viiva kuitenkin. Eikö se viiva tule vain jos on sitä tiettyä hormonia virtsassa ja sitä hormonia erittyy vain jos on raskaana, eli kai minä nyt olen raskaana vaikka viiva olikin heikko?!
 
Jellybean
Kiitos Sade! En olisi ikänä uskonut että meille voi tulla näin helpolla, vaikka vauva tietenkin oli tervetullut vaikka heti niin olin varautunut kuukausien tai vuosienkin yrittämiseen. En osaa vielä pitää asiaa totena, kun MITÄÄN oireita ei ollut vaikka ensimmäisessä raskaudessa oli niin vahvat ja kun viiva oli niin heikkokin. Jospa se Arttu tai Olivia on kyydissä kuitenkin, ja toivottavasti pysyy mukana loppuun saakka.
 
Kirsikka.
Onnea jellybean, kyllä mä uskon että olet raskaana! Muistan tytön kohdalla että eka testillä oli viiva todella heikko, viikon aikana vasta vahvistui kun alkoi hormonit jylläämään. Oletko jo käynyt laskemassa lasketun aikasi? Onnea vielä kovasti!!
 
Jellybean
18. lokakuuta olisi laskettuaika. Laskin tosin 25 päivän kierron mukaan, kun se joskus heittelee. Yleensä 21-22 päivää, mutta toisinaan saattaa olla 28-38 päivää. Erittäin alussa vielä, kun on vasta rv 3+6. Mutta toivotaan ja uskotaan että kaikki käy vielä hyvin.
 
Erica.
Mielettömästi ONNEA Jellybean!! Ihan uskomattoman hienoa että heti kävi tärppi!! Onnea myös miehelle ja tulevalle isosiskolle!! Ihana kuva Irkusta, oikea söpöläinen!! <3 :)

Erica, naapurista :)
 
Jellybean
Kamala tunnustus: mies ei vielä tiedä!!! Se on koulutuksessa koko päivän ja sen jälkeen vielä menee suoraan yöksi töihin kun yksi työntekijä laiskottelee. Tiedän että se menisi ihan sekaisin, niin säästän kertomisen sen kotiinpaluuseen. Kun tänään sillä on todella todella paha päivä töissä kun joutuu tekemään lähes vuorokauden mittaisen ja todella kiireisen työpäivän, niin jotenkin tuntuu et en tekisi oikein jos nyt menisin kertomaan. Jätän sille testin ruuan viereen niin se löytää sen kun huomenaamuna tulee ja sit se voi rauhassa hehkutella koko viikonlopun.
 
Karvakuono
ONNEA JELLYBEAN!!!! Upee juttu!!!

Tääki haluu kaks viivaa....... :0) Mä aloin juomaan greippi mehua tänään, kierron kolmas päivä menossa ja nyt en kerro miehelle mitään ovulaatio juttuja ettei sille tuu suorituspaineita vaan raahaan sen peiton alle joka toinen päivä!Ainaki! Kovat on suunnitelmat...

Soitettiin just vähä työ juttuja, olis kesästä alkaen äitiyslomansijaisuus tieossa ja ihana päivätyö, viikonloput vapaat! Pojan hoitoon laittamisen tuskaa vähentäis hurjasti et sais kaikki illat ja vkonloput olla kotona. Ja kun mies tekee 2-vuoroa ni olis ihana et mulla olis sit päivätyö. Toivottavasti tää äitiyslomansijainen pääsis itekki pian sit äityslomalle ;0)

Tässä ketjussa ON jotain taikaa... Lähettäkääs sitä meille kaikille oikein iso säkillinen! Ja kun siirrytte odotus-puolelle ni käykää ehtiessänne täälläkin kertomasa miten menee, jooko jooko??
 
-Vanilla-
Ihania uutisia Jellybean !! Kummasti piristi päivää noin mukavat uutiset =) Mä alan kyllä myös uskomaan, että meidän ketjussa on isosti jotakin taikaa.. uskomatonta kuinka monta plussaa on tullut pienen ajan sisällä =) Ja naapuriketjussakin Rosa plussasi ihan vähän aikaa sitten. Josko sielläkin olisi tuulet muuttamassa suuntaa =) Toivottavasti.

Tuun paremmalla ajalla kirjoittelemaan enempi.. Täällä tämä äiti voi hyvin, mutta on kovin väsynyt.. kunpa vain ei ainakaan enää väsyneemmäksi olotila muuttuisi.. muuten ei jaksa tuon tiitiäisen perässä juosta, meillä on nimittäin kovin aktiivinen kaveri täällä kotona =)
 
-Vanilla-
Alkuperäinen kirjoittaja Erica.:
Vanillalle onnea plussasta :) !! Olen onnellinen puolestasi ja kateellinen, myönnän ;)
Milloin on laskettu aika? Onnea ja halit vielä kerran!!

Erica, joka on palaillut lomilta

Iso kiitos onnitteluistasi Erica (ja kaikki muutkin tietysti) !! Voi kunpa sinäkii pääsisit pian meidän kanssa tuonne toiselle puolelle. Toivon sitä niin koko sydämestäni..

Laskureiden mukaan LA on 5.10.08. En ol vielä varaillut aikaa neuvolaan. Ens viikolla on naperon neuvola ajattelin varata siinä samalla. Ikäeroa lapsille tulisi (jos vain tämä matkalainen pysyy kyydissä) 1v 8 kk.

Tulen tosiaan lukaisemaan kirjoituksenne paremmalla ajalla.. Aina on olevinaan niin kiire =)

 
Jellybean
Kiitos kovasti onnitteluista!

Vieläkin tämä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta. En todellakaan uskonut, että voitaisiin saada plussa näin nopeasti. Teen vielä huomenna yhden testin, kun asia ei tunnu todelta kun ei ole oireitakaan. Menisipä kaikki hyvin, niin meillä olisi sitten syksyllä pikkuinen käärö ja tomera isosisko.
 

Yhteistyössä