Ajatuksissa kakkonen =)

  • Viestiketjun aloittaja -Vanilla-
  • Ensimmäinen viesti
Jellybean
Kiitos! Kyllä tämä nyt on jo uskottava, kun tikussa viiva vaan vahvistuu. Ollaan päivä miehen kanssa vaan hymyilty ja paijattu tulevaa isosiskoa. Plussatuulia ketjuun!!!
 
Emma77
Huomenta!
Olen uusi täällä ja kysyisin pääsisinkö teidän joukkoon mukaan? Täällä tuntuu plussia tulevan, niin laittaisin tilaukseen yhden meillekin, jotta saisimme pojastamme isoveljen.
Kirjoittelen myöhemmin lisää.
Mutta onnea Jellybean ja Vanilla (toivottavasti muistin nimet oikein) plussista!!!
 
TaaperonÄiti
Huomenta!
Emma77 tervetuloa mukaan kirjoittelemaan. Ja onnea Jellybeanille ja koko teidän perheelle!

MInä olen arvuutellut raskausoireita tässä nyt pari viikkoa ja nyt tänään pitäisi menkkojen alkaa. Eilen tuli jotenkin sellainen olo, että en kyllä taida olla raskaana, vaikka viikko sitten tuntuikin toiselta. Tänään tuli samean valkovuodon mukana rusehtavaa tuhrua, mutta ainakaan vielä ei ole alkaneet kunnon menkat. Ekassa raskaudessa mulla oli myös jopa aika runsasta kiinnittymivuotoa, joten tuo tuhru ei selventänyt asiaa yhtään sen suhteen olenko raskaana vai en. En taida uskaltaa tehdä testiä vielä pariin päivään, joten täytynee vaan odotella tädin tuloa tai toivoa parasta. Nyt flunssaisena kyllä hirvittää, että jos olen raskaana, miten jaksan pahoinvoinnit.
 
misai82
Ajattelin ängetä itseäni tähän ketjuun, kun pikkukakkosesta haaveilen ja sai tuon isännänkin suostumaan ilman ehkäisyä peuhaamiseen makkarin puolella.=)
Esikoinen on syntynyt 11/05(tyttö) ja nyt vasta menossa kp 13/28, elikkäs vielä joudutaan hetki tuloksia odottamaan.=) Viikolla yhdeksän sitä sitten nähdään onko tärppi iskenyt.=) Eipä muuta kuin kaikille tsemppiä ja jo plussanneille oikein paljon onnea, perässä tullaan!
 
Liisaleena
Moi,
pitäisköhän munkin kirjoitella tähän ketjuun. Oon naputellut tuossa Alkumetreillä-ketjussa, mutta jos kirjottelen kahteen ketjuun niin ois sitten kaksinkertaiset mahdollisuudet plussata (vai mitens se nyt menikään:)

Meillä esikoinen on ehtinyt jo 3,5-vuotiaaksi ja nyt on jo parin kierron ajan ehditty toivoa hänelle pikkusisarusta. Esikoisneidillä tuntuu välillä olevan kovempi vauvakuume kuin äidillä, meillä nukkeleikit on nyt tosi in ja on saatu vastailla kysymyksiin tyyliin "Mitä äiti jos sun mahassa ois vauva?" Näinkin kauan on odoteltu ennen kuin jätettiin ehkäisy pois, koska mulla on opiskelut kesken ja muutenkaan ei ole houkutellut raskaaksitulo, mulle jäi hirveet traumat raskauspahoinvoinnista... On tuntunut, etten jaksaisi taas sitä yökkimistä kun esikoisestakin pitää huolehtia. Mutta kai sitä jaksaa taas kun on pakko...
 
Helka-X
Hei,

Löysin tämän ketjun vasta ja ajattelin liittyä mukaan, kun meillä on haaveiltu kakkosesta ja nyt aiottu sanoista tekoihin. Esikoinen on syntynyt 10/06 -ja häntä haaveiltiin pitkään. Juuri kun piti varata aikaa lapsettomuushoitoihin - onneksemme plussasin. Haasteena minulla on piiiiitkä kierto, yleensä siinä 35-38 päivää, joten ovistikkuja kuluu sitä pongatessa. Nyt ollaan juuri kierron alussa, joten nyt sitten odotellaan.

Sen verran luin kirjoituksianne että plussia on tullut - Onnittelut teille kaikille!

 
Jellybean
Ei vieläkään olo tunnu ollenkaan raskaana olevalta! Irkusta oli oviksesta saakka rinnat kosketus arat ja vaikka mitä oireita ja nyt ei niin ensimmäistäkään. Toivotan kaikki uudet tulijat lämpimästi tervetulleeksi! Itse kuulun oikeastaan jo tuonne odotus-puolelle, mutta en raaski tätä tuttua ja kivaa porukkaa vielä jättää.
 
Emma77
Kiitos tervetulotoivotuksista.
Tuo Jellybeanin tilanne on ihanan kutkuttava, mulla ei ollu esikoista oottaessa aluks mitään oireita. Soitinkin kälylle ja sanoin, et kellekkää ei saa sanoo, että olen raskaana ja samalla kysyin, että pitäiskö tää tuntua jossain?! Pakko oli joltain jo raskauden kokeneelta kysyä... :)
TaaperonÄiti myös jännäilee. Voi kun ite pääsis tuohon tilanteeseen. Meillä esikkoo tehtii "hartaudella" pari vuotta. Tutkimuksissa käytiin ja oltais viety asiaa samana syksynä eteenpäin, kun sitten heinäkuussa raskauduin. Poika siis syntyny huhtikuussa-06.
Mulla on menossa kp13 ja ovista oon jo tikutellu. Tänä aamuna oli haalee viiva ja oottelen josko se tummenis keskiviikkoon mennessä.

Jaa ei auta mentävä ruokkimaan perhe ->
 
-Vanilla-
..myös minä kuuluisin tuonne odottajien puolelle, mutta täällä aina vain roikun. Todennäköisesti vielä pitkään =)

Tervetuloa kaikki uudet mukaan ! Onpa mukava huomata, että teitä on noin monta.

Paljon plussia uusille ja vanhoille ketjulaisille, toivotaan että saisimme piakkoin lisäystä tuonne toiselle puolelle =)
 
Karvakuono
Kivaa että tulee uusa mukaan!

Mulla on nyt hirvee stressi keväästä, pojan hoitoon viemisestä ja töihin menosta ja siitä , ettei meidän 7-kuinen vielä käänny. Mies on iltavuorossa tän viikon ja aamupäivät menee hulinassa kun se on kotona, nyt tarvis kipeesti juttu seuraa ettei ala asiat liikaa kasaantumaan. Onneks pojan kummitäti tulee huomenna kylään, varottelinkin jo että tiedossa on tuntien ja tuntien pälpätystä ja todennäköisesti myös itkua.

No, ehkä tää tästä...

Ostin pojalle potan ja nyt ollaan pari päivää siinä istahdettu aina unien jälkeen ja päivällisen jälkeen kun sillon tulee lähes aina kakka. Yhet pissat ja yhet kakat saatu tulokseksi, jee! Eipä pottailulla kiirettä oo mutta pikku hiljaa kokeilemme kun poika tuntuu siinä ihan viihtyvän.

Toivottavasti ollaan ens kuussa kaikki odotus-puolella ;0)

Alkuviikkoja kaikille!
 
TaaperonÄiti
Tein äsken negatiivisen raskaustesti. Menkat ei ole kuitenkaan alkaneet, joten vielä on vähän toivoa. Luulen kuitenkin, etten ole nyt raskaana, vaan flunssa siirtää vähän kuukautisia. Tällaista tuhrua ei vaan ole mulla yleensä koskaan, vaan menkat alkaa sitten kunnolla ja veri on punaista. Käyn kertomassa heti, jos uusintatesti näyttää lähipäivinä plussaa. ehkä kuitenkin täytyy siirtää ajatukset seuraavaan ovikseen:)
 
Emma77
Huomenta!
TaaperonÄiti: Niin pitkään on toivoa ennen ku menkat alkaa, joten jäitä hattuun ja täällä toivon plussaa peukut pystyssä!Jään odottamaan plussa-uutista! :)
Omaa napaa sen verran, että ei ovis vielä plussaks testissä muuttunu tänä aamuna, joten huomenna se varmaan jo on. Sit kellistän ukon peiton alle.

Vielä on tänäänki vapaapäivä, joten taidan alkaa siivota. Karvakuonolle sen verran, että itse vein pojan viime syksynä hoitoon ekan kerran ja mä olin ihan maha kuralla monta kuukautta. Loppujen lopuks kaikki meni loistavasti. Monet sanoo, että lapset syö ja nukkuu hoidossa paremmin. No, mä ajattelin, että se on vaan jotain legendaa, mut kyl siinä niin kävi meidän pojanki kohdalla. Joten uskottava on.

Ei nuo matot ymmärrä lähtee pihalle omin nokkineen, vaikka aukasis oven valmiiks...
 
Kirsikka.
Hei vaan ja tervetuloa kaikki uudet haaveilijat:)) Minä töissä olen ja laskin juuri kiertopäiväksi 12, eli siis tänään pitäis jaksaa valvoa hieman pidempään että tyttö menee nukkumaan ja vetää sitten miestä "kravaatista":) ei ole varmaan tullut kysyttyä miten teillä on alkoholin/kaljan laita? Meillä nykyään mies ottaa viikossa n.5, eli lähinnä saunan jälkeen, minä olen vähentänyt reilusti, ei enää halua kokea kamalaa krapulaa, eli nykyään otan harvoin mitään. Tyttö on n. 1 kerran kuussa yötä mummulassa, emme ota hänen ollessa paikalla kuin juuri 1 saunakaljan.
Nykyään tullut tärkeämmäksi tämä perhe-elämä. Kirjoitelkaahan kuulumisia..
 
misai82
Karvakuono, ymmärsin että olet poikaa hoitoon viemässä mammaloman jälkeen. Tässä kun työskentelen lasten parissa, laittakaa hoitopaikka-haku hyvissä ajoin, niin saatte tutustua tulevaan hoitajaan/hoitajiin ja saatte luotua hyvä ja luottamuksellisen suhteen kaikkien hyväksi. Sen on hyvä että pottailua kokeilette, meilla kans tyttö aloitti pottatouhut 9kk ikäisenä ja kaikki sujui hyvin yksivuotiaaksi asti. Oltiin melkein valmiita heittämään päivävaippa poies, kunnes tuli takapakkia... Sitä kesti melkein puoli vuotta ja pottatouhut alkoi kunnolla kiinnostaa vasta 1v 10kk vanhana uudelleen. Nyt on edelleen vaippa käytössä, parhaiten kuivana pysyy yövaippa.

Melkein voitaisiin luopua päivävaipasta, mutta kun neitillä ei ole oikein säännöllistä kakka-aikaa ja jos ei ole vaippaa, saa kaivaa kakat sukkiksista.=)
Olen ajatellut, että sitten kesällä täys touhu kuivaksi opettelemisessa viimeistään.

Meilläkin tänään isännän houkuttelu makkariin, eipä taida olla vaikeaa. Neiti menee jo onneksi noin kello 20.00 nukkumaan, itsellä vielä parin tunnin palaveri edessä.

Ei muuta kuin onnea kaikille sinne makkarin puolellekin.=)
 
TaaperonÄiti
Nopsasti vain päivitän kuulumisiani. Menkat alkoi tänään iha kunnolla, joten nyt mennään taas kp 1 tai 2 riippuen siitä lasketaanko eilinen tuhru jo mukaan. Mieheni sanoin "ei kun pökkyä pesään uudestaan" :) Toisaaltas olen helpottunut ettei tartte alkaa oksentaa vielä, mutta onhan se aina pienoinen pettymys kun täti tulee.
 
Karvakuono
Melkein voitaisiin luopua päivävaipasta, mutta kun neitillä ei ole oikein säännöllistä kakka-aikaa ja jos ei ole vaippaa, saa kaivaa kakat sukkiksista.=)
Olen ajatellut, että sitten kesällä täys touhu kuivaksi opettelemisessa viimeistään.



Nauroin ihan kippurassa tätä kommenttia, ihana! Siis ei erityisen ihana et saa kaivella sukkiksista mut ihanasti sanottu! ;0)

Kävin tänään päivähoitotoimistossa jossa sanoivat että Toukokuu on ehkä pahin mahdollinen aika aloittaa hoidossa, poika joutuis kesän sulkujen takia vaihtaan hoitopiaikkaa kuukasittain kesän ajan eli just kun ehkä tottuis hoitajiin ni eikun uuteen paikkaan, kamalaa! Saadaan nyt onneks sumplittua niin et mun äiti on touko-heinäkuun pojan kanssa ja sit hoitopaikka haetaan 1.8 alkaen. Sanovat että onneks oon ajoissa liikkeellä niin paremmat mahikset saada toivottu paikka. Tietääkö joku että kun mulla ei vielä ole varistunu mihin meen töihin niin voinko silti hakea paikkaa vaikken voikkaan vielä hakemukseen kirjoittaa omaa työpaikkaani, työajat tiedän suunnilleen mutta työnantaja ja paikka on vielä auki. Tätä unohdin kysyä hoitotoimistosta...
Mutta on ihan kiva et poitsu on sit jo 1vee2kk ku alottaa hoidossa jospa tuo meitin hidas hämäläinen osais jo konttailla sitten ja muutenki taitoja ehtii karttua saa kesän olla vielä kotona mummin hoivassa, ihanaa!

Ainii, poika KÄÄNTYI tänään masulta selälleen 3kertaa! Hihkuin iloista! Hän on siis jo 7kk keskosena syntynyt tosin eli 6kk kehitysiältään ja olin jo niin huolissani! Viivästynyt on siis kehitys tän liikkumise kannalta mut jospa nyt tulis sit kehitysaskeleita nopsempaan tahtiin, lääkäri ei ollu huolissaan keskoskontrollissa mut fysioterapeutti taas vähän kai oli... Onko jollain samanlaisisa kokemuksia kun aamulla poika tosiaan vessan lattialla kääntyi muutaman kerran mut ei sen koomin tänään oo kääntyilly...Eli mitäköhän se tarkottaa?

Nyt nukkumaan, on pää niin sekasin näistä hitopaikka ja työasioista et toivottavasti saa kunnon yöunet! Ja kiitos kanssasisaret kun jaksatte "kuunnella" toivottavasti ei ala tympimään mun ainaiset hoitopaikka/työpaikka jutut!

<3 Karvakuono ja vesseli 7kk <3

 
Myy-y
Heips, liityn seuraanne haaveilemaan kakkosesta. Meillä on helmikuussa 2007 syntynyt poika ja nyt alkaisi kuumeilu kakkosen suuntaan. Minulla ei ole imetyksen lopettamisen jälkeen tulleet menkat lainkaan. Imetyksen lopetin tammikuun alkupuolella. Kävin gynellä vuositarkastuksessa muutama viikko tuon jälkeen ja gyne epäili menkkojen alkavan kuukauden sisään, sillä limakalvo oli paksu ja munasolu oli puhkeamassa (katottiin ultralla). Gyne suositteli ehkäisyn käyttämistä... :) Noup, mehän ukkelin kanssa peuhattiin muutama päivä tuon jälkeen. Menkkoja ei ole vielä kuulunut vaikka gynestä alkaa olla kolmisen viikkoa. Tein viime viikolla Acon early Predectorilla testin: nega. Mutta tosin taisin olla liian innokas, sillä mahdollisesta hedelmöittymisestä olisi vain alle kaksi viikkoa. Ajattelin testailla varalta uudestaan loppuviikosta, jos menkkoja ei kuulu. Ristiselkää on kyllä särkenyt ja munasarjojen kohdalla kipuilua.

Myy-y
 
Liisaleena
Heipsis.

Hoitoonviemisestä oli puhetta: meillä esikoinen aloitti perhepäivähoidossa, kun oli 1v 4kk. Murehdin sitä hoitoon viemistä kauheasti etukäteen, mutta tosi hyvin on kaikki mennyt ja neiti on samassa hoitopaikassa edelleen. Me oltiin juuri pari viikkoa sitä ennen muutettu uudelle paikkakunnalle, joten siitäkin oli stressi päällä. Minä olin opiskelija, tai no olen edelleen, joten ei tullut ihan kauhean pitkiä hoitopäiviä alkuun ja lomatkin oli pitkät. Kesälomalla oltiin neljä kuukautta, ja sen jälkeen hoitorytmiin palautuminen olikin vähän vaikeampaa. Mutta hyvin harvoin tarvi jättää itkevää lasta hoitoon, ehkä alle viisi kertaa ikinä. Ja hoitohistoriaa on siis jo 2 vuotta. Sairastelujakin on ollut tosi vähän: yksi korvatulehdus ja pari flunssaa.

Otettaisko semmosta galluppia, että miten teillä eroaa kakkosen yritys ekan yrityksestä? Mietin tässä itsekseni, että nyt on paljon rennompi olo kuin viimeksi. Nyt meillä on kolmas yrityskierto menossa, ja tuntuu, että vauva saa tulla sitten kun on tullakseen. Viimeksi olin tässä vaiheessa jo ihan paniikissa ja luulin, ettei meille tule lasta ikinä. No, neljännestä kierrosta sitten tärppäsi, eli eipä siinä kauan mennyt kuitenkaan.
 
Kirsikka.
Hei, laitan minäkin kokemukseni tuohon päivähoitoon, meillä tyttö meni perhepäivähoitajalle kun oli 1v, alku oli vaikea, hän huusi hysteerisesti kun lähdin aamulla töihin ja sama kun piti jättää hoitotädille, totuttelu kesti n.viikon jonka jälkeen tähän päivään saakka on sairasteltu, putkitukseen aika ensi kuussa, myös kaikenlaiset flunssat ym. ovat kiusanneet, tässä välissä hän on ollut 4:ssä paikassa hoidossa, lähinnä meidän muuton vuoksi. Nyt on taas mennyt hyvin jossei lasketa noita korvatulehduksia. Tyttö on oppinut tulemaan muiden lasten kanssa toimeen, ei ole arka, kiukkuaa usein äidille (hoitotädin mukaan purkaa kiukun juuri äitiin).
Lopputulos on se että kaikki menee usein lopulta hyvin, en pelottele nyt tällä kirjoituksella ketään, se vaan on tosiasia että on hyviä ja huonoja puolia, miinuksena ehkä juuri tämä sairastelu ja äidin stressi (ohimenevää) siitä miten lapsi siellä pärjää, itse sorruin ja vieläkin joskus siihen että soitan hoitotädille miten siellä menee.
Tyttö usein aamuisin kieltäytyy lähtemästä ( haluaisi tietenkin mummulle )mutta jää mieluusti lopulta hoitopaikkaan. Myös se auttaa jos on samaa sukupuolta/saman ikäisiä muita lapsia, kannattaa kysellä tutuilta hoitopaikasta onko hyvä hoitopaikka, jos ovat kuulleet jotain tai ovatko heidän lapsensa olleet siellä ja varata se ajoissa. Olemme olleet tyytyväisiä, äidinkin hermot saa levähtää ja itsekkin sosiaalistuu olemalla töissä:))
 
Kirsikka.
..vielä unohtui tuohon edelliseen että kävimme myös tutustumassa tytön kanssa hoitopaikkaan, n.2-5 kertaa. Hän istui lopulta myös tätin syliin ja minullakin oli varmempi olo.
 
tuutikki81
Heissan, yritin itse eilen aloitella tuolla saman suuntaista ketjua, joka ei vielä ottanut onkeensa tai sitten olen liian hätäinen ;) Mahtuuko vielä mukaan kirjoittelemaan vai onko teitä jo ihan mahdottoman paljon tässä ketjussa?

Vanillan kanssa taidettiin jo raskausaikana kirjoitella samassa ketjussa jos en ihan väärin muista.. Meillä oli laskettu aika maaliskuun 5. pvä, mutta neiti syntyikin sitten 26.2 eli kohta hän täyttää vuoden.

Nopeasti on aika mennyt, ehkä liiankin nopeasti. Ei ole enää vauvaa ollut tässä taloudessa aikoihin, vaan vikkelä ja energinen taapero =) Kiva seurata, kun oppii vauhdilla kaikkea uutta. Nyt kävely on kova juttu!

Meillä toisen yrittäminen on alkanut vasta viime viikonlopusta eli ihan äskettäin. Oviskin osui (mun laskelmien mukaan) just näihin viimepäiviin eli jännityksellä odotellaan. Esikoinen tuli heti tilauksesta, saa nähdä kuin nyt käy.

Vauvakuume ei ole mua vaivannut esikoisen syntymän jälkeen, mutta kai se siitä sitten mahdollisen plussauksen myötä kasvaa. Mies on hinkunut toista lasta jo siitä lähtien, kun meidän neiti oli hädin tuskin kuukauden ikäinen, mutta itse olen taas aina ajatellut n. 3 vuoden ikäeroa. Nyt olen kypsynyt ajatukselle toisesta lapsesta, varmaan sillä suurin vaikutus, kun esikoinen on ollut todella helppo lapsi ja onhan heistä sitten leikkiseuraa, kun on pieni ikäero, sehän tässä päällimmäisenä ajatuksena kuitenkin on.

Eniten jännittää se, että olenkohan yhtä pahoinvoiva ja väsynyt, kuin edellisellä kerralla, jota kuitenkin jatkui 3 kk!! Silloin sai levätä miten huvitti, mutta nythän tarina on toinen, kun on taapero hoidettavana. Eihän kaikki raskaudet ole samanlaisia, mutta jos on, niin kyllähän sitä vaan täytyy selvitä.

Tuon lisäksi jännittää myös se, että molempien suvuissa on kaksosia, olen kyllä aina haaveillut kaksosista ja erittäin tervetulleita olisivatkin.. Sitten olisi meidän perheen lapsiluku täynnä.. MUTTA se, että on taapero ja vauvakaksoset, niin johan siinä saa palkata lisäkäsiä auttamaan. Eihän sellaisia vaunujakaan ole millä kaikki saisi kävelylle yhtäaikaa.

Ehkä se plussaus pitäisi ensin tulla, ennenkuin näistä on huolta, mutta ainahan sitä miettii kaikenlaista =)

 
Unelma31
Moi!
Vielä olisi yksi joka haluaisi liittyä mukaan!

Olen 31-vuotias kakkosesta haaveileva, mieheni on 37v. Esikoisemme, reipas pikku poika, on kohtapuoliin 1v3kk.
Esikoista "teimme" 7kk ajan joten en odota tärpin tapahtuvan heti...!

Kakkoselle olemme antaneet luvan tulla mutta kunnon yritystä ei vielä ole, lähinnä sellaista tjot-meininkiä. Tosin kohta voisin ruveta harkitsemaan ovistikkuja... Niiden avulla esikkokin sai alkunsa ;)

Paljon onnea jo kaikille plussanneille ja tsemppiä meille muille!!
Aurinkoista päivänjatkoa :)
 
tuutikki81
Heissan, ketkä teistä on jo "plussan puolella"?. En ole ehtinyt vielä lukea, kuin 1&2 sivun tästä ketjusta, enää 8 sivua jäljellä =) huhhuh! urakkaa on.

Nyt on tullut taas uutta mietittävää, enkä tiedä mitä tehdä. Meille tarjottiin mahdollissuutta ostaa chihuahuan pentu, josta mä olen aina haaveillut, kesällä olisi sitten luovutus. Päätös asiasta pitäisi tehdä ensi viikonloppuun mennessä. Eli en edes vielä tiedä josko vaikka plussaus olisi tullut. Meillä on jo ennestään yksi koira, niin voi olla sitten liikaa hulinata ja liian vähän käsiä mulla, jos 2 lasta ja 2 koiraa. KÄÄK! Siis muuten ei mitään, mutta se että se oppii sisäsiistiksi, niin se on se mikä hirvittää.

MIten teillä muilla.. Onko eläimiä taloudessa?

Meillä on ens viikonloppuna neidin 1v. synttärit, tilasin tänään kakun juhliin ja mietin tässä muutakin tarjottavaa, tuntuu, että aina on ne perinteiset jutut juhlissa. Voileipäkakku ihan vakio (itse tehty), mokkapalat, vaahtokarkit, mansikat, keksiä, dippitikkuja (lihapulla, feta, kirsikkatom.viinirypäle), dippivihannes lautanen. Siinäpä se taitaa olla. No, nyt tilasin erilaisen täytekakun, kuin ristiäisiin, mutta muuten oisko teillä vinkkejä mitä muuta vois olla? Suolainen tuntuu aina tekevän kauppansa paremmin, kuin makea.

Hurjaa ajatella, että vuosi on vierähtänyt näin nopeasti. Tuntuu, että just tultiin laitokselta kotiin. Mutta niin se aika vaan vierii. Ja huomenna on taas perjantai! Musta tuntuu, että aina on perjantai.

Meinaatteko mennä töihin tässä välissä, ennen toista perheenlisäystä?
 
Myy-y
Vastailenpa teidän esittämiin kysymyksiin.

Tämä yritys eroaa esikoisen yrityksestä siten, että olen malttamattomapi odottamaan tärppiä, sillä raskausaika oli mielestäni ihana ja odotan sitäkin innolla. Ikävä vauvamasua.

Meillä on kani-vanhus. Pian kahdeksan vuotiaaksi tuleva leikattu uros. Kani alkaa olla vihainen vanhoilla päivillään, joten pitää olla varuillaan esikoisen sitä tutkiessa.

Töihinkö? Riippuu, miten pian tärppää. Jos nyt heti, niin ehkä en kehtaa mennä kuukaudeksi töihin, mutta jos alkaa yrittäminen venymään niin sitten kyllä. Taloudellinen tilanne asuntolainoineen ei ole kovin ruusuinen.

Ostin uuden testin mutten uskalla tehdä sitä. Pelkään pettymystä.
 

Yhteistyössä