Juu, ei sitä tosiaan paljon kannata suunnitella, että nyt voisin raskautua, että nyt olis hyvä aika. Toisaalta yhtä paljon juttuja kuulee siitä, kuinka jotkut raskautuu ensimmäisistä kierroista ja yhtä paljon juttuja kuulee siitä, kuinka kestää vuoden verran tai enemmän raskautua. Jotenkin sitä lapsenomaisesti silti näin yhden kierron jälkeen vielä uskoo, että kyllä se pian se plussa napsahtaa. Ei kai sitä kukaan kohdalleen silti haluaisi uskoa, että raskautuminen kauaa kestää..
No, hyvä että Primolutit toimii, eikä aiheuta mitään ongelmia. Mä itse en silti haluis nyt sekottaa luonnollista kiertoani millään tavoin, kun pillerit kerta lopetin juuri sen takia, että pääsisin eroon hormooneista ja kun ei tuo kierto vielä vuodenkaan jälkeen olen tasainen. Ja mua ei niin haittaa vaikka oliskin kuukautiset hääyönä, mulla on niin niukat kuukautiset, että ei sillä niin väliä ole.
Itse uskon vielä kaiken Saanan luetteleman lisäksi sisäisen hyvän rasvan käyttöön (tai miten sen nyt sanoisi), eli vedän helokkikapseleita neljä päivässä. Mulla lyheni kiertokin 42 päivästä 30 päivään, kun söin näitä helokkeja ja kun lopetin hetkeksi, niin sitten taas se venähti. Ennen muinoinkin ihmiset veti aika rasvaista ruokaa ja hyvinhän ne taisi raskautua (=legendaa?). Nykyään monet naiset vähentävät rasvan minimiin ruuasta ja se ei voi olla vaikuttamatta sisäelinten toimintaan. Eli uskon, että hyvät rasvat "voitelee" elimet kuntoon ja sit ne pelittää kympillä.. Hih! Toivottavasti ei kuulosta kovin huuhaalta, mutta jotenkin olen itselleni sisäistänyt tän jutun näin. Mitään tilastotietoja tai todistettuja tuloksia mulla ei ole.

)