Ajatuksissa 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo kiitos tsemppauksesta, Saana! Kyllä me vielä mahdutaan pukuihimme kun kovasti jumpataan ja jätetään turhat herkut pois!

Uh, täällä on hellettä, ja mulla tulee joskus huono olo salilla kun siellä on helteellä aina huono ilma... Mutta pakko sinne on raahauduttua illalla, eikä nyt pitäis valittaa kun on kerrankin hyvät kelit :)

Juu kyllä mahdutaan. On se vaan kumma miten paljon houkuttelevammalle nytkin kuulostaisi puolikas suklaapatukka kuin yksi tomaatti.

Aargh. Kiipeilen pitkin seiniä. Ei kahvia, ei kofeiinia. Ja uskomaton päänsärky. Itseasiassa on ollut perjantaista asti, kun jätin ensin aamukahvin pois. No, kaipa tämä tästä.

Ihanaa kun ootte kaipaillut ja anteeksi että en ole päässyt linjoille! Meillä on aikamoinen härdelli taas töissä, ja lisäksi uusi työntekijä, jonka perehdyttäminen on minun vastuullani. Nyt lyhyesti vaan omat olotilat: Pariin otteeseen on ollut pienesti ökkis olo, mutta tämä on ihan tuttua aikaisemmistakin kierroista. Ei siis välttämättä merkitse mitään. Ja muuten ei oikein ole käänteitä suuntaan eikä toiseen, paitsi että tänään tuntui siltä että ”apua mitä sieltä nyt alkoi lorisemaan”, ja kiiruhdin vessaan laittamaan pikkuhousunsuojaa. No se oli vaan runsasta valkovuotoa, joten eipä tässä kait auta kuin odottaa. Vielä huominen. Torstaina teen testin. Ja se on vasta kp 31/30, eli en aio sinnitellä mitenkään lisäpäiviä. Munsta tuntuu että jos ovis on ollut niin se on ollut ajoissa. Mutta ihanaa jos jaksatte peukuttaa – mää en pitkään aikaan olekaan saanut jännittää, kun aina on ollut niin varma olo että mitään ylläriä ei ole tulossa. Nyt on taas toiveita niin että pakahduttaa.
Nauttikaa kesästä ja tsemppiä itse kunkin kuntoiluun – minä pyöräilin taas tänään töihin!

Voi, ihan jännittä Neilikan puolesta!! Kovasti peukkuja myös täältä!! db db db db

Ihania viimoisia hääjärjestelyitä morsmaikuilemme!! :) Pidetään peukkuja että ilmat on hyvät!!

Jotenkin kypsyttää olla töissä tällaisella ilmalla, TAHTOO ULOS AURINKOON!! Me ollaan työkamujen kans lähdössä kohta terdelle parille, kivaa 8)

Mulla on tänään ollut ihan törkee väsymys, meinasin nukahtaa tähän mun työpisteeseen...noloa. Söin päivällä tuhdin lounaan ja näinhän siinä käy-> tulee huono, ähky ja väsy olo. Pitänee taas pysytellä vain siellä salaattilinjalla, nih.

Nyt vessan vähän ehostautumaan ja ulos! JEE!!

Ai jai, miten petollisen polttava tuo aurinko on! Nahka punottaa uhkaavasti, rajoja ei saisi tulla olkaimettoman puvun kanssa. Onneksi reilu viikko aikaa tasoitella ja syventää rusketusta. Morsiuspuku istui ihanasti korjauksien jälkeen, ei mitään valittamista. Tsemppikerholaisille kärsivällisyyttä keventymiseen, uskokaa pois, loppumetreillä sitä hoikistuu huomaamattaan kaiken jännityksen keskellä!

Neilikka siis testailee ylihuomenna, jännää! db db db

Miksikäs Saana välttelet kofeiinia? Ihanko kokonaan olet kieltänyt itseltäsi kahvin? Minäkin sinnittelen edelleen aamukahvin voimalla, mutta siitä en luovu, aamulla on pakko saada kahvia!

Hurrrjasti peukutuksia Neilikalle! bd bd bd bd bd bd :)

Onneksi mulla ei ole tuota rusketusrajaongelmaa. Pitää vaan pitää huoli etten pala just ennen häitä...

En mä kofeiinia välttele, vaan kahvia. Mä valkaisen mun hampaita häitä varten ja nyt en saa syödä tai juoda mitään värjäävää. Mm kahvi, cola, tee, mustikka, punaviini ja appelsiini kuuluu listaan. Hmph, eli kaikki mun mielijutut! *repii hiuksia ja kävelee pitkin seiniä* En oisi kyllä uskonut kahvin lopettamisen olevan näin vaikeaa!

Huomenet,
Täytyy kyllä sanoa että herääminen ja nouseminen on näin valoisalla helppoa! Nytkin mun oli tarkoitus tulla myöhemmin töihin, mutta täällä vaan olen jo keikkumassa. Eipä eilen sitten alkanut mitään vuotoja eikä tuhruja, joten taas yksi päivä selvitty. Nyt ei ole kyllä heikottanutkaan, eli oikeastaan tosi normaali olo. Virallisestihan huomenna niiden menkkojen pitäisi alkaa, pitää nyt pohtia kannattaako sen testin kanssa vielä hätäillä. Eikö täällä muuten ole kukaan muu nyt jännäilemässä? Taidatte kaikki jännätä niitä lähestyviä häitä… Varokaa vaan ettei vauvat pääse yllättämään kun keskitytte niin kaikkeen muuhun ;)

olen ajatellut pysyä pois tästä ketjusta, mutta...
saana: mun tädillä valkaistiin just hampaat, se sai juoda kahvia (rajoittamaan kyllä kehoitettiin), mutta vain pillillä...

Heh, vitsi mua nauratti tuo kahvin imeminen pillillä.. Mitäköhän meidänkin kahvihuoneen naiset sanois, jos joisin kahvia pillillä? Heh.. Mammat pitäis mua varmaan hulluna.

Hei morsiamet, mites ootte ratkaissut kainaloasiat? Eli höyläättekö/vahaatteko/mitä muuta? Yleensä höyläilen, mutta en haluis, että kainalosta näkyy sitten yhtään mitään hääpäivänä, eli olisko joku muu keino parempi?

Hih, ehkä munkin pitäisi pilleillä sitten ihan omassa huoneessa. Voisi se herättää hilpeyttä täälläkin. :D Mutta minkäs teet jos on pakko saada kahvia.

Mä olen miettinyt ihan tuota samaa asiaa. Yleensä mä höyläilen, mutta mulla kasvaa ne ilmeisesti ylinopeudella, joten jos en haluaisi mitään näkyvän, mun pitäis höylätä suunnilleen just ennen kun laitan puvun päälle.

Hmph. Mun haaveet brasilialaisen teettämisestä kaatuivat. Eihän nyt täällä sellaisia tehdä, ei ei... Pitää ilmeisesti itse tarttua höylään ja kärsiä sitten sängestä. Vai uskaltaako sitä itse alkaa vahaamaan tms?

Heh, ja taas on mulla isot ongelmat :D

Täällä olis ollut yhtenä vaihtoehtona sokerointi, mutta en saanut siihen enää aikaa. Iipi ja muut, voiko kainaloita vahata ja onko lopputulos ekalla kerralla jo hyvä? Ja kuinka pitkäksi karvat pitäis kasvattaa ennen sitä? Näillä keleillä on tosi kiva kasvatella kainalokarvoja, heh.. :))

Mahtaako meille morsiamet riittää kelejä vielä, kun nyt on näin hienot ilmat..? Pahoin pelkään, pidän kuitenkin sormet ristissä.. :)

Hehe, kahvia pillillä. :)

Mä ajattelin varmaan ihan vaan höylätä kainalot samana aamuna, tosin mulla ei oo niin tummia kainalokarvoja et ne näkyis. Veikkaisin, et jos vahaa, niin kannattais ehkä "testata" vahaamista jo aiemmin, koska ois varmaan aika kamala jos häissä ois ihan punaset kainalot jos vaha ei sovellukaan. Mutta en oo ikinä kokeillu vahausta, niin en tiedä.

Mäkin oon ajatellu sitä brasilialaista hääyöks yllätyksenä, mut en tiedä uskallanko. Ehdin kyllä olla Helsingissä ennen häitä, eli siellä kyl vois. Joskus 5 vuotta sitten tein saman itse höylällä, mutta se sänki oli JÄRKYTTÄVÄ! Siis oikein sellanen kova, ois varmasti pitäny sheivata 2 krt päivässä et ei ois ollu mitään. Ja jos ei just ollu sheivannu ja olin eksäni kanssa sängyssä, niin hävetti kamalasti, koska mies varmasti tunsi kovan sängen. Mut se kai riippuu vähän ihmisestä...

Juu, hyvät on harrastukset morsiamilla.. :))

Täällä kp 20/30-38, eikä oikein tietoa, onko ovis ollut vai tulossa vai miten.. En halua tässä kuussa kokeilla tikutusta enkä oikein jaksa tarkkailla itseänikään, kun on niin paljon häähössötystä, mutta ollaan pupuiltu joka toinen päivä. Eli nyt on sitten ainakin tässä kuussa tulee jos on tullakseen meiningillä.. *voi kun olis ihkuu kun olis tullakseen* :) Tädin pitäisi lyhimmän kierron mukaan saapua hääpäivänä, joten siinäpä sitä olis häälahjaa, jos ei saapuisikaan.. Neilikalle kamalasti onnea, etkös jo voisi testailla???

Ei ole kokemusta kainaloiden vahauksesta, ei. Höyläämällä oon pärjännyt ihan hyvin. Onneksi.

Hmph. Yritin eilen vihjailla siipalle, että koska lähden tänään työmatkalle, täytyis "uusia tilaus". Noh, en tiedä oliko sitten liikaa paineita tms. mutta eihän siitä oikein mitään tullu kun päästiin asiaan. Jäi vähän vaivaamaan tuo :< Vaikka kuinka meinasin että antaa tän kierron nyt mennä omalla painollaan, mutta silti mietityttää kun o-hetken pitäis olla käsillä... Hmphhh... Onneksi oon jo huomenna myöhään illalla takaisin kotona ettei ole sen pidempi työmatka, joten ehkä tämä tästä vielä piristyy. Täytyykin muuten alkaa pakata kamoja, yritän selvitä niin vähillä että kaikki menis käsimatkatavarana :-)

Meillä on kans sama "ongelma" että menkat ois ilmeisesti häiden aikaan... yleensä mulla on ollu aika pitkä kierto, n. 30-31 pvää, ja alkanut n. 17-18. pvän tienoilla joka kuussa... Paitsi sit viime kuussa alkoivatkin jo 15. pvä, eli kierto olikin vaan 28 pvää... Hmmph. Eli sillä menolla on just menkat hääyönä, eli häät 11.8.

Mies on sitä mieltä että ehdottomasti täytyy siirtää menkat, mutta en tiedä oikein... Miten niitä menkkoja voi siirtää jos ei syö pillereitä... tai eihän sitä tiedä jos ne ei tuliskaan, onhan tässä kesäkuun, heinäkuun ja elokuun alun mahdollisten ovisten jännäilyt vielä ennen häitä. Eli jospa niitä menkkoja ei tuliskaan...:) Se ois kyllä mojova häälahja molemmille :)

äh, tollasta sattuu, iipi, ei meilläkään viime kierrossa meinannu tulla hommista mitään, kun mies oli ihan väsynyt ja minä olin tyyliin et nyt on "pakko". Varmaan ois helpompi jättää kertomatta miehelle että nyt on ovis niin ei tuu paineita, sen kun vaan panostais kunnolla sen vikittelyyn :) Ja huomenillalla ehditte varmasti hyvin!

Minni, kyllä niitä menkkoja voi siirtää jollain pillereillä ilman e-pillereitäkin, mutta uskoisin, että ei kannata, jos menee ihan sekaisin sitten kierto ja siitä ei vauvahaaveet taas tykkää..? Niinkuin itse sanoit, sulla on vielä monta mahdollisuutta raskautua, joten sinuna en murehtisi sitä hääyön ongelmaa..

Meillä ei vielä ole ollut tuota ongelmaa, että hommista ei olisi tullut mitään, mutta myönnän kyllä auliisti, että hommia olen saanut niin sanotusti tehdä enemmän miehen viettelemiseksi. Eli nyt ollaan sitten pikemminkin antava osapuoli, kun ennen olen ehkä enemmän ollut se ottavampi osapuoli, jos nyt näin hullusti voi sanoa. Pitää vaan joka kerta pistää kaikki konstit peliin, niin kyllä se mies sieltä heräilee! Heh! ;))

heip!!

Olen ollut kohta viikon nettipimennossa ja nyt vasta pääsen tänne lukemaan ja keskustelemaan...
Noista kainaloista häihin.... ite varmaan höylään ihan niinku ennenkin, mutta täytyy apteekista hankkia kunnon dödöä... onko se nyt sitä absolut torria vai mitä, onko kukaan kokeillut?! estää kuulemma kainaloita hikeentymästä, eli olis kuivat kainalot koko hääpäivän...
Meilläkin häät lähenee koko ajan.. kaikkea pitäis tehdä ja muuttokin on tässä välissä.. tämän kuun lopussa muutamme täältä idästä n.400 km toiseen suuntaan...
Että semmosta...

Niin ja lakkasin just eilen varpaankynnet, nyt on ihan kesä olo ;D kannattaa kokeilla!

Mi-iu

Voi p...le. Mentiin kahvitauolla ulos. Arvatkaa olenko nyt aivan punainen? Miks ei vois vaan ruskettua. Hmph. On tämäkin, jos kahvitauolle tarvitsee aurinkorasvaa....

Hmm. Mitähän pillereitä ne siirtopillerit ihan oikeasti on? Siskoni siirsi riparia varten joillakin, ne taisi olla jotain matala hormonisia epillereitä.

Hmm. Mitenhän meillä tuo antaminen-ottaminen-suhde muuttuu sitten joskus. Pillereiden,ja renkaiden kanssa mä olen kyllä ehdottomasti se suostuteltava. Silloin hormonihuuruissa miestä kyllä piti välillä vähän suostutella. Thih, silloin on kyllä kerran jo kieltäytynyt.

Äh, kone tökkii niin paljon että jatkan myöhemmin.

Menkkojen siirto onnistuu keltarauhasvalmisteella (Terolut, Primolut). Reseptikamaa. Sitä en osaa sanoa, että meneekö kierto siitä mahdollisesti sekaisin vai jatkuuko siirron jälkeen ihan ok:na.

Hmm.... en tiedä oikein uskallanko siirtää niitä menkkoja. Mies on sitä mieltä että ehdottomasti, mutta yhtään ei houkuttelis ajatus että kierto menis sekaisin moneks kuukaudeks yhden yön takia! Täytyy varmaan vaan juottaa mies niin humalaan shamppanjalla siellä meidän sviitissä, ettei se huomaa eroa. Mulle sillä ei oo väliä mutta miehen mielestä se ei oo kovin viehättävää. Ja jos ei halua, niin hoidan sitten hommat miehen mieliksi muilla tavoilla :) Oishan se kiva itsekin saada "tavaraa" hääyönä, mut tällä hetkellä tuo vauvan hankinta on kyllä ylempänä mun prioriteeteissä kun yhdet "kyydit".

Sain muuten just kuulla et yks mun hyvä kaveri on raskaana. Pöh, heti ekasta kerrasta tärppäs. Tosin niillä on jo yks, mut kuitenki. Mäki haluuuuuun...!