N
Neilikka..
Vieras
Huomenet, ja tänään paljon paremmalla mielellä!!!
Ensiksi lämpimät synttärionnittelut Ballerina, ja iso kimppu keväisiä kukkia!
Kiitokset kaikille tsemppauksista, ootte te vaan niin kivoja. Olin eilen bodypumpissa purkamassa energiaa, ja hyvin tuntui auttavan. Lisäksi ostin ulos ihania erisävyisiä pinkkejä pelargonioita, joten eihän tässä enää voi murjottaa
Eniten mua ehkä eilen ärsytti se, että epäilin että ovista ei tule ollenkaan. Se on edelleenkin tosi todennäköinen tilanne, mutta oon saanut uskoteltua itselleni että se oliskin saattanut olla jo kp 11-13 paikkeilla. Silloin nimittäin oli aika liukasta, lisäksi pää oli hieman kipeä ja finnejä pukkasi. Nyt sit hormonitasot ois laskeneet ja naama ihan ok, ja eilinen **tutuskin menisi siihen hormonien heittelyn piikkiin. Tosin ovis olisi epäuskottavan aikaisin, mutta keksinpähän nyt jotain selityksiä itselleni. Kait se joskus voi aikaistuakin, jos kerran voi myöhästyäkin. Ja sitä paitsi jos mulla oli just 60 pv:n kierto, ja oletetaan että siinä olis irronnut n. kp45 vaikka vasemmalta puolelta, niin oikeelta puoleltahan ei olisi irronnut herran aikoihin. Näillä eväillä mennään ja pitää nyt jatkaa omaa tarkkailua, jos sieltä jotain vielä tulisi, nyt siis kp 15.
Nyt töihin käsiksi.
Ensiksi lämpimät synttärionnittelut Ballerina, ja iso kimppu keväisiä kukkia!
Kiitokset kaikille tsemppauksista, ootte te vaan niin kivoja. Olin eilen bodypumpissa purkamassa energiaa, ja hyvin tuntui auttavan. Lisäksi ostin ulos ihania erisävyisiä pinkkejä pelargonioita, joten eihän tässä enää voi murjottaa
Nyt töihin käsiksi.