A
Anna+
Vieras
Täällä onkin ollut vilkasta kirjoittelua, kivaa! Ballerina, me mennään häämatkalle jo etukäteen, keskelle Atlantteja.. Yhden lehden mukaan paikka on Euroopan Uusi-Seelanti.
Mä oon muutenkin vähän sellainen, että tykkään tehdä kaiken vähän eri tavalla, joten mulle vois hyvin sopia myös tuo, että poika puetaan vaaleanpunaisiin, ei sentään hameisiin.. Hih! Mut juu me halutaan jo toukokuussa lämpöön, ei keskikesällä ja juhannuksen aikaan sentään.
G: Idols, musta jomman kumman hevipojista olis aika tippua, ei finaaleissa voi olla kahta samaa "lajia".. Kristiinakin on hyvä, mutta sillä ei karisma taida vielä riittää kansan suosikiksi..
Mä olen ihan kateellisena lukenut teidän urheiluja ja niinpä innostuinkin tänään ostamaan uudet lenkkarit ja ulkoilupusakan, toivon, että ne saa mut ulos ja ylös!
Hauskaa viikonloppua!
G: Idols, musta jomman kumman hevipojista olis aika tippua, ei finaaleissa voi olla kahta samaa "lajia".. Kristiinakin on hyvä, mutta sillä ei karisma taida vielä riittää kansan suosikiksi..
Mä olen ihan kateellisena lukenut teidän urheiluja ja niinpä innostuinkin tänään ostamaan uudet lenkkarit ja ulkoilupusakan, toivon, että ne saa mut ulos ja ylös!
Hauskaa viikonloppua!