Ajatuksissa 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhyy, kirjoitin pitkän pätkän, sähläsin ja se katos bitti avartuuteen. *mrrrrr*

Anyway, tervetuloa mukaan Ballerina! Kivaa saada mukaan uusia! :)

Pikkumyy, pidetään siis vielä peukkuja pystyssä mutta jos ei nyt tärpännyt niin ensi kierrossa sitten tsempataan taas! :)

Annahan on hoikistunut hienosti! * nostaa hattua *

Munkin vakaa aikomus oli hieman kiinteyttää itseäni mutta toisin kävi. Ei voi kuin syyttää itseänsä, laiska kun on. Mutta ihan hyvä näinkin (kai), normaali painoinen kun olen, ois vaan ollut kiva saada noita muhkuroita pakaroissa vähän pienemmiksi). Ehkä kesäksi kerkiäisi tehdä jotain :)

Meealle onnea karkkilakosta! Mäkin olin vuoden vaihteessa peräti 3kk syömättä herkkuja, mutta sitten lankesin. Hitsi, minkä sille voi että on niin perso sokerin perään. :/

Juuh, kyllä jännittää nuo tulevat polttarit. Saas nähdä mitä ensi viikonloppu tuo tullessaan ;)

Mulla alkaa pieni sterssi nostaa päätään ja samalla esiin on kuoriutumassa pieni b-zilla. Tekemistä on vielä vaikka kuinka paljon (askartelua yms) ja aikaa on enää niin vähän. Mutta kai tämä tästä, pääasia on että mennään naimisiin! Muulla ei ole väliä :)

Tiedän miltä tuntuu tuo kun mies haluaa odottaa häihin. Meillä oli sama juttu mutta sulho sitten taipui kuukatta ennen, hyvä niin.
Saas nyt vaan nähdä sekoittuiko tuo kierto tosta siirrosta, vähän jännittää. Mutta en jaksa hirveesti siitä murehtia, kunhan saamme nämä häät vietyttä niin sitten voipi miettiä näitä juttuja enemmän jos vaikka kierto ois pidenytynyt tms. Toivotaan ettei niin käy!
Mulla nyt kp 8 ja kp 10 jälkeen alan tikuttamaan ensimmäistä kertaa elämässäni, jännää. Mielenkiintoista nähdä tuleeko ovulaatio ajallaan, myöhässä vai tuleeko ollenkaan.

Mutta nyt ajatukset häihin, eikun askartelemaan! :)

Huomenia Tyttöset!

Aurinkoiselta näyttää sää tänäänkin, ihanaa! Onpahan helpompi motivoida itseään rantakeleillä lenkkipolulle, eli tsemppiä painonvartiointiin! Annallahan sujuu upeasti, puuttuuko tavoitteesta vielä paljon?

Ericalla on todellakin jännät paikat polttarien ja tikuttelujenkin suhteen! Vaikka sitä kuinka ajattelee, että vasta polttarien ja häiden jälkeen aloittelemme vauvaprojektia, niin miehen näyttäessä vihreää valoa menisi tärkeysjärjestys hetkessä uusiksi! Koetan olla vouhkaamatta liikoja miehelleni, täällä sitä voi onneksi jo haaveilla vauvoista luvan kanssa...

Pirteää päivää koko porukalle! :)

Huomenta!
Kyllä se täti nyt on ihan oikeesti täällä...eli nyt kp 2/26. No, nyt loppuu tjottailu, mistäs te tilasittekaan niitä ovistikkuja? Se tässä nyt on positiivista että viikon päästä on ne tosimakeet bileet ja voin sit olla siellä normaalisti, eikä tartee keksiä kellekään selityksiä miksi oon kuskina...
Koeta Erica hätistellä se b-zilla pois! Hus Hus!!! Rennosti vaan...Vieraat ei varmasti edes huomaa monia semmosia asioita mitä monet morsiamet stressaa.

Spinninghulluus vie mennessään, pakko polkee joka päivä :D Tulin just koirien kanssa lenkiltä ja kohta vetäsen treenit tuolla pyörällä.

Reipasta päivää kaikille!

Kiitokset kaikille tsemmappauksesta laihiksen suhteen.. Mitäpä ei morsian tekisi unelmapukunsa eteen. Olen kyllä ihan normaalikokoinen (164/56), mutta aion vielä tuosta nipistää pari kiloa. Oikeastaan pitäisi kyllä kiinteyttää enemmän kuin laihduttaa, muttamutta.. Mutta nyt siis jos koskaan tsemppifiilis on huima!!!

Ja tosiaan Ballerina, olemme hääkaimoja, hih, hauskaa löytää netin kautta ihminen, jolla on sama hääpäivä ja vielä aikomus häiden jälkeen yrittää vauvaa. :) Meillä kyllä mies on jo ihan suostuvainen yritykseen, itse vielä tässä emmin, koska se pitäisi aloittaa, pitäisi ajatella, että kolme kuukautta on lyhyt aika, mutta eihän se siltä aina tunnu.

Hauskaa työpäivää kaikille!

Pikkumyy, oltiin siis samaan aikaan linjoilla, uuteen yritykseen siis. Mä ostin apteekista ovistikkuja, mutta olivat tosiaan suht kalliita, en muista enää paljonko, eli varmaan tosiaan kannattaa tilata, olikos täällä jossain mainittu joku mammaksi.fi..

Tervetuloa joukkoon Ballerina ja muut uudet!

Meea: Juu, pelasin aikanaan (krhm...lue: vuonna kuokka ja kirves) ringetteä. Siitä on jo hirveesti aikaa <huokaus>. Nyt olen vaan "jäähdytelly" työpaikan poikien kanssa kaukalopallon parissa.

Tsemppiä pikkumyy! Luulen, että täti tulee seuraavaksi tännepäin... Yritin eilen taas bongata oviksen kun menossa on kp 17/jotain ja sentyyppiset oireilut päällä. No, kaikkihan sen nyt arvaa että negahan sieltä taas tupsahti. Ei toivoa tällä suunnalla :-I Varmana en perkules tikuta kyllä enää ennen seuraavaa kiertoa...

Anna: Mistä meinaat ne pari kiloa oikein löytää..? :-)

Olin tosi aikasessa tänään työpaikalla, joten voin hyvällä omallatunnolla lähteä aikaisemmin ja painua kuntosalille, jesh!

Hui! Tännehän on tullut tekstiä hirmuisesti! Ihanaa! :D

Tervetuloa Ballerina!

Suuri halitus pikkumyylle.

Tikuista kannattaa käydä vilkaisemassa se mammaksi.fi. Toimittavat kotiin asti ja ovat edullisempia kuin apteekissa. Joku muukin nettijuttu tais olla? oliko se joku kotitestit.fi tai jotain vastaavaa.

Hih, voi Meea parka, varaudu siihen, että tämä hääjuttu vaan pahenee kesään mennessä :D

Mitähän tänne oli kirjoitettu, unohdin jo. Sitä se teettää kun ei syö tarpeeksi... Huomaatteko? Pirunsarvet alkaa kasvaa jo otsasta!

Mulla on tullut sokerin vähentämisessä takapakkia ihan liikaa. Mutta jospa nyt jaksaisin pitää itseäni paremmin niskasta kiinni. Tosin menkat voi lytätä hyvän suunnitelman, mutta sitten vaan lenkille enemmän :)

Huh, kävin aamupäivällä kaverin kanssa tallilla ja ratsastin pikkuisen aikaa. En ole istunut hevosen selässä pariin vuoteen edellisen putoamisen takia. Voi hiivatti, että voikin olla jalat nyt jumissa! Onneksi mies ei tule tänä viikonloppuna, siveyslihakset ovat ihan krampissa :S

Voi että kun tätä auringonpaistetta riittää! Viikonloppuna voisi vaikka aloittaa pyöräilykauden.
Niistä ovistesteistä: mää tilasin mammaksi.fi-paikasta silloin maanantai-iltana, ja eilen tuli postilaatikkoon. Ostin setin, jossa oli kahteen kiertoon ovistikkuja ja 2 r-testiä, ja maksoi kaksikymppiä. Huomannette (mikä taivutus!) että en ole yltiöpositiivinen oman ovikseni suhteen, kun tilasin heti kahteen kiertoon… No ilollapa niitä sitten roskiin heitän tai säilön kaappiin jos ei tarvitsekaan. Nyt kyllä menkat oli hiukan runsaammat kuin on vähään aikaan ollut, eli elättelen toivoa että siihen voisi joku kiinnittyä. Ohjeiden mukaan mun pitäisi alkaa tikuttaa kp 11, mutta kun aika säännölliseltä tuntuu, että ovisoireet on siinä kp 18 tienoilla, niin ajattelin alkaa tikutuksen ehkä kp 13. Jos ovisplussan pitäisi tulla maksimissaan kaksi päivää ennakoiden, eli kp 16, niin eiköhän tuo riitä ihan hyvin.

Kuka on teidän idols-suosikki? Mää en oo kyllä kumpaakaan finaalia ehtinyt kunnolla katsomaan, mutta alkujaksoja katsoin. Tänään pitäisi ehtiä töllöttimen ääreen, ja itselläni ei ole ehdotonta suosikkia. Kristian on ihanan rohkeasti omanlaisensa, Ari laulaa hyvin ja Panu on söpö. Annallakin on ihana ääni. Kristiinasta tykkäsin ihan ekassa vaiheessa, kun lauloi Nordmania, mutta sen jälkeen en ole tykännyt siitä.

Tervetuloa vaan munkin puolesta, Ballerina, ja iso hali pikkumyylle menkkojen johdosta!

Pöh, kirjottelin eilen pitkät pätkät ja sit teksti tietty hävis, enkä ehtiny uudestaan.

Voi kun me ollaan reippaita kuntoilemaan! Oikeesti, liikunta tuo kyllä sellasta hyvää oloa, ja sitä me nimenomaan tarvitaan kun pitäis olla muutakin mielessä kun vauvakuume! Hyvä me! Tuo viiden kilon saavutus on kyllä upea! *nostaa lippistä*

Kuukauden puoliväli on taas nyt, ja menkkojen pitäis alkaa lähipäivinä (varmaan alkaa vasta huomenna kun helmikuu oli niin lyhyt kuukausi...). Onkin jo sellaista nippailua tuolla alapäässä, et sieltä ne kohta tulee. No, ajattelin mennä hemmottelemaan itseäni ja mennä kampaajalle huomenna. Ajattelin laittaa vaaleita raitoja, nyt kun kevätkin on tulossa :) En oo käyny kampaajalla puoleen vuoteen, niin on kyllä aika.

Olin tänään työkaverin kanssa BodyCombatissa, ja se oli kyllä kamalan raskasta rääkkiä, siel on varmaan palanut paljon kaloreita. En tiedä onko ihan mun tyyppistä lyödä ja potkia (huaaa!) mutta hiki tuli ja toivottvasti hoikentavaa.

Ihanaa, huomenna on sekä mulla että miekkosella vapaapäivä :) Saadaan lahnata sängyssä (hyvällä tuurilla ehditään puuhailla ennen menkkoja...tai sit ei) ja nauttia keväästä yhdessä :)

Trallallaa...

Olettepa kirjoitelleet hyväntuulisia viestejä! Energiat kohdillaan! :) Hyvä, että meillä on muutakin mietittävään kuin vauvailut, eiköhän tärppejäkin tule vähemmällä stressillä helpommin...

Anna, saadaankin fiilistellä häävalmisteluja samaan tahtiin! Onko teillä häämatkasuunnitelmia? Me metsästämme koko ajan lentoja Nykiin, viikonloppuna toivottavasti saamme varattua lennot ja hotellin. Ai niin, varohan pudottelemasta liikaa painoa, viimeisinä viikkoina kuulemma kiloja häviää huomaamatta!:)

Idolsia seurailen, mielestäni tänä vuonna ona aika kova taso! Kristiinan äänestä pidän, veikkaan kuitenkin Arin voittoa. Hevistä nyt en niin perusta...

Kohtahan minäkin pääsen tilailemaan ovistikkuja yms, uusi aluevaltaus shoppailuun! Mammaksia pitääkin kokeilla. Apteekkiinkin olisi tarkoitus tehdä tiedusteluretki, vaikka lääkäri kehoittikin vain syömään monipuolisesti. Ihan mukavasti käsikädessä käyvät häävalmistelut ja vauvahaaveet, tuplasti syytä pitää itsestään huolta ja hemmotella itseään. (Minni, nautihan kampaajasta, keväällä minäkin haluan aina vaalentaa hiuksiani!)

Nyt ylös ja lenkille!

Siis vitsi tällä reippailun määrällä meistä tulee NIIN hehkeitä kesällä :) Ajatelkaa kun me sit valmiiks ollaan oikein trimmattuja, miten hyvältä me näytetään kun meille tulee pieni vauvamaha :) (tai isokin...)

Joo, ja sit kun on iso maha ja muuten trimmattu vartalo niin voi käyttää oikein ihania ja vartalonmyötäisiä vaatteita :) hihihihi

Hih, sitä vauvamasua odotellessa! Onhan tässä jo tutustuttu äitiysmuotiin, ja takuuvarmasti sitä massua en piilottelisi! Ja jos joskus pääsisi hankkimaan vaatteita omalle pikkuiselle... Eilen kuulin mielenkiintoisen keskustelun; nuorehko isä kertoili pukevansa poikavauvansa vaaleanpunaisiin, ihan protestina! :D

Kylläpä Ballerina herättelee tämän ketjun aina ajoissa eloon! Eli huomenta vaan! Käytkö ihan normaalisti töissä, vai opiskeletko vai mitä? Entä mistä nimimerkkisi tulee? Oletko oikeasti harrastanut balettia?

Minä pidän tuollaisista protesteista, että puetaan oikeaa pinkkiä pojalle jne. En sitten tiedä miten tositilanteessa itse toimisin, mutta suurinta osaa vaalean sinisen sävyistä inhoan. Tai ei mulla tietenkään ole mitään sitä vastaan jos muut käyttää, mutta itse en kerää ympäristööni mitään vaaleansinistä.

Aivan liian ihanaa ajatella millaista on sitten kun se vauvamaha kasvaa… Vaikka tosin nyt ihan alkukierrosta ei kovin vauvakuumeiselta tunnu, lähinnä vaan täällä palstaillessa tulen miettineeksi vauvan söpöyttä. Muuten ei kyllä se mies eikä puuhastelut niin kauheasti jaksa napata. Hormonien lisääntymistä odotellen siis…

Aurinkoista perjantaimieltä tytöt!

Hyvä tietää että muittenkin viestejä häviää täällä...mulle on käynyt myös niin ja vähänkö se on ärsyttävää!

Täälläkin on tullut vilkuiltua äitiysvaatteita, aivan ihania... Ei tällä hetkellä huvita yhtään ostella tavan vaatteita kun toivoo vaan että masu alkais kasvaa ja sit vois hankkia niitä masun näyttäviä mutta muuten istuvia vaatteita :D

Voi, Saana on päässyt ratsimaan... Mä oon kanssa pikkulikasta asti harrastanut, mutta sattuneesta syystä en nyt vähään aikaan oo päässy, kun se on sen verran kallis harrastus :(. Näillä aurinkokeleillä ois aivan mahtavaa olla maastossa... Muuten mun liikuntataustalta löytyy ratsastuksen lisäksi jalkapallo, jota pelasin aktiivisesti koko yläaste ja lukioajan. Ja uinti on aina ollut mun mieleen. Jaliksen loppumisen jälkeen aloitin kuntosalihommat ja se oli muutaman vuoden tosi aktiivista (3-4kertaa vkssa), mut sit ote alko lipsua. Tarttisin jonkun samanhenkisen kaverin joka varmasti aina lähtis mukaan, kun oon niin huono yksin lähtemään. Kaksi koulaikasta kavria muuten pelas aktiivisesti ringettee, mut ei etelä-suomessa...

Idolsia on tullut katottua. Aluksi tykkäsin Annasta ja Kristiinasta, mutta jokin siinä Annassa on alkanut vähän ärsyttää. Oisko vähän liian itsevarman/itseriittosen olonen. Kristiinalla on oikeen biisin sattuessa tosi makee ääni, mut sit se on muuten niin pikkutytön olonen että tuskin voittaa. Aria tai Kristiania veikkaan voittajiksi, vaikka Arista en niin kauheesti tykkääkään.

Menkat ei vaivaa millään lailla, joten tais sillon viimeks olla vaan sen tyhjennysvuodon takia niin kamalat tuskat.

Huhuu Minja, onko uutisia?

Huomenta reippaat tyttöset! Täällä päin ei aurinko just nyt paista, mutta ei anneta sen haitata :-)

Onko teillä muilla pillerit lopettaneilla tällaisia oireita: vatsa temppuilee, huono olo lähes ympäri vuorokauden ja nälkä myös lähes ympäri vuorokauden? Vaihdoin eilen kuntosalikeikan puolentoista tunnin lenkkiin - ja kävi samalla tavalla kuin tiistaina: energiat ihan loppu ja tosi huono olo. Eilen kuitenkin söin ihan hyvin ettei se nyt siitä pitäis olla kiinni... Raskauden mahdollisuus on valitettavasti jo suljettu pois (tai en uskalla edes toivoa elätellä kun ei ovistakaan ole näkynyt).

Idolsista sen verran, että Kristiinan äänestä en oikein tykkää, Anna on ehkä pikkuisen "nirppanokka". En muuten tiedä kuka eilen tippui. Ari on vähän liian yksitotinen, joten suosikki on tällä hetkellä kuitenkin Kristian. Ja laulaahan se Panu ihqusti lälläribiisejä...

Ja vielä vauvamahasta: viime Sportissa oli hyvä juttu raskaudenaikaisesta liikunnasta. Siinä hyvinkin timmin näköinen ja vauvamahainen nainen kertoi kuinka käy viimeiseen asti mm. pumpissa. Siitä vaan oppia, tytöt :-D

Samoja oireita on iipi... Väsyttää ja vähän väliä tulee kova nälkä...kaikenlaista mistä haluais kuvitella että ois raskaana. Ja huononolonpuuskia tulee kans vähän väliä. Voiskohan sit olla että keho puhdistaa myrkkyjä pois tms?

Mäkin luin sen Sportin jutun. Hyvä juttu ja tsemppaa liikkumaan, haluan itsekin olla tuommonen sporttimamma :D

se Panu muuten tippu eilen...

Peukkuja Iipille bd bd bd bd!
Totta kai sitä herättelee itsessään toivoa, ja vaikka kuvittelee raskausoireita vaikka niitä ei edes olisi – kuuluu innokkaiden odotusta odottavien oireisiin! Mutta me peukutetaan uskollisesti kauniiseen plussatikkuun saakka! Käsittääkseni ovis voi mennä ihan huomaamattakin ohi, ja luvalla sanoen toi sun oviksen tikutus taisi olla aika amatöörimäistä ;) Siis etkös testannut yhden kerran? Mikäli yhtään käsitän, niin tilanteen kehittymistä pitäisi seurata useana aamuna… Niin että toivoa on vaikka ovista ei ole paikannettukaan!
Mää kuulkaas tein eilen kivan jutun. Jouduin oleen töissä yhden ulkomaan palaverin takia viidestä puoli seitsemään, ja kun olin tullut aamulla normaaliaikaan, niin ei kyllä olisi aivot olleet enää hereillä kymmenen tunnin työpäivän jälkeen… Siispä menin iltapäivällä ennen palaveria uimahalliin! Älkää nyt olko kateellisia, mutta meillä on sen kohta avattavan kuntoklubipaikan lisäksi töiden vieressä myös uimahalli. Oli kuulkaa piristävää käydä vetäisemässä se kilsa ja tulla takaisin töiden ääreen! Tuli niin paljon energiaa että ihan huomaamatta sain töitä tehtyä ison läjän eteenpäin! Varmaan kiireempinä päivinä pieni ulkokävely ajaisi saman asian. Pitääpä joskus kokeilla!

Huomenta!

Juu, kirjoitapa Ballerina itsestäsi ja teistä! Ei me uteliaita olla, minä ainakaan.... :D

Kuka on vaihtanut maanantain ja perjantain keskenään? Hmph. Sumuista ja pilvistä ja Panu tippui. Hmph.

Hih, kävin eilen illalla vielä hulluuksissani lenkillä. Arvatkaa onko jalat jumissa? Oikeastaan aika ihana tunne :D
Kyllä nyt jälkeenpäin naurattaa se mun eilinen ratsastus. Tai siis selässä istuminen, ei sitä ratsastukseksi voi sanoa. Thih, kun pelotti niin mielettömästi, niin hevonenkin tuntui oikein yrittävän mennä mahdollisimman tasaisen rauhallisesti, ettei vain tollo putoa selästä... Tulipa taas oikein tyylinäyte suomenkielen hallinnasta :D

Hih, ihana protesti. Mä voisin kyllä varmaan laittaa jotain pinkkiä pojalle, mutta luulenpa ettei mies siitä oikein tykkäisi... :D

*huoh* Miten kuume voi yltyä koko ajan?!?

Ahdistaako ketään muuta itsekäs ajatus siitä, että se trimmattu vartalo vaihtuu tyhjään pussiin vauvan jälkeen? Kaipa tämä ahdistus yrittää vain pitää kuumeen jotenkin edes aisoissa.

Saana: No joo, olihan se mun tikuttelu vähän hakuammuntaa, mutta testasin kuitenkin jopa kolme kertaa: kp 11, 13 ja 17. Jokaisella kerralla tuloksena vain yksi viiva :-I Muttamutta... onhan se tietysti mahdollista että olen vaan jotenkin oudosti missannut sen... mutta <huokaus> todennäköisempää on, että kroppa on vielä ihan sekaisin :-( Ja paino on vaa'an mukaan noussut pienessä ajassa melkein 2 kiloa, ajatelkaa!!!

Mutta mukava(?) kuulla että muillakin on samoja oireita.

Kuulin just äsken työkaverilta että Panu tippui. Aika yllätys! Ja se että Anna oli toisena pudotusuhan alla.

Voi iipi, älä tuosta tikuttelusta ota paineita! Olen jotenkin käsittänyt, että se hormonipiikki olisi aika lyhytaikainen? Siis että voi mennä todella helposti ohi huomaamatta, jos ei ole tapana saada huimia ovisoireita. Kai te olette kuitenkin testanneet sängyn jousia riittävän tiheästi? Milloin sulla on jännäyspäivät? *käärii hihat ja verryttelee peukaloita hurjaan peukutukseen*

Jee! Tämä tyttö menee illaksi töihin! Kiva saada vaihtelua koneella istumiseen. Ja saanpahan muuta ajateltavaa, miestäkään kun en kuitenkaan näe tänä viikonloppuna...

No tuota... ei tuo sänkypuuhastelu nyt niin kovin aktiivista ole ollut... Mutta muistaakseni juuri optimaaliseen aikaan ainakin, hmm... Olishan se aika hauska, jos tärppäisi jo ennen ekaa luomukiertoa. Sisko kertoi että niillä tärppäsi vasta ekassa luomukierrossa, mutta en oo ollut edes niin toiveikas asian suhteen. Mutta h-hetki olis sitten about viikon päästä, joten saat Saana verrytellä vielä tovin ;-)

Tämän hienoinen painonnousu tässä nyt varmaan päällimmäisenä kaihertaa. Tuntuu että housut kiristää, apuva! Miten mie nyt pystyn nauttimaan meidän perinteisestä perjantaipizzasta kun mietin koko ajan huomisen vaakalukemia..? Ehkä täytyy sitten viikonloppuna vetää pari 10 kilsan lenkkiä noin niinkuin kompensaationa :-D

Viilaajien ketjussa oli hyvä(?) artikkeli, käykääpä lukemassa :)

*saa sydänkohtauksen aiheesta pari 10 kilsan lenkkiä*
Älä iipi ota paineita pienestä painon heittelystä! Nauti siitä pitsasta, älä ajattele vaakaa! Ja ota muutenkin rennosti :D

No, sitten on hyvin verrytellyt peukut :) Vai oliko joku muu jännäämässä tässä välissä?

Hihih, katsotteko muuten salkkareita? Näittekö sen jakson, jossa Salla huuteli Tuomoa "seksilleeee!" :D Hihhih

nyt töihin. Katselemaan ihanaa vauvamasua. Hmph. Laihikset on sanonko mistä. Eikä paino ole pudonnut yhtään. Hmph.

Toi artikkeli taas antoi kuvan siitä, että nää vois oikeesti ollakin raskautumisoireita, hmm...

Heh, ei tuo 10 kilsan lenkki nyt mitään extremeä ole, eikä varsinkaan anna aihetta sydäriin ;-) Eilinenkin lenkki oli 8-9 kilsaa.

Salkkarit on nyt ollu vähän pimennossa, mutta osuupa aihe taas kohdalleen... Mutta eilen testailtiin viikonloppuna hankittua digiboxia, että onnistuuko kahden kanavan yhtäaikainen tallennus vai ei. Näytti onnistuvan :-)

Peukkuja vaan jännääjille! Kävin lukaisemassa Viilaajien puolelta artikkelin, kummasti tässä ovat omat kiinnostuksen kohteet muuttuneet... äitiysmuotia ja tikutteluja! Aikaisemmin ajatus menetetystä vartalosta ahdisti, mutta kummasti tässä on mieli muuttunut ja olen relannut. Hyviä esimerkkejäkin löytyy tuttavapiiristä, omiin mittoihin ovat tuoreet äidit palanneet pikapikaa. Toivon ja uskon, että jaksan huolehtia itsestänikin, äitiydestä huolimatta. Sitten joskus siis. :)

Tässä sitten hieman faktaa kyselijöille... Nimimerkkini on lähinnä sisäpiirin vitsi: minusta tulee isona balettitanssija (tai ainakin viimeistään eläkkeellä)! Olen aina harrastanut liikuntaa, ja aikuisbalettia haluaisin kokeilla seuraavaksi. Lapsuuden toteutumattomia haaveita kenties? Isä yritti muokata minusta pesäpalloilijaa tai juoksijaa, ja juoksemisesta pidän edelleenkin. Maratonille treenailen toista kertaa elämäni aikana. Erilaisilla jumppatunneilla käyn paljon, ja bodypump korvaa salitreenin, en viihdy punttisalilla. Liikunta on todella tärkeä henkireikä, ja mies on samaa laatua. Olemme siis menossa naimisiin kesäkuussa, seurusteltu on reilut 5 vuotta ja kihloissa puolitoista vuotta. Aiemman suhteen jälkeen se oli rakkautta ensi silmäyksellä (ja kaikki kliseet päälle!), ja edelleen olen todella onnellisen rakastunut. Äklöä, tiedetään! ;)

Olen todellakin aamuvirkku, tosin työtkin alkavat aikaisin. Teen opetustyötä, joka on kaiketi minulle jonkinlainen kutsumusammatti. Ei tätä muuten jaksaisikaan! Kesälomat ovat tietty plussaa...

Minuakin nauratti se Salkkarien "seksilleee!" On siinä meille hyvä malli kypsästä ja vastuullisesta pariskunnasta! :D

Pirteää viikonloppua, ottakaahan rennosti!