Ajatuksissa 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitenköhän miehelle ihan oikeasti pitäisi kertoa, jos ei olisi vielä yritys päällä ja tulisikin plussa? Siis että ei saisi sydäriä? Onkohan olemassakaan sellaista tapaa? Hmm. Saisikohan mistään sellaista rytminsiirokonetta lainaan? Pitää varmaan jossain välissä opetella elvytys...

No, se siitä jännäyksestä, menkat alko just...

No, voinpahan sitten viettää oikein railakkaat pikkujoulut viikonloppuna. Ja juoda paljon kahvia. Ja treenata korkealla pulssilla. Ja toivottavasti saan laihdutettua et mahtuisin hääpukuuni. Ja jos jostain syystä haluaisin polttaa tupakkaa, niin voisin tehdä niin. Ja ei tarvii säikyttää miestä, joka ei ole vielä valmis. Ja... (yritän keksiä jotain hyviä puolia)

Voi Minni... *halitus*
Uusi kierto, uudet sähläykset?

Ja lisäys listaasi: ei tarvitse äheltää heinäkuun helteillä?

Vitsit tekee muuten ihan oikeasti mieli tupakkaa... *tosi nolo ja häpeissään jne*

Tämä on kyllä jo huvittavaa. Nyt on jo keskiviikko, ja paikat on vieläkin jumissa...

Juhuu!
Tervehdys teille kaiken maailman sählärit ja säätäjät! Huomasin juuri että tämän ajatuksissa 11 –ketjun nimen voi hyvin tulkita myös ajatuksissa kaksi viivaa, kun ne ykköset näyttää sopivasti r-testin viivoilta.
Mulla nämä postitiivisesti etenevät työkuviot on lieventäneet tehokkaasti vauvakuumetta. Tai siis ei se mihinkään ole lähtenyt, mutta nyt on kiva ajatella, että jos pääsen uuteen paikkaan (alkaisi joulukuun alussa), jaksaa taas odottaa vähän aikaa. Kauhean ristiriitainen olo, että jos uudessa työssä alkaa viihtymään hyvin, niin voiko sieltä jäädä reilun vuoden jälkeen tauolle, mutta kylläpä tällaisessa asiassa pitää sitten vain laittaa arvot vaakakuppiin. Tärkeintä nyt kuitenkin, että työ on melkein varma. Mutta vasta kun nimet on paperissa, on tuuletusten aika.

Halitus Minnille, ja iso HÖH. Mutta kamalan coolisti otit melkein loppuun asti. Olin varma teidän mökkiloman jälkeen, että olet täällä analysoimassa ties mitä oireita vuorokaudet läpeensä. Mutta ilmeisesti sulla ei sitten ollut mitään mistä olisi edes voinut mitään kuvitella.

Mitenkäs Erica, onko iloiset ajatukset saaneet yhtään sijaa elämässä? Entäpä Meea ja Sella, teistäkään ei ole kuulunut mitään?

Saana - äläpäs tee meitä kateellisiksi vihjailemalla millaista meno onkaan ollut! Meillä ollut turhan hiljaista, pitäisi ehkä virittäytyä.

Voi että Neilikka, tuntuu varmaan niin hyvältä, kun uusi työ on melkein varma!

Ja anteeksi! Ei ollut tarkoitus aiheuttaa kademieltä. Se oli tarkoitettu kitkeräksi kommentiksi, kun tuntuu ikävälle.

No eihän se jos on ollut "menoa" nyt niin ikävälle voi tuntua...
Oisipas kamalan hauskaa jos lähipiirissä olisi vauvoja ihasteltavana. Meillä siis on ystäväpiirissä lähellä taaperoita ja Maha, mutta ihan fyysisestikin lähellä saisi asua joku. Aika tervettä muuten, että haaveilen vaihteeksi tällaisesta vaihtoehdosta! Olisi kivaa päästä sitten miehen kanssa joskus kahdestaan lapsenvahdiksi.

Voi Minni =( Vaikkei yritys ollukaan kunnolla päällä..niin kuitenkin...
Mulla varmaan viikonloppuna sama alamäki... No, voipahan sit juoda piristykseks=)
Vaik oishan se kiva jos Neilikan logiikalla tulisi onnea taas tähän ketjuun...

Tääl väsäilen täysil hää-juttuja et innostusta löytyy viikonloppuna jos ja kun NE alkaa..

Jatketaan, V

Saana, ehkä hyvä ettet saanu vauvaa syliin, ainakin miehesi kannalta :)

Höh, oon nyt käyny vessassa vaikka kuinka monta kertaa ja menkat ei sillai oo alkanu viel kunnolla, ihan pientä hailakanväristä tiputtelua. Muutenkaan ei ole vielä menkkamainen olo (siis ei kummemmin pistele ja satu). Mutta se tulee varmaan huomenna, kun niiden pitikin alkaa vasta huomenna tai perjantaina.

Eiks teillä, Neilikka, nimenomaan ne työasiat ollu ne jotka esteli vauvanhankintapuuhia? Nythän jos saisit ton työn niin sithän vois vauvapuuhat olla hieman ajankohtaisempia vai...?

Peukutusta Vilkulle, etteivät alkaisi! bd bd

Neilikan logiikka saisi kyllä toimia!
Täytyypä huhuilla yläkertaan:
Ainakin yksi plussa ketjuun kiitos ja ensimmäisenä Vilkulle!

Neilikka, kyllä se voi aika ikävälle tuntua, kun pidempään kuin päivän jatkuu.. :/

hmm.... mä en ole ikinä tarkkaillut sen kummemmin noita kuukautisia, et missä vaiheessa rupee tuntumaan. No, jatkan vahtaamista tänään illalla... (get a life, Minni!)
Kun mä oon ollu vasta 4 kk ilman pillereitä niin en oikein tunne mun kroppaa. Välillä pistää enemmän ja välillä vähemmän. Mutta ainakaan mitään raskauteen liittyviä oireita ei ole, pahoinvointia sun muuta, joten luulen että kohta alkaa kunnolla. Se vuoto näyttää vaan eriväriseltä kun ennemmin, mut se johtuu varmaan siitä et mul oli toissayönä Canesten-puikko, ja sitä valkosta on vieläkin (sori yksityiskohtaisuus...)

No, ainakin lähti hiivatulehdus jos nyt vaikka menkat tulikin...

hmmmm... keskusteltiin juuri vauva-asiasta.

(riideltiin tyhmästä siivousjutusta -> mulle tuli paha mieli -> mulle tuli paha mieli kaikesta muustakin -> ruvettiin puhumaan siitä)

No, mies sano et eiks me sit ruveta yrittämään häiden jälkeen, ja sanoin et siinä voi sitten mennä parikin vuotta ennen kun on vauva sylissä. Kun mullakin on ollut vuosikausia klamydia.

Ja mies sitten ehdotti et jos ruvettais yrittämään 3 kuukautta ennen...

Ja muutin ton listan että yritys alkais toukokuussa. Ehkä positiivinen uutinen???
(en oikein tiedä miten pitäisi suhtautua...)

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T11/06
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Minni, 26+24, Y5/07
Vanilla, 26+24, Y3/06 LA 02/07
Sella, 23+23, Y jossain tulevaisuudessa
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
Meea, 22+23, Y11/06 (ehkä)
Saana 24+27, T 8/07 (ehkä)
Neilikka 25+25, T04/07 (ehkä)

Heippa,
Nyt on vihdoin tuuletusten aika! Paperit on allekirjoitettu, ja olen päässyt juuri sellaiseen työpaikkaan mihin halusinkin! Kiitos teille kaikille kannustuksesta ja peukuista. Joulukuun alusta alkaen uudet haasteet…

Vautsi Minni, että teillä on tavoite lähempänä! Ja kun tuohon vielä lisäätte pari kuukautta sellaista vähän varomatonta aikaa ennen yritystä, että vältätte vain O:n aikoihin kovin suoraa toimintaa, niin teillähän riittää kohta hauskaa… ;)

Meillä tämä työasioiden positiivinen käänne ei ihan suoraan vaikuta vauva-aikatauluun. Jos olisin saanut määräaikaisen, niin sitten olisi aloitettu heti eilen, mutta kun sain siis Vakkaripaikan. Kuvitelkaa, vaikka kuulun iältäni ja sukupuoleltani ehdottomasti riskiryhmään!!! Katsomme nyt rauhassa ainakin kevääseen saakka, ja sitten ehkä. Listassa taitaa lukea huhtikuu, enkä sitä lähde muuttamaan, enkä nyt muutenkaan aio miettiä asiaa liikaa. Katsotaan miten elämä kuljettaa.

Mulla on nyt ollut niin paljon hyvää onnea matkassa, että lähetän siitä annoksen Vilkulle. Eikös viikonloppuna pitäisi selvitä? Ja kaikille muillekin onnenpalasia, mihin ikinä nyt haluattekaan niitä käyttää!

Jee! Onneksi olkoon Neilikka!! :D
Lähetätäkö pikkuisen hyviä työtuulia tänne päin?

Ja Minnin yrityksen alku aikaistui, ihanaa! :D

Vilkulle vielä mahdottomasti peukutusta! bd bd

Se on muutes likat nyt hatunnoston paikka. En ole ahdistellut miestä millään vauvoihin tai häihin viittaavallakaan sitten sunnuntain! Ja se on pitkä aika. :P

Seuraa valitusta..

Se "#¤% jumitus on vaan lisääntynyt. Eilen piti uiminen jättää kesken vihlomisen takia. Ja pukuhuoneeseen päästyäni kävin halailemassa pyttyä.. Aamullakin oli vielä niin huono olo, että kahvi jäi kyllä välistä.. Hitot.

Hyvä Saana, reipas tyttö!
Sulla on kyllä maailman oudoimipia vaivoja, mutta koita nyt selvitä.
Ja mää toimin sun personal trainerina työnhakuasioissa heti kun mitään ilmaantuu kiikariin! (Onko näkyvissä?) Kannattaa muuten lähettää hakemus aina heti kun vaan ehtii, kiinnostavimmat haastateltavat otetaan heti, eikä odoteta mitään viimeistä hakupäivää! Näin siis yksityisissä yrityksissä. Kyllä se siitä!

Juu, selvitään selvitään..

Puuh. Taidan olla loman tarpeessa, kun vaikka kuukauden työttömyys kuulostaisi aika houkuttelevalle :) No joo, mutta siitähän se stressi vasta tulisikin :D Pitää vaan yrittää bongailla mielenkiintoisia juttuja. Ja lähettää loput avoimet hakemukset.. Ihanaa, viimein mulla on ikioma personal trainer! :D

Voi itku. Sen hetken kun maltan olla miestä painostamatta, niin eikös vauvajuttua tule muualta.. Miestä pyydettiin kummiksi kaverin lapselle. Aika hauskaa sinänsä, mies ei edes tiennyt, että kaverille on tulossa perheenlisäystä. Tosin lapsi on heille jo kolmas, mutta silti.. *huokaus* Toivottavasti ei tule takapakkia...

Hmm. Aika hauska juttu, meillä on molemmilla omat kummilapset, yhteistä ei ole ainuttakaan. Vaikka kaikki ovat syntyneet sen jälkeen, kun ollaan menty kihloihin. Hmm. Onkohan se jonkinlaista varmistelua vanhemmilta, että jos tulee ero? Mites muilla?

Ota miehistä ja selvää. Totesi vaan, että kaverilla lapsi, pyydettin kummiksi. Ajatteleekohan se edes lapsiasiaa? Vai kuuluuko kaverin lapsi samaan sarjaan kun se, että "ai onko äitini nainen?!?" silloin kun mies on noin 10v?

Hei kauheesti onnea, Neilikka, työpaikan johdosta! Wautsi!

Voi, Saana, sun vaivoja! Ettet VAAN ole raskaana kun kerran oksensitkin? Tai sitten oot saanu jonku ihme pöpön... :) Mutta hienoa että oot pitädy itses kurissa, ehkä se + kummius saattaa pikku hiljaa ruveta vaikuttamaan mieheen....

Mulla on ollu oudot menkat. Eilen alko ihan pikkasen ja sit vaan loppu. Ehdin jo tässä aamupäivällä ruveta elättelemään toiveita uudestaan (et jos ne ei sen enempää tuliskaan) mutta nyt kun oon käyny miljoonannen kerran vessassa tänään niin tulee taas. Voi olla et tää jännitys vaikuttaa siihen (...kun niitä menkkoja ei ollut illalla/yöllä en saanyt oikein nukuttua... mietin jo et miten kertoisin miehelle perjantaina kun meil on 3-vuotis päivä JOS nyt sittekkin ois ollu...)

Sori yksityiskohtaisuus mutta mun vuoto on vaan omituisen väristä, mutta saattaa ehkä johtua siitä et mulla oli se hiivalääke joku 4 pvää sitten. Siis ei tumman punasta mutta ihme ruskeen/oranssin haaleaa (yäk, sori...) No, eiköhän sit 3-vuotispäivänä oo kunnon vuoto, kun mies ois niin halunnu et oltais voitu olla oikein romanttisesti.

Eilen kun keskusteltiin vauva-asiasta, mies sano et sen mielestä MINÄ en ole valmis! Ja mä olin et halooanteeksmitä! Mä en ole mikään kodin hengetär enkä oikein ole hyvä siivoomaan ja laittamaan ruokaa. Lattiaa en oo pessy vuoteen... Ja mies sano et ei se vetele jos on vauva... No mut tottakai mä silloin pesisin lattiaa enemmän jos ois vauva joka kellis siinä lattialla! Joka tapauksessa jos ehdin huomenna niin siivoon kunnolla, pesen sen perhanan lattian, ja laitan jotkut kunnon pihvit ja syödään sit kynttilän valossa. Jos se kerran muka vaikuttaa niin enköhän osaa olla Desperate Housewife jonkun aikaa... :) Kohta kiiltää koti kun Hyacinthillä jos sillä sais vauvoja!

Saana, mä lueskelin kans odottajien puolelta et mitä laitetaan vauvalle päälle kun tullaan kotiin ekaa kertaa... ERITTÄIN vaarallista... *huokaus*