Ajatuksissa 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saana

Vieras
Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Eli tänne ovat tervetulleita kaikki vauvoista haaveilevat, vauvojen hankinnan yrittämisestä haaveilevat ja vaikka muuten vaan haaveilevat ihmiset, joilla on jotain ajatuksissa :)

Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T11/06
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Minni, 26+24, Y8/07
Vanilla, 26+24, Y3/06 LA 02/07
Sella, 23+23, Y jossain tulevaisuudessa
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
Meea, 22+23, Y11/06 (ehkä)
Saana 24+27, T 8/07 (ehkä)
Neilikka 25+25, T04/07 (ehkä)

Kui se noin hyppäsi?? Jee, olen tietotekniikkanero..

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T11/06
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Minni, 26+24, Y8/07
Vanilla, 26+24, Y3/06 LA 02/07
Sella, 23+23, Y jossain tulevaisuudessa
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
Meea, 22+23, Y11/06 (ehkä)
Saana 24+27, T 8/07 (ehkä)
Neilikka 25+25, T04/07 (ehkä)

Kiitoksia Saanalle uuden ketjun aloittamisesta!

Neilikalle peukut pystyssä!

Jep, täällä kp23/29-35 mut ovis oli n.kp14 joten kp.28 vois menkat jo alkaa. Mullahan siis tää jännitys on oikeasti tuottanut oikeita raskausoireita ja siks onkin ollut niiiin vaikea niellä kuukautisten alkua tai negan testaamista. Eli nyt YRITÄN vaan saada itseni kuvittelemaan miten se tuhruvuoto taas ilmestyy niinkuin tähänkin asti. Mutta kun jotakin oikein kovasti toivoo ja epätoivo välillä nostaa päätään niin ajatukset menevät pakostakin sinne plussaus-haaveiluun. Iskä kysy tänään yhtäkkiä puhelimessa et koskas niitä lapsenlapsia ois tulossa?...Jooo..... Äitille oon kertonu yrityksestämme jo kesällä mutten tiiä onks se sanonu mitään iskälle. No sanoin et "sit ku Jumala suo" mutten selitellyt sit sen enempää. Se sano et pitää sit laittaa kirves sängyn alle niin sanoin et on jo koska oon kuullu ton aikasemmin. Tosin niin et tulis tyttö..Kun meijän poika-sukuihin ei tyttöjä helpolla näytä tulevan. No joo...

Minni, oon käsittäny et noitten lämpöjen mittailu on aika vaikeaa. Pitäis kai olla tarkempi mittarikin kun erot voi joillakin olla niin pienet. Mut siis lämmöt nousee oviksen aikaan ja laskee kun kuukautiset alkaa ja jos on raskaana niin ne ei sit vähään aikaan kai laske. Mut sithän jo voi testaillakin jos menkat on myöhässä. Itse en oo sen takia lämpöjä mittaillut.

Saana, juu tervetuloa jännäysjengiin! TÄSSÄKIN asiassa aika matelee!!! Kärsivällisyyttä...

Öitä, V

Olette ihania kun olette peukuttaneet niin ahkerasti! Kiitos kovasti, taisi auttaa hyvin. Vielä ei ole nimiä paperissa, mutta selviää viimeistään maanantaina, ja oikein hyvältä vaikuttaa. Vielä ei ole juhlinnan aika kun ei ole varmuutta, mutta ilmeisesti hyvät todennäköisyydet on päästä. JEE!!! Työtehtävät olisivat justiinsa sopivan tasoisia ja kiinnostavat kovin. Hassuinta on, että olen tehnyt lopputyöni eräästä aika erikoisesta alueesta, josta en kuvitellut ikinä olevan hyötyä. Nyt haastattelussa kysyttiin lopputyöni aihetta, ja selityksen loppuun lisäsin, että tämä on vielä kovin teoreettinen alue, eikä kovin lähellä käytäntöä, kun minut keskeytettiin ja sanottiin, että firman yhteistyökumppanit toisessa maassa ovat juuri tutkimassa tätä aluetta ja sen soveltamista!!!

Nyt joudun taas jatkamaan töitä, ja ehdin langoille huomenna puolen päivän jälkeen. Voikaa hyvin ja pitäkää ketju vilkkaana!

Neilikka

Voi vitsi, pidetään sitten peukut vielä pystyssä kunnes kuulet työpaikasta :)

O-ou Saana, ei tee hyvää sun vauvakuumeelle... :)

Hain apteekista GynoDaktariineja eilen ja rupes kai auttamaan hiivaa... On aika sellanen olo et menkat alkaa pian... Niiden pitäis alkaa torstaina/perjantaina/lauantaina. HMph....

Juu, peukut edelleen pystyssä vaan :)

Juu ei tee. Että varoitus vaan, kuume voi taas roihahtaa ihan uskomattomiin mittoihin... Heh, viime yönä jo näin unta, että meille tuli poika... että mitähän sitten ke-to yönä...

Hyvä jos alkoi auttamaan. Itselläni ei silloin auttanut ei GD eikä Canesten.
Ehkä ne ei alakaan... Peukutusta Minnillekin! bd

...hmm... ei oikein tapahdu mitään juoruamisen arvoista. Mennään poikaystävän kanssa illalla leffaan kattomaan Borat-elokuvaa. Kuulemma pitäis olla hauska.

Jeps, hiiva rupee helpottamaan, pitäis varmaan vältellä sokeria mut söin just töissä kaks isoo palaa suklaa kakkua.

Sou not :)

Huii... varo Saana ihmeessä ettei mies löydä niitä... :)

Onkos ovistestien tarkoituksena bongata päivä jolloin käytätte muuta ehkäisyä ellei bongata päivä jolloin saat poikaystävän lakanoiden väliin...?

Nyt oppia onko se mahdoton halutus ovis vai ei.. Ja jos sitten joskus sais miehen lakanoiden väliin muina aikoina au naturel.

Thih, vaikka se nuo löytäisikin, tuskin hoksais mitä ne on. oletettavasti vaan ihmettelisi, miksi kynsiviila ei viilaa tms :D

Eli haluat oppia bongaaman oviksen? Mä en kyllä osaa kans bongata sitä kun musta tuntuu että saattaa nippailla ja pistellä aina pitkin kiertoa milloin sattuu. Paitsi menkkakivut on sit erikseen, ne tunnen hyvin.

Ei oo enää monta päivää niin menkkojen pitäis alkaa, torstaina on 4 vkoa siit kun viimeks alko. Hmph, viime ja tää viikko on menny tässä hiivan kanssa, ja sit on kohta menkat. Eli taas paussia seksissä... Harmi kun kerran päästiin vauhtiin sen mökkireissun aikana :) Yleensä puuhaillaan ehkä kerran tai kaks viikossa, en tiedä onko paljon vai vähän, miehen mielestä ainakin liian vähän.... Mut täs on nyt ollu viime kuukausina hiivaa, virsistä ja kaikkea muutakin vaivaa.

Mä kattelin muista ketjuista noita oireita mitä ihmisillä on ennen plussatestiä, ja ei niistä kyllä oikein voi päätellä mitään. Väsymustä, nippailee mahasta, nenä tukossa, pientä lämpöä ja palelua. Mutta ihan samoja juttujahan voi olla ennen menkkoja flunssan tulossa. Kai se pahoinvointi tulee sit myöhemmin.

Mun poikaystävä tietää kyllä hyvin, miltä raskaustesti näyttää. Oon testaillu niin monta kertaa, melkein aina jos menkat on vähänkin myöhässä...

Tosiaan kerroinkin että miehen veljelle ja sen vauvalle on syntymässä tyttö ennen joulua. Oon käynyt jo ostamassa pieniä vaatteita (VOIIIIIH) ja sellasen nimikirjan (selitykset nimistä). Onhan ne jo varmasti päättäny nimen mut sit ainaki voi lueskella et mitä ne nimet tarkottaa. Toivottavasti kirja ei oo ihan "käytetyn" näkönen, musta on ihana kattella sitä... *HUOKAUS*

En usko, että mies tunnistaisi liuskoja. Ne testit mitä se on nähnyt ovat olleet niitä ClearBluen paksuja testejä.

Juu, mistään nippailuista tms tuskin tunnistan, pari viikkoa ennen menkkoja on ollut vaan mahassa hmm.. sellainen möykkyolo..? Ja sitten se aivan älytön halutus.. (*kuiskaus* ja ne limat...)

Niinpä, noi ensioireketjut on hauskoja :D

Hei Minni, onko miehesi hoidettu? Siis onko hiiva häädetty aina myös mieheltäsi silloin kun sulla on ollut hiivaa? Mieshän ei välttämättä oireile ollenkaan.

Joulu tulee, ihanaa. Mitähän ostais kummitytölle lahjaksi? Heilläkin kun tavaraa on jo liikaa.. Mutta kun kaikki ihan pienten tavarat on niiiin ihania. :D

Ei ole miestä hoidettu! Miten sen voi tehdä? Laittaa vaikka Canesten-voidetta vehkeeseen vai?

Joo pienten tavarat on ihania :) Mutta musta pienet vaatteet on melkein vielä ihanampia, ja esim. H&M:stä saa tosi halvalla söpöjä juttuja.

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_BAB_KLA

Kunhan kattelin....

Juu, Canesten-voidetta vehkeeseen. Jos en ihan väärin muista, niin lääkäri joskus sillon sanoi, että mies pitää hoitaa myös, että saa kierteen katkaistua. Eipä itselläni sen jälkeen ole hiivaa tai tulehdusta ollut, joten jos se auttaisi sullakin?

Huomenta,
Kivaa että Saana ja Minni on pitäneet ketjua pinnalla... Mulla ei onneksi ole kokemusta hiivasta. Virtsatulehdus mulla sen sijaan on ollut säännölisesti joka syyskuussa kerran. Tosi hassua! Siitä tiedän aina että syksy on alkanut.

Taas koko aamupäivä täysin varattu töissä, mutta iltapäivällä ehdin tänne sitten huomattavasti tehokkaammin. Pitääpä kerrata sitten huolellisesti mitä täällä onkaan tapahtunut.

Kuulemisiin!

IIK! Pienen pieniä vaatteita kahvihuone täynnä! Söpöjä niin söpöjä. Itse söpöläinen on lounaalla, joten vielä ei ole kuume noussut yli... Ihan vielä. Hmm. Ei se kummityttö sillon vähän yli vuosi sitten niin söpölle tuntunut...?

Tuli keskeytys. Vielä ei ole pientä näkynyt. Heh, todella hölmö tunne, tekisi hirmuisen mieli ottaa pieni syliin, mutta toisaalta tekisi mieli juosta kiireesti karkuun, kun tietää että näkeminenkin nostaa kuumetta. Ja sitten miesraukka saa taas kärsiä..

Tai sitten teet niin kun mulla saattaa käydä tollasessat tilanteessa että tuijotat vaan vauvaa oikein auvoinen ilme naamalla ja sanot "ooooiiii" muttet kehtaa kysyä vauvaa syliin kun kaikki muut roikottaa sitä sylistä toiseen... :) Ja sit jälkeenpäin harmitti kun en pitänyt sylissä... Mä olin tollanen kun mun entinen pomo tuli pienen vauvansa kanssa kerran töihin....

Voi kun ne menkat ei alkais loppuviikosta... mä ajattelin testata perjantaina, ja JOS se nyt olis positiivinen (mitä se nyt ei ole!) niin kertoisin poikaystävälleni silloin kun meil on perjantaina kolmevuotispäivä :) Hehe, vaikka lahjana pieni potkupuku tai joku "apua minusta tulee isä"-kirja... :) No, kunhan haaveilen.

ÄRSYTTÄVÄÄ että mielikuvitus lähtee laukkaamaan tollai ihan pienenpienenpienestä mahdollisuudesta... miks en vois olla niinkun lottokupongin ja arpojen kanssa et oon aina varma etten voita mitään.... jonkun pitäis varmaan hakata mua päähän!

No, eiköhän ne menkat sit palauta mut maan pinnalle...

Joo, niinhän siinä saattaa käydä. Höh, jos nyt näen edes sitä pientä. Ovat kadonneet tänne jonnekin...

Pitäisköhän alkaa hauskuuttaa itseään työpäivien ratoksi ja alkaa kuvittelemaan kaikennäköisiä oireita, vaikka mahdollisuutta ei edes ole.. Ellei sitten Murphyn laki taas toteudu. Olenpas kitkerä tänään! Ihan kuin menkat olisi alkamassa. No, se johtuu vain huonosti nukutuista öistä.

Mutta peukutusta Minnille! bd Se on kuitenkin pienenpienenpieni mahdollisuus :) Olenkohan kamala ihminen, kun olis kiva vähän ruokkia mielikuvitustasi? :D