ajatko karvasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Kesä alkaa just nyt ja hame/shortsikelit, ajatko tai vahaatko jalkakarvasi pois? Entäs kainalokarvat, rehottaako puskat kun nostat kättäsi? Kuinka usein sheivailet, ehtiikö sänki tulla kutkuttamaan?

Ajan kyllä kainalot ja jalat, sit vähän tuota bikinirajaa on joskus siistittävä.
Mutta en läheskään joka päivä vaan sit ku näkyy just omaan silmään pieni sänki, se ei vielä näy metrin päähän :whistle:

Mie höylään melkein joka päivä jalat, varsinkin, jos olen laittamassa hametta päälle ja sit joka toinen päivä suihkussa käydessä kainalot.. jos tiedän, että uimaan tai muuten rannalle olemme menossa, siistin bikinirajoja..

Juu, pitäähän niitä puskia vähän pienentää pari kertaa viikossa vähintään. Varsinkin näin kesäisin.

Niin ja siis höylään. Mulle vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia (olen kokeillut kaikki karvanpoistokeinot).<br><br>

siis oikeasti miksi tällasia ketjuja tehdään? ei pahalla. mutta ketä kiinnostaa ajaako joku nimimerkki ökiäinenpökiäinen karvansa. onks tääl joku suomen gallup tekemässä tutkimuksiaan?
samaa sarjaa on nää ketjut joissa kysellään miehesi nimi? ikäsi? jne. voi että. mie en tajuu :o

Yhteistyössä