Kuinka usein poistat karvasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joku"

Vieras
Siis kuinka usein poistat jalkakarvasi ja millä keinolla? Poistatko samalla myös muitakin häiritseviä karvoja kehostasi? Mä itse poistan sekä jalka-että kainalokarvat kerran viikossa. Samalla leikkaan ylähuulen yläpuolelle kasvaneet pienet "hahtuva"karvat pois.;-) Ja tähän toimenpiteeseen käytän ihan perinteistä höylää ja karvojenpoistogeeliä.;-)

Höylällä joka päivä. Olen reippaasti normaalia suomalaista tummempi, joten kun aamulla sheivaa, illalla tuntuu jo sänki. Olen harkinnut karvojen poistamista pysyvästi laserin avulla jaloista ja kainaloista.

Mulla on suihkussa roikkumassa sellainen vedenkestävä ajolaite :D siinä on siis trimmeri ja höylä samassa. oiskohan tällainen just Guest Blog: (Men's) Shaving 101 ~ I Heart Heels

Mies osti itelleen, mut mä oon vähän niinku ominu sen ku on niin hyvä :laugh:

Kainalokarvat ajelen tolla trimmerillä joka suihkukerralla, säärikarvat joskus pelkällä trimmerillä ja joskus niin, että on trimmeri ja höylä. Ihan huippuvehje. Säärikarvat ajan kerran viikossa. Kainalot ajan höylällä jos tarttee saada oikeesti sileäksi :) tälleen kun ei tartte lyhythihaisia paitoja käyttää ni trimmeri riittää

höylällä ajelen kainalot joka kerta kun olen suihkussa.

Sääret ajelen kesäisin joka suihkukerta, talvisin voin antaa rehottaa ellei ole hamekeikkaa tiedossa.

Leuasta ja ylähuulesta nypin karvoja pinseteillä päivittäin.

Tussukarvoja en ajele enkä muutoinkaan poista.

Vihaan karvoja. Hiuksia en ajele paljaaksi sentään, mutta muut karvat saa lähteä joko höylällä tai geelillä tms.
Joku kerran keksi kysyä, että ajanko myös poskinukan. Kyllä,sekin saa lähteä.

Suihkun yhteydessä lähtee kainalokarvat (eli 4-6 kertaa viikossa). Säärikarvat harvemmin, näin talvella ajele silloin kun itsekin säikähdän niitä (viikon-parin välein), kesällä taas monta kertaa viikossa. Haluaisin epillaattorin, mutta en ole vielä ostanut kun ne hyvät yksilöt maksaa kai 50e ja siitä ylöspäin. Sillä voisi myös käsitellä ylähuulen, missä mulla on inhottavia hapsuja, tähän mennessä olen nyppinyt ne pinseteillä :x

Yhteistyössä