No provoisoida = saada aikaan keskustelua.. Sitä tuli, mutta ei sitten itse olla valmiita aiheesta puhumaan..Alkuperäinen kirjoittaja badass:mä en nyt ymmärrä mikä tän alotuksen tarkotus oli? :/
kannattaisko sunkin välillä nauraa ja löysätä heiAlkuperäinen kirjoittaja joo:Voitaisiin taas kerran ihmetellä myös miksei perusteita tietyille väittämille löydy.. Nauretaan vaan eikä osata järkevästi keskustella?
no itku tästä asiasta vielä puuttuikin :'( :'( voi teidän kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta::'( En jättäisi.
muille mammoille tais olla maailman loppu kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:voisin jättää minäkin..jos tosiaan vain pienest hetkestä kyse.
Just toi asenne.. "eihän viimeksikään mitään käynyt". Tietty jokainen tekee kuten itse tahtoo, mutta kannattaisi todella pitää mielessä että aina VOI sattua.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:ei voi muuta kuin nauraa teidän KUNNOLLISTEN ja 24/7 vahtineille mammoille
hyvin meni reissu ja poika oli katsonut lastiksia sen aikaa ja vauva nukkunu, niin kuin tekee aina vain. ei siis tulipaloa,kolaria eikä muutakaan...hei halooo
relatkaa vähän!
*hakee kahvia*
sori en jaksa enää aiheesta.....täytyy mennä pinna sängyn viereen kyttään että ei tuu tulipaloaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Just toi asenne.. "eihän viimeksikään mitään käynyt". Tietty jokainen tekee kuten itse tahtoo, mutta kannattaisi todella pitää mielessä että aina VOI sattua.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:ei voi muuta kuin nauraa teidän KUNNOLLISTEN ja 24/7 vahtineille mammoille
hyvin meni reissu ja poika oli katsonut lastiksia sen aikaa ja vauva nukkunu, niin kuin tekee aina vain. ei siis tulipaloa,kolaria eikä muutakaan...hei halooo
relatkaa vähän!
*hakee kahvia*
Se, että eilen ei tullut autoa kun ylitit tien, ei tarkoita ettei sun tarvii tänään edes katsoa ennen tien ylitystä tuleeko??
Just olin viikonloppuna kurssilla jossa oli ensiapua, tulipalon sammuttamista jne ja kouluttamassa ollut pelastushenkilöstö terotti juurikin sitä, että tollainen asenne on hiton vaarallinen.
Turvallisuus on tunnetila, ja väärä turvallisuuden tunne on todella vaarallista
En mä ymmärrä (eikä tietty tarviikaan) miksi sä aloitat jonkun aiheen muttet pysty siitä sitten puhumaan?Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:kannattaisko sunkin välillä nauraa ja löysätä heiAlkuperäinen kirjoittaja joo:Voitaisiin taas kerran ihmetellä myös miksei perusteita tietyille väittämille löydy.. Nauretaan vaan eikä osata järkevästi keskustella?
Ei tässä siitä ole kysymys :hug:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:muille mammoille tais olla maailman loppu kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:voisin jättää minäkin..jos tosiaan vain pienest hetkestä kyse.
näköjään..mut mulla eri tilanne ku 4 alle 6v ni en voisi täl hetkel jättää jos olis esim tuo vanhin ja tuo 1v ni jättäisin 5-10minuutiks..Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:muille mammoille tais olla maailman loppu kyseessäAlkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:voisin jättää minäkin..jos tosiaan vain pienest hetkestä kyse.
Laitetaan vielä vaihtelunvuoksi tämmöinen hymiö :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:no itku tästä asiasta vielä puuttuikin :'( :'( voi teidän kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta::'( En jättäisi.
Et sä vaan voi olla noin yksinkertainen??Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:sori en jaksa enää aiheesta.....täytyy mennä pinna sängyn viereen kyttään että ei tuu tulipaloaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Just toi asenne.. "eihän viimeksikään mitään käynyt". Tietty jokainen tekee kuten itse tahtoo, mutta kannattaisi todella pitää mielessä että aina VOI sattua.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:ei voi muuta kuin nauraa teidän KUNNOLLISTEN ja 24/7 vahtineille mammoille
relatkaa vähän!
*hakee kahvia*
Se, että eilen ei tullut autoa kun ylitit tien, ei tarkoita ettei sun tarvii tänään edes katsoa ennen tien ylitystä tuleeko??
Just olin viikonloppuna kurssilla jossa oli ensiapua, tulipalon sammuttamista jne ja kouluttamassa ollut pelastushenkilöstö terotti juurikin sitä, että tollainen asenne on hiton vaarallinen.
mitä mun pitäs viä sanoo ? itkee,pierrä,nauraa vai???Alkuperäinen kirjoittaja joo:En mä ymmärrä (eikä tietty tarviikaan) miksi sä aloitat jonkun aiheen muttet pysty siitä sitten puhumaan?Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:kannattaisko sunkin välillä nauraa ja löysätä heiAlkuperäinen kirjoittaja joo:Voitaisiin taas kerran ihmetellä myös miksei perusteita tietyille väittämille löydy.. Nauretaan vaan eikä osata järkevästi keskustella?
Enkä mä mitenkään tuomitse sua ihmisenä vaikka olenkin tästä erimielinen.. Oon ehkä asiallisen keskustelun tarpeeni kanssa väärässä paikassa..
Oletan, mulla on kieltämättä lapsellinen tapa uskoa että keskustelutaitoisia ihmisiä vielä löytyy, vaikka harvinaista se nykyään on..Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:mitä mun pitäs viä sanoo ? itkee,pierrä,nauraa vai???Alkuperäinen kirjoittaja joo:En mä ymmärrä (eikä tietty tarviikaan) miksi sä aloitat jonkun aiheen muttet pysty siitä sitten puhumaan?Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:kannattaisko sunkin välillä nauraa ja löysätä heiAlkuperäinen kirjoittaja joo:Voitaisiin taas kerran ihmetellä myös miksei perusteita tietyille väittämille löydy.. Nauretaan vaan eikä osata järkevästi keskustella?
Enkä mä mitenkään tuomitse sua ihmisenä vaikka olenkin tästä erimielinen.. Oon ehkä asiallisen keskustelun tarpeeni kanssa väärässä paikassa..
olettatko että sä saat täällä asiallista keskustelua no juu,oon erimieltä....
no sen käsityksen sain teidän teksteitä, että valvotte 24/7 lapsienna ja koko ajan,ettei pääse mitään tapahtumaan....Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Et sä vaan voi olla noin yksinkertainen??Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:sori en jaksa enää aiheesta.....täytyy mennä pinna sängyn viereen kyttään että ei tuu tulipaloaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Just toi asenne.. "eihän viimeksikään mitään käynyt". Tietty jokainen tekee kuten itse tahtoo, mutta kannattaisi todella pitää mielessä että aina VOI sattua.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:ei voi muuta kuin nauraa teidän KUNNOLLISTEN ja 24/7 vahtineille mammoille
relatkaa vähän!
*hakee kahvia*
Kytätä ei tarvii 24/7 mutta pitää olla niin lähellä että pystyy valvomaan mitä ympärillä tapahtuu.
Toivottavasti ymmärrät itsekin kuinka typerän mustavalkoisesti ajattelet tässä asiassa.
sekin oli vitsi, voi elämä teidän kanssa *tarjoaa tuoretta kahvia*Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Jaa. Mä en jättäisi.
Aika hauska että aloitusviestissä lukee että saa haukkua mutta sitten sitä kritiikkiä ei oikein kestetäkään.
Ainakaan mun teksteistä et voinut saada sitä kuvaa.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:no sen käsityksen sain teidän teksteitä, että valvotte 24/7 lapsienna ja koko ajan,ettei pääse mitään tapahtumaan....Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Et sä vaan voi olla noin yksinkertainen??Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:sori en jaksa enää aiheesta.....täytyy mennä pinna sängyn viereen kyttään että ei tuu tulipaloaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Just toi asenne.. "eihän viimeksikään mitään käynyt". Tietty jokainen tekee kuten itse tahtoo, mutta kannattaisi todella pitää mielessä että aina VOI sattua.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:ei voi muuta kuin nauraa teidän KUNNOLLISTEN ja 24/7 vahtineille mammoille
relatkaa vähän!
*hakee kahvia*
Kytätä ei tarvii 24/7 mutta pitää olla niin lähellä että pystyy valvomaan mitä ympärillä tapahtuu.
Toivottavasti ymmärrät itsekin kuinka typerän mustavalkoisesti ajattelet tässä asiassa.
ja hyvä näin =)
Noh... tässä tapauksessa olisi juuri parempi että lapset kotona, eikä jääny rattijuopon alle.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Joka tapauksessa on mielestäni eri asia.. Otsikkona voisi olla myös: Äiti kuoli rattijuopon alle, pienet lapset kotona kahden..Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Niin, mutta kun minä olen ulkona tekemässä sen 10-15 minuuttia asioita, ei minulla ole tietoa mitä sisällä tapahtuu. En esim. voisi havaita sisällä syttynyttä tulipaloa.
Että ei siinä minusta ole mitään kummaa jos jättää isomman sisaruksen kanssa jos käykin näköetäisyydeltä poissa tuollaisen ajan....
Miksi ottaa tietoisia riskejä elämän tärkeimpien asioiden kohdalla?