Aivan sairaan hyvä suklaakakku, valmista alle 10 minuutissa!!

  • Viestiketjun aloittaja Herkkupylly
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kokeiltu.
Yulihan tosta ihan OK, mut ei mitään extrasuperüberhyvää. En ehkä vieraille tota tarjoaisi, mut kyllä se pahimman makeannälän selättää.
Uhuu. Mä taas tykkäsin ihan sikana! :D Voittaa meidän normitarjoilut (keksiä ja kaupan pullaa) ihan kuusnolla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kokeiltu.
Yulihan tosta ihan OK, mut ei mitään extrasuperüberhyvää. En ehkä vieraille tota tarjoaisi, mut kyllä se pahimman makeannälän selättää.
Uhuu. Mä taas tykkäsin ihan sikana! :D Voittaa meidän normitarjoilut (keksiä ja kaupan pullaa) ihan kuusnolla. :)
Ehkä mä vaan oon liian hankala :D
(ja mä siis tarjoan vieraille yleensä jotain Fazerin pullapakasteita, ellei mies ole ehtinyt leipoa jotain :LOL: )
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kokeiltu.
Yulihan tosta ihan OK, mut ei mitään extrasuperüberhyvää. En ehkä vieraille tota tarjoaisi, mut kyllä se pahimman makeannälän selättää.
Kummallako ohjeella teit, tuolla johon tulee kaakaojauhetta vai suklainen versio?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kokeiltu.
Yulihan tosta ihan OK, mut ei mitään extrasuperüberhyvää. En ehkä vieraille tota tarjoaisi, mut kyllä se pahimman makeannälän selättää.
Kummallako ohjeella teit, tuolla johon tulee kaakaojauhetta vai suklainen versio?
Kaakaojauheverisota kokeilin :) Veikkaan, että toinen on parempi!
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä suklaakakku? eihän tossa ole edes suklaata?
Tiedän useita kakkuohjeita, joiden nimi on suklaakakku, vaikka niissä on kaakaota. Ja juustokakuissa ei ole juustoa, vaan rahkaa, kermaa yms.
Ettekö te tiedä mistä suklaata tehdään? Kaakaosta, rasvasta ja sokerista...
 

Yhteistyössä