Mulla oli tommonen 2,5 litran puikulainen silikonivuoka ja siihen sopi hyvin. Ehkä 2 litraseen mahtuu, mutta pienempään en enää laittaisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkäkokoseen kulhoon vois laittaa, jos se kohoaa paljon?
Mä kans mietin, että illalla ehkä kaivan tuon lämpimän kakun kanssa vielä vaniljajätskiä pakkasesta. Muuten en kyllä kaipaa kummempaa päällystettä.Alkuperäinen kirjoittaja annamanna:syön tätä just maistuu ihan tavalliselta kuivalta suklaakakulta. Ihan hyvää mutta vaatis kyllä jotain päällystettä/täytettä yms...
Suoraan ohjeesta lainattua: "mikrota täydellä teholla (n. 700w) 4-5 minuutin ajan."Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Paistetaanko tuo taydella teholla, siis esim. 600 W?
Hyvin lähti irti ainakin tuost uunivuoasta, kun oli niin kuohkeeta! =)Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Lähteekö miten hyvin irti kiposta?
Oi nam! Toi on varmaan hyvä yhdistelmä! Tule kertomaan miltä maistui!Alkuperäinen kirjoittaja piikkisiili:Pakko kokeilla, mikrossa on piirakka just kypsymässä Lisäsin sekaan hieman vadelmiakin, saa nähdä millainen tulee.
Kiva kuulla, että vähemmälläkin rasvalla toimii. Mä nimittäin mietinkin, että 2 desiä rasvaa on aika pirusti noin pieneen kaakkuun...Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti:Minäkin innostuin testaamaan. Alkuperäistä ohjetta fiksasin niin, että rasvaa oli vain desi, koska ei ollut enempää. Korvasin osan ihan vain maidolla ja laitoin pari rkl sekaan kookoshiutaleita. Todella hyvää tuli! 6vee ihmetteli, että missä ihmeen välissä olet äiti rakas ehtinyt kakkua leipomaan
Hyvin onnistui ja on hyvää Ihan pakastimesta suoraan marjat taikinaan ja pidensin hieman kypsennys aikaa. Pakko pistää ohje muistiin. Olispa ollut vielä vaniljajäätelöä....Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Oi nam! Toi on varmaan hyvä yhdistelmä! Tule kertomaan miltä maistui!Alkuperäinen kirjoittaja piikkisiili:Pakko kokeilla, mikrossa on piirakka just kypsymässä Lisäsin sekaan hieman vadelmiakin, saa nähdä millainen tulee.