Aivan kauhea, kauhea ummetus :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maare

Vieras
Mä oon niin kipeänä!! Levolacia ottanut jo aika paljon monta tuntia sitten, mut ei vaan auta. Sattuu!!!!!
Mitä muita ensiapukeinoja on kotona? Veden juonnin lisäks...

Alkuperäinen kirjoittaja fdg:
ei kuulu asiaan mutta mulla toisinpäin, kai ärtynyt paksusuoli. :( koskaan ei ole ummetusta ollut, ei edes raskaanaollessa. yleensä on kiire vessaan!

sori, karkasi.. mutta niitä kotikonsteja ummetukseen ei taida paljo olla. auttaako jos juot äkäistä kahvia vaikka muutaman kupillisen putkeen? mulla yksikin saattaa aiheuttaa "kiire vessaan" -reaktion..

kysyppä joltain kaverilta onko microlaxia antaa/tuoda. niin mä tein kun pojalla oli kauhea ummetus ja apteekit kiinni. myös päivystyksestä voi hakea kenties peräruiskeen jos kauhea tuska. ainakin poika olisi saanut..

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Peräruisketta mäki suosittelen. Saisitkohan päivystyksestä? Eikö teilläpäin ole ollenkaan päivystävää apteekkia?

Kotitekoisen peräruiskeen saa ihan tehtyä, kun ottaa suihkusta pois suihku-osan ja pistää suihkun pyllyn suulle ja sievästi ruiskuttaa vettä pyllyyn. Mutta tää on ihan siis vain väliaikainen ratkaisu, ei jokapäiväinen.

Levolac ei ole mikään varsinainen pikaratkaisu, siinähän kestää 1 vuorokausi ennen kun vaikuttaa.

Tuo "vinkin" vinkki on ainoa pikaratkaisu mitä minä keksin. Bidee-suihkulla ehkä vielä helpompi.

Yhteistyössä