äitiyspakkausten vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitukka08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iitukka08

Jäsen
05.08.2008
119
0
16
Meillä niitä riittää kolmelta lapselta kun on..hyviä ja puhtaita vaatteita ovat edelleen.
siksi olisiin harmi heitttää ne hukkaan ihan tuosta vaan..spr:n konttiakin olen miettinyt mutta olisi kyllä kiva tähän talouteen saada niistä edes 1/kpl
huutiksessa ei tunnu olevan kysyntää..oko joku saanut jossain menemään äitiyspakkausten vaatteita?

Niitä on vaikea saada myytyö, koska ovat "ilmaiseksi" saatuja. Kaikki tietää, et ne on pakkauksesta. Mä olen myynyt 0,50 eur/kpl, kun kerran näin ostoilmoituksen ja ostaja halusi nimenomaan meidän pakkauksessa olleet vaatteet. Loput lahjoitin köyhälle ja nuorelle äidille.

Meiltä löytyisi niitä ihan täysin käyttämättöminä (iso osa oli aika epäkäytännöllisiä meille) ;)
Ajattelin kirppikselle viedä ja laittaa oikeasti niin järkevän hinnan, että varmasti menee.

Meil oli pakkaukset vuosilta -99, -01 ja -04 ja kaiken oon myyny, 0,10e-2e/kpl (siis vaatteet, puvut, peitot, makuupussit )

Tai saattaa tuol vissiin kahet potkarit olla, ja -99 pakkauksen keltavalkoinen viltti on viel jemmas. Oli myös muutamia vanhempien pakkauksien vaatteita ja nekin meni.
Ihan tään plussan kirpan kautta.

Itse myin äitiyspakkauksen vaatteita huutiksessa.
Laitoin pakettina.
Mulla oli kolme äitiyspakkausta ja niistä laitoin ne vaatteet kahteen pakettiin.
Toisesta sain 66e ja toisesta 73e.
Lähtöhinta mulla oli molemmissa 10e eikä ollu hv:ta.

Yhteistyössä