V vieras Vieras 26.02.2008 #1 kestovaipat. kenellä tarvetta? tai ylipäätään niille vaatteille? (pakkaus on vuoden 2006)
HeviäPRKLE Aktiivinen jäsen 01.12.2007 4 507 0 36 Kemi 26.02.2008 #3 Mullakin olis -07 pakkauksesta kestovaippa varmaan tallessa jos joku tarvii..*rupee penkomaan kaappeja*
Mullakin olis -07 pakkauksesta kestovaippa varmaan tallessa jos joku tarvii..*rupee penkomaan kaappeja*
D deziluu Jäsen 10.08.2007 898 0 16 26.02.2008 #4 Juu juu... ! mutta rekkaudu ja laita viestiä tuonne lahjoitetaan osastolle...