Äitiyspakkauksen kestovaipat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NallePuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2006 muistaakseni Popolini sisävaippa ja kuori ja 2007 Imse Vimsen flanellivaippa ja Imse Soft-kuori. 2006-vuoden vaippaa en ostaisi itselleni, ilmaiseksi voisin ottaa. Imsen pakkausta tuntuvat myyvän n. 15 euron hintaan tuolla kirpplisillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
määä heitin roskii, no en.. äiti vei sen kangas osan työpaikallensa lasten nukke leikkeihin ja sit niitä lappusii jota oli mukana niin heitin roskii..

No, nykyäänhän voi heittää tietysti ehjää roskiin, mut ois voinu kauppareissulla heittää vaikka johkin keräyslootaan, seurakunnan, fidan tms. kirpparille, jos ite et tarvii.

Mä ite vien kaikki, mitkä on ehjiä, mitä en haluu säilyttää nurkissa ja jaksa alkaa myymään kirppareilla noihin keltasiin lähetyspönttöihin. Lahjotin myös perhetyönkautta ehjiä ja siistejä vauvan vaatteita jaettavaksi niille, joilla on rahat todella tiukilla.

Onx ne vähän tönkköjä ne 2006 vuoden vaipat?
Mäkin niitä kahmin nyt itselleni käytettynä tätä kolmosta odottamaan, mutta nyt kun vertaan niitä esim. Fuzzeihin, niin nehän tuntuu tosi tönköiltä. Imse Vimset tuntuukin vähän kivemmilta, mutta luulen, että nuo Fuzzit vievät voiton meillä. :whistle:
Niin... ja ap tosiaan kyseli sitä hintaa. Halvimman olen saanut 2 eurolla ja kalleimmasta käyttämättömästä äp:n vaipasta olen tainnut maksaa 6 euroa.

2006 vaippa ei vissiin niin kiva. Mulla vastaava Popolinin uudempaa mallia ja isompana. Froteinen sisävaippa ja siitä sai käyttämällä ihan hyvänkin vaipan, et imukyky varmaan puolet parempi mitä alussa. Pidinkin sitä ensin ihan sutena, mut parani onneksi :)

Yhteistyössä