Heippa,
osaako kukaan sanoa ku tuli päätös kelalta et maksavat nyt kolme kuukautta sitä äitiyspäivärahaa eikä työnantaja et pitääkö työnantajan kuitenkin maksaa se erotus mikä tulee tuosta päivärahasta ja palkasta? Kuulun kaupan tessiin.
osaako kukaan sanoa ku tuli päätös kelalta et maksavat nyt kolme kuukautta sitä äitiyspäivärahaa eikä työnantaja et pitääkö työnantajan kuitenkin maksaa se erotus mikä tulee tuosta päivärahasta ja palkasta? Kuulun kaupan tessiin.