V
vieras
Vieras
Olen ollut leikkauksessa ja pyysin äitiä pariksi päiväksi jos olisi tullut komplikaatioita. Näiden kahden päivän jälkeen olin väsyneempi verrattuna siihen jos olisin yksin kotona lasten kanssa. Ja sitä piti tehdä ja tätä piti tehdä ja vaikka mitä. Sanoin yhdessä vaiheessa äidille että ottaisi rennommin.
Likka oli menossa kaverille pariksi päiväksi (matka 200 km per suunta). Laukku oli pakattu, likka laitoi itse kaikki tarvittavat tavarat sinne. Yöllä heräsin siihen kun äiti purkasi kaikki tavarat ja rupesi viikkaamaan uudestaan kaikki vaatteet ja pakkamaan uudestaan laukkuun. Kyllä suutuin siihen. Ensinnäkin likka itse laitoi niitä ja tiedä mitä ja missä on ja jos ei olisi heti löytynyt laukusta niin olisi hädissään soittanut että jotakin unohtui.
Äiti suutui kun ei saanut tehdä loppuun asti mitä aloittii ja läksi kotiin.
Nyt meni jo viikon verran eikä puhu minun kanssa.
Likka oli menossa kaverille pariksi päiväksi (matka 200 km per suunta). Laukku oli pakattu, likka laitoi itse kaikki tarvittavat tavarat sinne. Yöllä heräsin siihen kun äiti purkasi kaikki tavarat ja rupesi viikkaamaan uudestaan kaikki vaatteet ja pakkamaan uudestaan laukkuun. Kyllä suutuin siihen. Ensinnäkin likka itse laitoi niitä ja tiedä mitä ja missä on ja jos ei olisi heti löytynyt laukusta niin olisi hädissään soittanut että jotakin unohtui.
Äiti suutui kun ei saanut tehdä loppuun asti mitä aloittii ja läksi kotiin.
Nyt meni jo viikon verran eikä puhu minun kanssa.