V
vierailija
Vieras
haluan hänelle menevän jakeluun sen, että hän toimi väärin ja oli huono äiti. Satutti minua ja oli inhottava ja kohteli väärin ja pahasti. Jos hankkii lapsia, on näiden tunteista välitettävä, äitini mielestä hänessä ei ole ollut mitän vikaa äitinä, ja kuvittelee olleensa hyvä äiti. Haluan romuttaa tämän käsityksen häneltä. En itse saanut hänen käytöksensä ja suhtautumisensa takia kokea, että olen hyvä lapsi ja että minua voi kukaan rakastaa, joten hän on vastuussa näistä minulle aiheuttamistaan tunteista ja pahasta mielestä sen seurauksena.
Huomenna kun on äitienpäivä en aio muistaa enkä huomioida häntä millään lailla, onneksi olen ainoa lapsi, niin hän jää eronneena sitten ihan yksin ja huomiotta. Se on hänelle vähintäänkin ihan oikein.
Tietenkin yksi hyvä kosto olisi, jos aina joinain vuosina onnittelisi, niin että hän aina erehtyisi odottamaan, että saa onnittelut, eikä sitten saisikaan. Se olisi ihan parasta!
Huomenna kun on äitienpäivä en aio muistaa enkä huomioida häntä millään lailla, onneksi olen ainoa lapsi, niin hän jää eronneena sitten ihan yksin ja huomiotta. Se on hänelle vähintäänkin ihan oikein.
Tietenkin yksi hyvä kosto olisi, jos aina joinain vuosina onnittelisi, niin että hän aina erehtyisi odottamaan, että saa onnittelut, eikä sitten saisikaan. Se olisi ihan parasta!