Miten väärinkohteluun VOI vastata millään muulla kuin väärinkohtelulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä vastaan väärinkohteluun väärinkohtelulla. Jos lapsi ei esim. tottele, hän kohtelee aikuista siinä väärin, joten siitä seuraa lapselle väärinkohtelua. Jos äitini kohteli minua värin, huusin ja rääyin hänelle, hän oli sen ansainnut. Kukaan ei kohtele minua oikein, paitsi mieheni ja silloinkin kun hän kohtelee mua väärin hän saa väärinkohtelua osakseen takaisin. Sellaisia paskoja ihmiset ovat, etteivät ansaitse tämän enempää hyvää. Kukaan. Paitsi minä, koska mä en kohtele toisia väärin. Se ei ol mitään väärinkohtelua että antaa väärintekijöille sitä, miten he kohtelivat itseä. Haistakaa paska saatana.

Okei, olet vihainen, todennäköisesti ihan syystäkin. Haluatko kertoa mitä on tapahtunut?

Joskus ihmiset suojaa itseään vihalla , kun oma olo on sietämätön ja keinot loppu (esimerkiksi uupumus, masennus, ja vaikka pitkään jatkunut tilanne parisuhteessa, esimerkiksi puolison seksuaalinen haluttomuus voi pitkään jatkuessa satuttaa niin paljon että sitä ei kestä).

Tiedätkö mä reagoin torjumalla vihalla ihmiset jotka loukkaa, sen sijaan että olisin kertonut mikä satuttaa, minä olen yksin! Mies jätti koska työnsin vihaisena pois hänet enkä edes tajunnut että satutin.

Mä vastaan väärinkohteluun väärinkohtelulla. Jos lapsi ei esim. tottele, hän kohtelee aikuista siinä väärin, joten siitä seuraa lapselle väärinkohtelua. Jos äitini kohteli minua värin, huusin ja rääyin hänelle, hän oli sen ansainnut. Kukaan ei kohtele minua oikein, paitsi mieheni ja silloinkin kun hän kohtelee mua väärin hän saa väärinkohtelua osakseen takaisin. Sellaisia paskoja ihmiset ovat, etteivät ansaitse tämän enempää hyvää. Kukaan. Paitsi minä, koska mä en kohtele toisia väärin. Se ei ol mitään väärinkohtelua että antaa väärintekijöille sitä, miten he kohtelivat itseä. Haistakaa paska saatana.

Jos sua kohdellaan väärin, sun on nieltävä kaikki paska koska sehän on aina sun syy että sua kohdellaan väärin. Toisissa ihmisissä nyt vaan ei voi olla mitään vikaa, ainoastaan sussa. Niin että jos et kiltisti ota kaikkea paskaryöppyä vastaan, on omaa syytäsi se että sua kohdellaan väärin.

Riippuu vähän, jos esimerkiksi olet seksuaalisesti haluton, et pysty kertomaan syytä= et halua kertoa, et mene lääkäriin, et verikokeisiin, etkä hae mitenkään apua= loukkaat valtavan paljon puolisoasi
= puoliso reagoi tähän olemalla vihainen , ehkä tiuskii, itkee lopulta raivoo.
> sinun mielestä puoliso kohtelee sinua väärin, ethän sä oo tehnyt mitään.

Niinkö?

Jos sua kohdellaan väärin, sun on nieltävä kaikki paska koska sehän on aina sun syy että sua kohdellaan väärin. Toisissa ihmisissä nyt vaan ei voi olla mitään vikaa, ainoastaan sussa. Niin että jos et kiltisti ota kaikkea paskaryöppyä vastaan, on omaa syytäsi se että sua kohdellaan väärin.

Yhteistyössä