Äitienpäivä-kihlat! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Saa onnitella! :D

Hikisen junamatkan sävyttämä äitienpäivä sai upean päätöksen.
Juna-asemalla heti pitkä pusu. minä tietty vielä jähmeä, kun enhän minä voinu tosissani lämmetä niille teinimäisille pusu-tekstareille... sit mies tietty ihanana kanto raskaimman laukun ja vauvan kaukalon vauvoineen autoon ja laittoi lapset autoon ja muutenkin aivan ihanan huolehtivaisena kun mulla jalka pipi. matkallaki piteli välissä kädestä kiinni ja pysähtyi moottoritiellä hoitamaan vauvaa kun sitä itketti. :heart:

kotona taas huolehtivaisena ja pusuja aina kun naamakkain satuttiin. alkoihan siinä jo huulet pehmetä. :D koti oli ihanan siisti, pöydällä oli ruukku-ruusu :heart: ja kaksi yöpukua äitienpäivälahjaksi. jääkaapissa oli äitienpäiväkakkukin, sellainen kaupan. maistettiin sitä tänään, oli tosi ihanaa. :D

sit ku lapset oli saatu nukkumaan ja suukoteltiin sohvalla niin tämä kaivaa yhtäkkiä taskustaan meidän "ensimmäisen kierroksen" kihlasormuksen, joka oli pujotettu samaan kultaketjuun sydänriipuksen kanssa, jonka sain häneltä sinä jouluna kun palattiin yhteen. :heart: "mitäs sanot jos pitäisit tätä kaulassa siihen asti, että haetaan uudet sormukset?" :heart: olin ihan sanaton. suukotin vaan takaisin ja se siinä selitteli kaikkea ihanaa. laittoi minulle ketjun kaulaan ja kaivoi toisesta taskusta hopeaketjun jossa oli hänen vanha sormus. yritin laittaa sitä hänelle kaulaan, mutta eihän siitä mitään tullut, kun olin just rasvannu kädet. :whistle:

mutta ehkä kaikista ihaninta oli se että, kun siinä sohvalla suukoteltiin, niin kysyi, että huomasinko että jääkapissa oli vain yksi olut. "pitäis sitäki vähän vähentää". :heart: :D

vähänkö olen sokaistunut tästä uudesta ihanasta miehestä, joka tullut meille asumaan sillä aikaa kun oltiin reissussa. :D ihan niin ku se ois yhtäkkiä lukenut minun ajatukset kaikesta mikä mulla masentaa, mutten ole saanu sanotuksi. nyt vähän hirvittää että onkohan se jostain löytänyt jonku minun kirjotuksen.. paitsi että epäilen sulaksi mahdottomuudeksi.. kun harrastettiin upeinta seksiä vähään aikaan, se toteutti yhden minun fantasian, vaikkken kyllä ole siitä edes mihinkään kirjoittanut.. ;) :heart:

ainiin, ja tänään se oli ottanut pekkasta töistä, että sai käytettyä minut tk.ssa ja tilaamassa ne sormukset. :D myöhemmin tällä viikolla mennään yhdessä leffaan ja muutenkin aletaan enempi ottamaan irti kahden keskisistä hetkistä. :D

Epäilyttävän imelää toimintaa, mitä on mahtanut tehdä kun olitte poissa.
Anteeksi nyt vaan, mutta kuulostaa joltain saippuasarjaromantiikalta, joka aina ennemmin tai myöhemmin menee sirpaleiksi.

:/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 00:21 en onnittele kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta kuulostaa joltain saippuasarjaromantiikalta, joka aina ennemmin tai myöhemmin menee sirpaleiksi.

Odotinkin jo koska tulee tälläinen kommentti :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 00:23 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 00:21 en onnittele kirjoitti:

Odotinkin jo koska tulee tälläinen kommentti :headwall:

ai tänne oli tullut vielä lisää onnitteluja. :D kiitosta!

no tottakai joku skeptikkokin oli pakko tulla. ja kyllä mulla itelläki saattais epäilytttää, jos en tietäis, että tuo hölmö on oikeasti ihan lääpällään tällaseen pulleampaakin versioon minusta. :heart: eikä tuo vieraisiin menis. ei se halua pettää ja on aina vihannut naisten pettäjiä ja hakkaajia. ei pystyis ikinä esittämään noin iloista kuin on ollut meidän paluusta asti. joskus se on esittänyt mukavaa pari tuntia että on saanu seksiä, mutta nyt se on ollu aivan upea monta päivää. luulempa että on oikeasti muutosta tapahtunut minun vähän narsistisessa miehessä! :heart: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 07:59 The titityy kirjoitti:
Voi miten romanttista ja ihanaa!!! Onnea :flower:
'

juu on :D

sori kun taas nostelen tätä, mutta oli ihan pakko vielä kiittää että ei ole kuin yksi vattumainen akka vastannu ja muut ihanasti iloisia minun puolesta! :D

kiitos! :D

:flower: teillekin positiivisista asenteista!

Kylläpä on ihana lukea tälläistä tekstiä.En ole lukenut aikasempia tekstejäsi,mutta jos miehesi on vihdoinkin tajunnut että jos ei pidä sinusta hyvää huolta niin on pian yksin.Olen onnellinen puolestasi ja toivon että tämä kannustaa muitakin miehiä samanlaisiin ihaniin tekoihin :heart: :heart:
Kaikkea hyvää koko perheelle :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:28 juuei kirjoitti:
Onnitelut! :flower: :D

(Mitä sun nikki tarkoittaa? Kun on toinen Loca, JonseredLaLoca... Oletteko sukua vai hengenheimolaisia? ;) )

la vida loca= hullu elämä. sitähän se useamman lapsen kanssa on :laugh:

en tunne jonseredia..

pakko myöntää että minusta tulee aina kevätkesällä Ricky Martin fani! :ashamed: :laugh: siitä tuon nimmarin nytkin keksin kun alkoi taas soida päässä, kun tuli kesäfiilis. :laugh:
"upside inside out
she's living la Vida loca
she'll push and pull you down
her lips are devil red
and her skins the color mocha
she will wear you out
living la vida loca"

Yhteistyössä