Äiti, ...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uaaa

Vieras
Tiedätte varmaan ne päivät, kun lapsi tulee kolmen sekunin välein nykimään hihasta, että "äiti, mulla on asiaa..." ja niitä pikkuasioita sitten riittää.

Meillä viimeisin versio menee näin:

-Äiti!
-No mitä?
-Äiti, mulla ei oo mitään asiaa sulle!

Äskeinen oli taatusti ainakin kolmaskymmenes kerta tänään.
 
Tiedän tunteen :) Huomiota pitää saada <3 Unohtuu yleensä edes hetkeksi kun keksii lapselle jotain kivaa tekemistä tmv.

Meillä tavallinen versio (lapsi 2,5v) on:
- Äiti..
- No mitä?
- Äiti..
- No mitä?
- Äiitiii..
- No mitä?
- Ääääiiitiiii..
ja jatkuu ihan niin kauan kuin jaksan vastata :D Naamasta näkee miten yrittää keksimällä keksiä jotain asiaa ja välillä se asia on tyyliin "lattialla on matto" (no juu niin onkin...) :D
 

Yhteistyössä