U
uaaa
Vieras
Tiedätte varmaan ne päivät, kun lapsi tulee kolmen sekunin välein nykimään hihasta, että "äiti, mulla on asiaa..." ja niitä pikkuasioita sitten riittää.
Meillä viimeisin versio menee näin:
-Äiti!
-No mitä?
-Äiti, mulla ei oo mitään asiaa sulle!
Äskeinen oli taatusti ainakin kolmaskymmenes kerta tänään.
Meillä viimeisin versio menee näin:
-Äiti!
-No mitä?
-Äiti, mulla ei oo mitään asiaa sulle!
Äskeinen oli taatusti ainakin kolmaskymmenes kerta tänään.