Aiti, onko sulla viela munia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
Oltiin ravintolassa syomassa. Typy (melkein 9v) kysyi:
'Aiti, onko sulla viela munia?'
Mina: 'Tota, en ma tilannut mitaan munia.'
Typy: ' No ei, kun onko SULLA viela munia?'
Mina: 'Ai kotonako? On siella viela muutama.'
Typy: 'Ei ei. Kun onko sulla viela munia mahassa?'
Mina: 'Mita? munia mahassa?'
Typy: 'Niin kun isa kertoi etta naisilla on munia mahassa josta voi kasvaa vauva. Onko sulla viela munia siella?'

Ja muilla perheenjasenilla oli hauskaa - mies, pojat 20v, 18v, ja 11v......


 

Yhteistyössä