Oltiin ravintolassa syomassa. Typy (melkein 9v) kysyi:
'Aiti, onko sulla viela munia?'
Mina: 'Tota, en ma tilannut mitaan munia.'
Typy: ' No ei, kun onko SULLA viela munia?'
Mina: 'Ai kotonako? On siella viela muutama.'
Typy: 'Ei ei. Kun onko sulla viela munia mahassa?'
Mina: 'Mita? munia mahassa?'
Typy: 'Niin kun isa kertoi etta naisilla on munia mahassa josta voi kasvaa vauva. Onko sulla viela munia siella?'
Ja muilla perheenjasenilla oli hauskaa - mies, pojat 20v, 18v, ja 11v......
'Aiti, onko sulla viela munia?'
Mina: 'Tota, en ma tilannut mitaan munia.'
Typy: ' No ei, kun onko SULLA viela munia?'
Mina: 'Ai kotonako? On siella viela muutama.'
Typy: 'Ei ei. Kun onko sulla viela munia mahassa?'
Mina: 'Mita? munia mahassa?'
Typy: 'Niin kun isa kertoi etta naisilla on munia mahassa josta voi kasvaa vauva. Onko sulla viela munia siella?'
Ja muilla perheenjasenilla oli hauskaa - mies, pojat 20v, 18v, ja 11v......