Onko kokemuksia istukasta alhaalla? Apua tarvitaan

Tarvitsisin hieman apua muilta joilla on ollut istukka alhaalla raskauden aikana.
En itse asu suomessa ja joudun tekemaan kontrollit taalla toisella puolella maapalloa ja olisi tosi kiva teitaa mita siella koti-suomessa suositellaan, kun muutenkin taalla on niin vaikeaa nyhtaa laakareista mitaan tietoa irti.

Mulla oli rakenne ultrassa (viikko 20) istukka alhaalla. Laakari ei antanut muita ohjeita kun etta seksia pitaa valttaa ja jos vuotaa niin heti laakariin. Ei ole kuitenkaan vuotanut.
Laakari sanoi etta pitaa yrittaa valttaa sen vuotamista, mutta mistas mina tiedan mika sen saa vuotamaan..

Mietin tassa etta mitenka ma saan liikkua? Pitaako urheilu jattaa kokonaan pois?
Onko siita jotain riskia tassa tapauksessa, vaikka ei vuotaiskaan?
Oon aina liikkunut tosi saannollisesti ja kylla harmittaa jos pitaa kaikki jattaa pois..
En kylla ajatellut mitaan maratooneja rueta muutenkaan juoksemaan, mutta jos ei edes kavelylle paase niin voi alkaa vahan ahdistaa.

Kiitos jo etukateen jos joku ihana jaksaa vastata!!
 
Itelläni edellisessä raskaudessa todettiin myös toi etinen istukka, eli se oli alhaalla kohdunsuun edessä.. Ei sanottu muuta kuin että just vuotoa jos tulee, niin näytille pitää tulla. Ei sanottu mitään mitä ei sais tehdä, sano vaan just et esim. seksiä harrastaessa voi vuotaa jne, mut kieltoja ei tullut.

Myöhemmillä viikoilla sit tarkistettiin onko se noussut ja omassa tilanteessani se oli noussut, joten alatiesynnytys olis ollut mahdollinen muttei se sitten niin päättynytkään muista syistä.

Ei miulle ainakaan sanottu, et olis mitään erityisiä riskejä vaikka liikkuiskin tms, joten en nyt usko et tarvii alkaa kaikkea rajoittamaan..
 

Yhteistyössä