A
auttakkee tyhymää
Vieras
minä en ymmärrä miten verotus menee kun on äippälomalla. olin vuoden 2007 äippälomalla. kela otti siitä 20 % veroa. sain koko vuonna jotain 9000 egua. loppujen lopuksi sain mätkyjä 100 egua.
en käsitä tätä alkuunkaan, kun jos oon töissä jotain 12 % riittää tohon vallan hyvin
en käsitä tätä alkuunkaan, kun jos oon töissä jotain 12 % riittää tohon vallan hyvin