Aika stressitöntä juhlien järjestämistä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pikkuveljeni pääsi tänään ripille ja tuntia ennen kuin meidän piti lähteä sinne juhliin niin sain kuulla, että siellä ei riitä astiat. Eli äitini oli kirkossa jo ja tämän mies oli vasta sitten alkanut laskea, että katos kun ei noi astiat riitä alkuunkaan. Vieraita siis tulossa 34 ja ruokaa tarjolla myös.

Minä sitten hätäpäissäni pakkasin jotain mutta päätin, että kahvikuppeja ja tasseja en enää ala kieputtaa papereihin. Ajattelin, että kun ei ole aiemmin mitään puhuttu niin minun ei tarvi koko kotia raahata hätäisesti sinne ja ottaa riskiä, että hajotan kamani kun pikaisesti pakkaan ne.

No siinä kohtaa nolotti äitini puolesta kun laittoivat kahvitassien sijasta jo ruokalautasia, kun kakkulautaset loppui kesken.... Mutta ajattelin, että no eipä ole minun emännöimät kemut joten en sure tätä, mutta.....

Ensi vuonna pääsee ripille toinen veljeni eli jospa olis siihen mennessä oppinut jotain juhlien järkkäämisestä. En käsitä miten ei alkanut ajoissa laskea, että astiat ja lusikat riittää.

meidät oli kutsuttu viimekesänä serkkuni rippijuhliin ja pyydetty josko olisimme juhlapaikassa hieman ennen muita vieraita kaatamassa kahvia kuppeihin (ei menty siis kirkkoon).. oli kiva yllätys kun päästiin paikalle eikä oltu edes pöytiä laitettu valmiiksi, piirakat oli paistamatta jne. tuli aavistuksen kiire ja oli aika kyrsiintynyt olo..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
meidät oli kutsuttu viimekesänä serkkuni rippijuhliin ja pyydetty josko olisimme juhlapaikassa hieman ennen muita vieraita kaatamassa kahvia kuppeihin (ei menty siis kirkkoon).. oli kiva yllätys kun päästiin paikalle eikä oltu edes pöytiä laitettu valmiiksi, piirakat oli paistamatta jne. tuli aavistuksen kiire ja oli aika kyrsiintynyt olo..

No niinpä! Minäkin täällä paniikissa aamupäivällä paplarit päässä riuhdoin lapsille juhlakuteita päälle ja samalla viskoin jotain lautasia, lusikoita ja laseja mukaani ja yritin itsestänikin tehdä ihmisen näköistä. Sitten päätin että ne kahvitassit ja kupit saa jäädä. Muutenkin jo myöhästyttiin tuon takia. Ja mulla siis kolme pientä lasta, 2kk nuorin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

No niinpä! Minäkin täällä paniikissa aamupäivällä paplarit päässä riuhdoin lapsille juhlakuteita päälle ja samalla viskoin jotain lautasia, lusikoita ja laseja mukaani ja yritin itsestänikin tehdä ihmisen näköistä. Sitten päätin että ne kahvitassit ja kupit saa jäädä. Muutenkin jo myöhästyttiin tuon takia. Ja mulla siis kolme pientä lasta, 2kk nuorin.

:| tommonen on niiiiiiiin typerää. ei tuossakaan olisi ollut mitään jos olisi reilusti pyydetty tekemään ne, mut ei.. kahvia pyydettiin keittämään ja kaatamaan kuppeihin. onneks olis oma isä mukana että se katsoi mun lapsien perään kun äidin kaa tukkaputkella laitettiin niitä juhlia.

Yhteistyössä