Aion kokeilla uutta keinoa

Olen varannut ajan suggestoterapeutille eli hypnoosista on kyse. Aion kokeilla toimiiko tällainen ikuisen jojottelun sijaan. Puhuin tänään terapeutin kanssa puhelimessa ja hän sanoi että n kolme käyntiä voisi riittää. Hän sanoi että aikaa varattava jopa kolme tuntia yhteen kertaan ! Mielenkiintoista. Voin raportoida teille käynneistä' jos haluatte.
 
Huomenna olen menossa tapaamiseen ja vähän jännittää jo !!! Terapeutti kertoi kerran maksavan 45 e vaikka aikaa menisikin se kolme tuntia. Minusta ei ole paha hinta. Olin kuullut hintahaitarin olevan 50-80 e riippuen siitä tekeekö hypnoosin lääkäri vai suggestoterapeutti. Nyt minä ressukka syön suklaata varastoon jos se ei maistukaan tämän jälkeen... ;)
 
No niin, olen käynyt kerran vastaanotolla ! Käynti kesti kaikkiaan 5 tuntia joista 4 juteltiin ja viimeinen tunti oli itse hypnoosia. Terapeutti kertoi esimerkkeja potilaistaan ja puhuttiin terveellisen ruokavalion merkityksestä. Hypnoosin aikana hän ujutti alitajuntaani että haluan syödä terveellisesti omaa kehoani kuunnellen jne. Olin käynnin jälkeen hieman pökkyrässä mutta kuinka ollakaan on elintavoissa jo tapahtunut muutosta ! En ole ajatellut herkkuja juuri ollenkaan ja on tuntunut hyvältä syödä kasvisruokaa ja muuta terveellistä. Menen tänään uudelleen terapeutille mutta luulen ettei tänään mene enää niin kauan aikaa. Ilmeisesti siirrymme heti hypnoosiin. Ehdottomasti kannatava juttu. Katsotaan vielä jatkoa.
 
Toinen käyntikerta takana ja olo on kuin herätyskokouksessa käyneellä :D :D . Syömistavat on muuttuneet ihan radikaalisti. Ja mikä parasta. teen sen täysin vapaaehtoisesti ja ilolla. Söin tänään vuosien jälkeen puuroaamiaisen ja tuntui tosi hyvälle. Puntarissa käyn ehkä viikonloppuna kun olen elänyt näin viikon. Itse asiassa minua ei hirveästi kiinnosta paljonko painan kun tunnen että muutosta tapahtuu. Miltäs kuullostaa ?
 
Mä meinasin kysyä että saako sen istunnon ottaa nauhalle, mutta mun mies toppuutteli ja sanoi että tuskin suostuu. En siis edes kehdannut kysyä. Jos menen kolmannen kerran niin hän lupasi opettaa itsehypnoosin. Ajattelin mennä heinäkuussa. Muita rentoutuskasetteja on kyllä olemassa.
 
siru66
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2004 klo 08:55 Päivikki kirjoitti:
Mä meinasin kysyä että saako sen istunnon ottaa nauhalle, mutta mun mies toppuutteli ja sanoi että tuskin suostuu. En siis edes kehdannut kysyä. Jos menen kolmannen kerran niin hän lupasi opettaa itsehypnoosin. Ajattelin mennä heinäkuussa. Muita rentoutuskasetteja on kyllä olemassa.

tarkoitin että tekisikö se maksua vastaan ihan oman kasetin.. jotkut kuulemma ovat tehneet, ja niitä on itsetuntoa tukemaan, tupakanpolton lopettamiseen jne.
miksei sitten laihuttamisen tueksikkin :)
mie en vain tiiä kuka semmoisia tekee ja voiko niitä tilata mistään.. siksi sinua tässä hyväksi yritin käyttää :whistle: :D :D
 

Yhteistyössä