Aina kannattaa valittaa vol...no aika mones (reklamaatioketju)

Mistäs olette viimeikoina valittaneet?

Mä valitan aina kun siihen vaan on mahdollisuus :D

Pääsääntöisesti valitan ihan hyvässä hengessä, mutta välillä ottaa hermoon niin kovasti, ettei valitus ole kovinkaan positiivishenkinen.

Jokunen tovi sitten (viikko-pari) täällä jo kerroinkin reklamoineeni taas (jo 3. kerta) rikkoontuneesta baby born-nukesta jolta irtosi käsi. Edelliseltä irtosi pää ja sitäedelliseltä käsi. Tilalle saatiin taas omavalintainen toinen nukke, enkä enää sattuneesta syystä tällä kertaa valinnnut samaa, vaan päädyttiin likan kanssa Baby Annabeliin.
Nukke oli 5€ BB:tä kalliimpi, mutta saimme sen samaan hintaan. Oikeen kiva :)

Muutama päivä sitten laitoin Salosen leipomolle reklan siitä, että 10 sämpylän pussissa oli toki sen 10 sämpylää, mutta yksi sämpylöistä oli vain pienen kananmunan kokoinen.

Ja kyllä kannatti taas valittaa. Saatiin 5€ hyvityksenä.

Kyllä voi taas ihminen pienestä olla iloinen :LOL: :D

HippuTAR
Just tällä viikolla valitin briolle siltakappaleesta jonka alta ei kaikki vaunut mahdu kunnolla. Silta piti lähettää briolle tutkittavaksi. Jännityksellä odotan vastausta. Siis puujunaradan silta kyseessä.
j
Muutama vuosi sitten valitin ku hamsterin jyvätangois oli jotain ötököitä. Sain hyvitykseksi pahvilaatikollisen ruokia hamsulle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan parin viime viikon sisällä olen reklamoinut viallisesta oliivipurkista (ei ollut kunnolla suljettu ja oliivit tietenkin pilalla) ja homeisesta vanukkaasta. Molemmista sain viiden euron hyvityksen, toisesta setelinä ja toisesta ostokorttina.

• Tykkää
Reactions: chef
Just tällä viikolla valitin briolle siltakappaleesta jonka alta ei kaikki vaunut mahdu kunnolla. Silta piti lähettää briolle tutkittavaksi. Jännityksellä odotan vastausta. Siis puujunaradan silta kyseessä.
j
Muutama vuosi sitten valitin ku hamsterin jyvätangois oli jotain ötököitä. Sain hyvitykseksi pahvilaatikollisen ruokia hamsulle.
Hyvä, hyvä...valittaminen kannattaa.

Toivotaan että junaradan siltäkin saadaan parempana takaisin :)

"tiuku"
Käytiin hakeen abcltä pari pitsaa kotiin. Kotona sit alettiin syömään ja kah pirua, toisen pohja oli AIVAN palanut. Siis ihan hiiltä. Soitin abclle että eihän tämmöstä voi syödä, miten edes laitatte ihan palanutta pitsaa mukaan, miettikäähän vähän. Pahoitteli kovasti ja lähettivät postissa sit 20euron lahjakortin kyseiselle apsille :)

• Tykkää
Jäätelöstä huoltoasemalla. Oli sellainen hileinen ja maistui pahalle, päällimmäinen kerros oli sellaista kumimaista, oli siis sulanut ja sitten pakastettu uudestaan. Näytin jäätelöä ja sain uuden jäätelön tilalle (tosin hieman epäilytti ottaa edes uutta, mutta otin erilaisen ja se oli ihan hyvä).

• Tykkää
Vaipoista olen valittanut, sekä Pampersille että Liberolle. Molemmissa jäi tarraosat käteen, muistaakseni Liberolla vielä useita samasta paketista. Liberolta saatiin iso laatikko kyseisiä vaippoja korvaukseksi (joista yhdestä jäi myös se tarra käteen, muistin nauraneeni makeasti) ja pampersilta muistaakseni 2 e.

HippuTAR
Hyvä, hyvä...valittaminen kannattaa.

Toivotaan että junaradan siltäkin saadaan parempana takaisin :)

Niin kannattaa :D
Oon mä toki muustakin valittanu mut noi hamsun ruuat oli paras hyvitys mitä oon saanu. Muuten oon valittanu lähinnä ihmisen ruuista ja niisä tuntuu olevan yleinen korvaus toi vitosen lahjakortti. Siis oon valittanu ruuista ehkä viis kertaa yhteensä ettei kenenkään tarvi nyt luulla että joka viikko jostain valitan :whistle:

Vaipoista olen valittanut, sekä Pampersille että Liberolle. Molemmissa jäi tarraosat käteen, muistaakseni Liberolla vielä useita samasta paketista. Liberolta saatiin iso laatikko kyseisiä vaippoja korvaukseksi (joista yhdestä jäi myös se tarra käteen, muistin nauraneeni makeasti) ja pampersilta muistaakseni 2 e.
Mäkin olen joskus vuonna ja kivi (n. 8v sitten) valittanut Liberolle ja hyvitykseksi sain laatikollisen vaippoja tilalle :)

Niin kannattaa :D
Oon mä toki muustakin valittanu mut noi hamsun ruuat oli paras hyvitys mitä oon saanu. Muuten oon valittanu lähinnä ihmisen ruuista ja niisä tuntuu olevan yleinen korvaus toi vitosen lahjakortti. Siis oon valittanu ruuista ehkä viis kertaa yhteensä ettei kenenkään tarvi nyt luulla että joka viikko jostain valitan :whistle:
Mulla parhaat hyvitykset on olleet laatikollinen vaippoja ja laatikollinen keksejä :)

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
"vieras"
Olin opiskeluaikoinani Mäkissä töissä ja siellä neuvottiin, että annetaan ranskalaiset tai jäätelö asiakkaalle, jos on tullut virhe tai odotusaika oli liian pitkä. Niin että asiakas olisi niin hyvillään, että TOIVOISI virheen käyvän uudelleenkin :). Lähiaikoina ei ole tuollaista Mäkistä saanut, on ehkä ohjeet muuttuneet.

• Tykkää
HippuTAR
Ai niin, alkuvuodesta valitin hiuslakkapullosta. Kun oli jo kolmas peräkkäinen pullo joka ei toiminut kunnolla. Hyvitykseksi olisin saanut matkahiuslakan... Lisäksi oli joku ihmeselitys. Oon tota samaa lakkaa käyttäny ainaki 20 vuotta mutta vaihdoin nyt sitte merkkiä. Mun mielestä toi hyvitys oli lähinnä vittuilua.

[QUOTE="vieras";26681558]Olin opiskeluaikoinani Mäkissä töissä ja siellä neuvottiin, että annetaan ranskalaiset tai jäätelö asiakkaalle, jos on tullut virhe tai odotusaika oli liian pitkä. Niin että asiakas olisi niin hyvillään, että TOIVOISI virheen käyvän uudelleenkin :). Lähiaikoina ei ole tuollaista Mäkistä saanut, on ehkä ohjeet muuttuneet.[/QUOTE]

Musta tuntuu et virheitä käy melko usein tai ainakin tosi paljon valitetaan, itse olin siellä harjoittelijana ja for some reason en halunnut enää töitä jatkaa, vaikka paikkaa tarjottiin sen parin viikon jälkeen :D

"eee"
Ostamani porkkanat olivat homeessa. Uuden porkkanapussin sain tilalle.

Vastaan muuten työkseni kuluttajapalautteisiin, ja vaikka suurin osa reklamaatioista aivan asiallisia onkin, niin löytyy seasta kyllä sellaisiakin ammattivalittajia, että huhhuh... :D

Ai niin, alkuvuodesta valitin hiuslakkapullosta. Kun oli jo kolmas peräkkäinen pullo joka ei toiminut kunnolla. Hyvitykseksi olisin saanut matkahiuslakan... Lisäksi oli joku ihmeselitys. Oon tota samaa lakkaa käyttäny ainaki 20 vuotta mutta vaihdoin nyt sitte merkkiä. Mun mielestä toi hyvitys oli lähinnä vittuilua.
No joo...olisin mäkin parempaa odottanut.

Tuli mieleen vielä yksi: lasten pöydässä oli joku virhe petsissä ja toimittivat virheettömän levyn. Sain pitää viallisenkin.

Mua harmittaa, kun valitan aivan liian vähän. Minymon takista ei mene vetskari kiinni, enkä saa valitettua ja yksissä kengissä on valmistusvirhe ja nekin pitäisi kiikuttaa takaisin myymälään.. En vaan saa aikaiseksi. Täytyisi ottaa itseään niskasta kiinni.

[QUOTE="eee";26681641]Ostamani porkkanat olivat homeessa. Uuden porkkanapussin sain tilalle.

Vastaan muuten työkseni kuluttajapalautteisiin, ja vaikka suurin osa reklamaatioista aivan asiallisia onkin, niin löytyy seasta kyllä sellaisiakin ammattivalittajia, että huhhuh... :D[/QUOTE]

Mä vedin kertaalleen semmoiset ihan jäätävät päädytykset. Mä olin kipeä ja lapset oli kipeitä ja mä olin väsynyt ja vittuuntunut ja sitten mä ostin Muuminenäliinoja, joissa ei saatana ollutkaan sitä muumin kuvaa!!!

Arvaa vaan kun kakara valittaa ettei anna pyyhkiä kun nenään sattuu (nenä rikki pitkästä flunssasta johtuen) ja sitten mä saan huiputettu lasta niistämään sillä verukkeella että ostetaan Muumi.nenäliinoja...ja sitten se saatanan Muumi-kuva onkin siinä paketissa, mutta EI yhdessäkään nenäliinassa.

Kusetusta!

Mä väsyneenä ja vittuuntuneena, flunssan kourissa vedin sinne semmoiset palautteet, jottei ole tosikaan.

Normaalisti siis kyllä asiallisemmin, mutta tuolla kertaa noin :D

Tuli mieleen vielä yksi: lasten pöydässä oli joku virhe petsissä ja toimittivat virheettömän levyn. Sain pitää viallisenkin.

Mua harmittaa, kun valitan aivan liian vähän. Minymon takista ei mene vetskari kiinni, enkä saa valitettua ja yksissä kengissä on valmistusvirhe ja nekin pitäisi kiikuttaa takaisin myymälään.. En vaan saa aikaiseksi. Täytyisi ottaa itseään niskasta kiinni.
Nyt otat ittees niskasta kiinni, nainen :)

Mulla on tuolla pöydällä nitoja, josta meinaan valittaa seuraavaksi. Ostin sen pari päivää sitten ja tänään olisin sitä tarvinnut. Vaan kun se saatanan lelu ei toimi! Niitit jää sinne jumiin ja ja ja. Ei vaan toimi.

Huomenna menen vali-vali-valittamaan. Nih! :D

"joo"
ymmärrän jos asiasa laittaa mutta en ymmärrä sitä kuten eräs tuttavani tekee, etsimällä etsii joka tuotteesta virheitä.
Valittaa mm yksi sokeripala oli reilusti isompi/pinempi kuin muut tai yhdestä 100kpl teepakkauksen pussista puuttui se paperiosa josta yleensä pidetään kiinne.

"vieras"
Muistan ikuisesti sen kun eräs isä-ihminen valitti/ "reklamoi" minulle ihan hiilenä siitä että pampers ei enään valmistanut vaippoja mitä hänen kultamussukat oli tottuneet käyttämään. Vaati ihan tosissaan että minä (18-vuotias kassatyttö) teen kirjelmän pampersille että miksi vaippoja ei valmisteta ja plaaplaaplaa.. njoo, ei sillä palkalla. Jokainen hoitakoot sellaiset reklamaatiot ihan itse, vaikka meidän kauppa olikin ilmeisesti joskus nakki ja papu niitä vaippoja myynyt.

Muutama kuukausi sitten ostettiin valmispatonkeja (niitä mitkä lämmitetään uunissa), toinen patonki oli aivan homeessa. Otin yhteyttä fatzeriin ja saatiin lahjakortti millä saatiin hakea ilmaiseksi reissuleipää ja mustikkapiirakkaa ja jotakin kolmatta lajiketta vielä.....

Ostin kermapurkin, josta tuli ulos jotain kokkareita. Reklamoin Valiolle ja sain hyvitykseksi 5€ tilille.

• Tykkää

Yhteistyössä