Aikuisten trampoliinin käyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Te, joilla on trampoliini pihalla niin kehtaatteko hyppiä sillä ihan yksin ja pidempiä aikoja ilman, että on lapsia mukana? Esimerkiksi kehtaatteko hyppiä vaikka tunnin kolme kertaa viikossa?

En ole tainnut koskaan nähdä aikuisia hyppimässä kotipihoissa olevilla trampoliineilla. Meillä ei ole sellaista, mutta olisi ehkä hauska joskus kokeilla pomppimista. Luultavasti kyllä tärväisin itseni alta aikayksikön.

Jos fyysinen kunto riittäis niin todellakin kehtaisin, tramboliinilla hyppiminen on tosi hyvää liikuntaa, ja treenaa muitten lihasten lisäksi myös lantiopohjan lihaksia. :) Tosin kesällä kun koitin pomppia joka päivä, niin mulla kesti kunto kerralla maks 10 minuuttia. :D

Jos fyysinen kunto riittäis niin todellakin kehtaisin, tramboliinilla hyppiminen on tosi hyvää liikuntaa, ja treenaa muitten lihasten lisäksi myös lantiopohjan lihaksia. :) Tosin kesällä kun koitin pomppia joka päivä, niin mulla kesti kunto kerralla maks 10 minuuttia. :D

Kehtaan.. Tosin tramppis oli nyt tän loppusyksyn meidän äidin pihalla et jäi vähän vähälle hyppimiset. Se on erittäin hyvää ja tehokasta liikuntaa, mitä välillä tuntuu et lirahtaa housuihin, mutta treeniä lantionpohjanlihaksillekin samalla :D

Kaikki nyt vastaa, että tottaki voisivat hyppiä, mutta todellisuudessa en ole kyllä nähnyt aikuista trampoliinilla yksinään...siis, etttä minä tai tuo naapurin rouva olisimme pihoillamme yksinään trampalla pomppimassa, siinä vaikka töistä tullessa siis käy vaatteet vaihtamassa ja siihen pomppimaan........en usko, että tulen moista näkemäänkään...

Jo on Akaatilla taas kysymykset. :)

Ja kyllä, kehtaan. Miksen muka kehtaisi? Eipä ole tullut mieleenkään, että tuota pitäisi edes miettiä. Ja tunti trampoliinilla on kova suoritus.

Mä hyppelin sellasella pikkutrampalla viime kesällä aika paljonkin. Tosin en varta vasten hyppimään lähtenyt ulöos vaan tytön seuraksi ja kun se leikki omiaan minä hyppelin. En aatellut missään vaiheessa et siinä ois jotain outoa..

Mie sain tuon meidän trampoliinin 26v lahjaks mieheltä. Nyt siinä on pari vuotta ollu turvaverkko kun poikakin hyppii. Mutta kyllä tulee itsekin yksinään pompittua sekä sit pojan kanssa kaksin. Talven takia laitettiin verkot jo varastoon odottelemaan kevättä =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;24853376:
Kaikki nyt vastaa, että tottaki voisivat hyppiä, mutta todellisuudessa en ole kyllä nähnyt aikuista trampoliinilla yksinään...siis, etttä minä tai tuo naapurin rouva olisimme pihoillamme yksinään trampalla pomppimassa, siinä vaikka töistä tullessa siis käy vaatteet vaihtamassa ja siihen pomppimaan........en usko, että tulen moista näkemäänkään...

Meidän pihalle ei tieltä onneks näykään, mutta kyllä tuolla meidän trampoliinilla pomppii niin mie, poika sekä mieskin ihan yksinään. Vielä kun siihen ottaa hyppynarun ja pomppii sen kanssa, ni on oikein reipasta kuntoilua =) Mutta mie aikuinen rouva voin kyllä tehdä paljon kaikkea muutakin lapsellista ihmisten nähden =)

Yhteistyössä